Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

STAŁo SIĘ!!!

Mamy nowe okna i o dziwo są proste, poprawnie zamontowane i najważniejsze cieszą!!!

ale od początku!

Rano przed 9 przyjechała ekipa dystrybutora Oknoplastu wymontować wadliwe okna, a około 10 przyjechał sam szef i Serwisant Oknoplastu, przywieziono nowe ramy i skrzydła bez szyb i dozbrojone w okucia anty...

po zdemontowaniu pierwszych okien zaczęli montować nowe, skończyli o 19.30 i jestem bardzo zadowolony, chociaż coś mi mówi że to jeszcze nie koniec.

Za montaż i demontaż płacę ponownie, ale to tylko jakaś część wartości wymienionych okien-najważniejsze moje spostrzeżenia!!!

1. Ekipa autoryzowana nie dokonałaby pewnie montażu zgodnie z instrukcją gdyby nie obecność Pana Serwisanta, który na bieżąco ich szkolił co i jak maja robić żeby było zgodnie z instrukcją montażu(chwała mu za to, bo dzieki niemu to wygląda naprawdę nieźle)

2. Coś musiało być nie tak, bo w moich starych oknach są podobno otwory wentylacyjne, ale w nowych oknach jest ich całe mnóstwo tzn. co 15-20 cm na skrzydłach i trochę mniej na ramach.

 

Nie mogę mieć najmniejszych uwag do montażu bo był naprawdę perfekcyjny i prowadzony od początku do końca przez serwisanta Oknoplastu, ale to po prostu cieszy i nic mi tej radości chyba nie zabierze!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zibibyk kiedy maja ci montowac okna?

Komentowac tego co juz komentowane bylo - szkoda slow

teraz wazne by zamontowali ci nowe - zwlaszcza te dwa, ktore wykrzywieniami od zamontowanych sie zarazily, jak HIV ;)

Mam tylko do Ciebie osobista prosbe - zrob dokladne foto tego wszystkiego zanim ci je wyjma - dokladne - z miarka przy dyblach i kotwach by odleglosc miedzy nimi widoczna byla jak na dloni - tak jakbys ekipa dochodzeniowa w Policji byl - wszystko !!!Kazdy szczegol - bo moze okazac sie pozniej iz za nowe okna kaza ci zaplacic - czego ci nie zycze

Ja juz przestalem wierzyc duzym firmom - jak chocby Wiglawowi - gdzie powiedzieli poza moimi plecami iz szablon wynioslem z zakladu i podmienilem

wszystko jest mozliwe wiec badz gotow na kazda ewentualnosc - nawet taka

po prostu uwazaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Charlie nie biłbym wcale tak braw bo co przeszedł Zibibyk to jego. Ile się nadenerwował itp. za to mu Oknoplast nie zapłaci bo to nie ma ceny. Te koszty ponosi każdy z Nas który podejmuje się budować.

A tak na marginesie to "dobra firma " jak coś spartoli to nie powinna szukać winnego tylko przyjechać wymienić i przeprosić za stratę czasu materiału ITP....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O`k - każdy kto produkuje ma prawo się pomylić, żle wyprodukować produkt. Odbywa się to zwykle z winy pracowników ale też i maszyn. Nawet Mercedes ma książkę gwarancyjną.

Rzeczywiście początki załatwiania reklamacji przez producenta nie były chwalebne i przyniosły ujmę firmie.

Dlaczego biję BRAVO - produkt został na nowo wykonany i zamontowany - Klient nie poniósł kosztów materialnych a jedynie stracił trochę nerw - a ile Ty tracisz jeżdżąc po polskich drogach, na kórych niby konserwację czy budowę nowych płacisz wlewając każdy litr paliwa ? ile tracisz słuchając w mediach, że orżnęli skarb państwa czyli nas na ileś tam milionów a winni śmieją się w nos obywatelom, ile tracisz nerw patrząc na swoją wypłatę w ilość składki ZUS w skali roku a służba zdrowia jest kompletnie niewydolna ? ile tracisz nerw oglądając mecz naszej reprezentacji piłkarskiej notorycznie przegrywającej i to w kiepskim stylu (finansowanej po części przez skarb państwa czyli nas ?

 

 

Wytocz im wszystkim procesy o odszkodowanie za straty moralne czy psychiczne !!!

 

Niestety, ale niewiele jest firm, które mają tzw. wiarygodną gwarancję czyli taką, która jest realizowana - nawet taki FIAT montuje regenerowane części w ramach napraw gwarancyjnych nie informując swoich Klientów o tym i gadają pierdoły, że jakość i wydolność jest taka jak nowych.

 

Żyjemy w świecie, w którym na niewiele de facto mamy wpływ.

 

Znam teń światek producentów okien i uważam, że OKNOPLAST wypada na tle konkurencji prawie bez zarzutu - inny toby olał na zasadzie pie...dol się Klient.

 

Życzę Ci żeby Twoja praca jaką wykonujesz była bez zarzutu a w przypadku błędu w niej żebyś go naprawił a nie zwalał winę na krasnoludki.

 

Pozdrawiam Cię

 

P.s. ...zibbik jak tam okna ? jesteś szczęśliwy ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O`k - każdy kto produkuje ma prawo się pomylić, żle wyprodukować produkt. Odbywa się to zwykle z winy pracowników ale też i maszyn. Nawet Mercedes ma książkę gwarancyjną.

Rzeczywiście początki załatwiania reklamacji przez producenta nie były chwalebne i przyniosły ujmę firmie.

Dlaczego biję BRAVO - produkt został na nowo wykonany i zamontowany - Klient nie poniósł kosztów materialnych a jedynie stracił trochę nerw ..........

 

 

a koszt ponownego montażu ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie :) Panowie ;) spokojnie :) I tak biorac pod uwage inne firmy i ich sposob zalatwiania reklamacji to nie jest zle - choc smród pozostal po tym co zwlaszcza tutaj poplecznicy firmy nawyczyniali

Ja zachowalbym sie inaczej ale to kwestia podejscia do klienta

Sadze ze najwazniejsze w tym calym balaganie jest to ze z Twarza czy bez Twarzy Oknoplast Zibibyk-owi okna wymieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O`k - każdy kto produkuje ma prawo się pomylić, żle wyprodukować produkt. Odbywa się to zwykle z winy pracowników ale też i maszyn. Nawet Mercedes ma książkę gwarancyjną.

Rzeczywiście początki załatwiania reklamacji przez producenta nie były chwalebne i przyniosły ujmę firmie.

Dlaczego biję BRAVO - produkt został na nowo wykonany i zamontowany - Klient nie poniósł kosztów materialnych a jedynie stracił trochę nerw ..........

 

 

a koszt ponownego montażu ?????

 

 

 

...przepraszam pomyliłem się - to przez tego niemca jak on się nazywał ?!

 

aaaa już mam -ALZHEIMMER

 

No właśnie Zibbyki jak żeś negocjował ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Kilka miesięcy temu zakupiłem okna firmy OKNOPLAST Kraków do domu za kilkanaście tysięcy złotych, niestety po zamontowaniu ich przez ekipe z firmy, po jakimś czasie okazało się, że ramy okienne odkształciły się w niektórych miejscach. Firma chce wymontować ramy i w jakiś sposób wyprostowac je, upierając się, że wróca one do pierwotnych kształtów, co wg mnie jest ewidentną bzdurą, bo raz odkształcowny materiał nie będzie miał pierwotnych właściwości. Zarządałem wymiany profili okiennych na nowe, lecz jeszcze nie została podjęta przez firmę żadna decyzja.

Czy ktoś miał tego typu problemy i jak sobie z tym poradził?

Jakie macie zdanie o firmie OKNOPLAST Kraków?

Czy ktoś może cos poradzić w zakresie prawnym?

 

Za pomoc i komentarze dziekuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...