Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

współczuję Ci "amanna" całej tej sytuacji,ale mam przynajmniej nadzieję że Tobie uda się zamknąć tą sprawę z "HAPPY ENDEM" . Nam się niestety nie udało i p.Wróblewski delikatnie mówiąc "wyślizgał" nas na parę złotych. Trzymam za Was kciuki i życzę powodzenia w egzekwowaniu swoich praw.

 

 

pozdrawiam-Marcin Domański

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M76,

O ile pamiętam Ty miałeś problem z bramą?

Zastanawiam się, czy przedstawiłes oficjalnie swoje problemy w Oknoplaście? Mały e-mail, skrót tego co było na forum wysłany do fabryki (np. do działu PR) może mieć dużą moc. O ile producent się nie zasłoni odrebną osobowością prawną (bo niestety, formalnie nie było podstaw do ich uwikłania w Twój spór), to może wywrzeć presję na dystrybutorze lub wręcz rozwiąże umowę by inni Klienci nie mieli już okazji "wpaść na minę" w tym mieście.

Nie wiem czemu opisanie trudniej sprawy na forum jest odbierane społecznie jako akt sprawiedliwości (w praktyce tylko zemsta) a wspomienie o problemach producentowi - jako donosicielstwo.

Jestesmy aż tak ponurym narodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M76 dzięki za wsparcie, tak już mam, że jeżeli płacę za coś pieniadze to wymagam.

Gwarantuje, że sprawę doprowadzę dom końca, chociaż mialbym zaangazować moich firmowych prawników.

OKNOPLAST Kraków usłyszał o prośbie poczytrania forum - zobaczymy jak szybko zareaugują, mamy połowę tygodnia i cisza, ale ja jestem naprawdę zdeterminowany.

Walczę o swoje prawa i nie interesuje mnie, czy ktoś uzna to za donosicielstwo - ku przestrodze innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amanna,

nie uważam, byś nie miał racji w swojej sprawie, ale źle mnie odbierasz i włos Ci się jeży jak ktoś napisze coś nie po Twojej myśli. Napisałeś do Oknoplastu, ale nie pismo zawierające swoje uwagi i szukające rozwiązania sprawy, ale... Ja traktuję takie wpisy jako szantaż typu: "opisuję sprawę na forum i jak mnie nie obsłużcie tak jak sobie życzę to ją rozdmucham!". Sam wiele razy miałem ochotę tak zrobić by wesprzeć się w reklamacjach, ale.. to nie fair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

finlandia,

 

Rozmawiam z przedstawicielem OKNOPLAST KRAKÓW kolejny rok i nic z tego nie wynika, oprócz mojego straconego czasu i nerwów.

Opisuje sprawę na forum, aby wszyscy wiedzieli jak przebiega reklamacja u Pana Wróblewskiego i nie jest to próba szantażu tylko opis faktów.

Wymagam tylko, aby klient był traktowany tak samo przed zapłaceniem i odbiorem okien, jak i później jak wynikną kwestie reklamacyjne, bo nikt nie jest nie omylny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy fair jest nagminna spychologia, gra na czas i zlewka???

za dobrze się widzę w branży dzieje skoro nie szanuje się klienta i wali go po rogach

mam nadzieję że wcześniej czy później to się ukróci i jak za przeproszeniem jednemu czy drugiemu głód do d... zajrzy to inaczej będzie gadał.

 

tak się składa że również znam oblicze p.Wróblewskiego przed wpłatą kasy i po wpłacie i doskonale wiem jak się może czuć amanna

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że powyższe problemy dotyczą tylko okien łukowych ;) ponieważ przymierzam się do zakupu okine z OknoPlast ( energooszczednych na profilu VEKA ). Rozumiem, że pozostałe okna w czasie użytkowania spisują się OK Edytowane przez surgi22
błąd ortograficzny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem, to okna łukowe oraz drzwi wejsciowe, w pozostałych oknach przy przekrecaniu klamek słychać dość głosne trzaski - miało się to wszystko wyrobić podczas użytkowania, ale problem pozostał. Pierwszy efekt po rozmowie z Krakowem, to umówiny i potwierdzony przyjazd montazystów z Marek w poniedziałek ( trzecia umawiana wizyta w sierpniu ) napiszę, co zostało wykonane.

Tak na marginesie, jeszcze nie spotkałem tak opornej firmy w kwestiach reklamacji jak Wróblewski/Marki, a parę firm już zatrudniałem i jak do tej pory w pozostałych przypadkach zawsze można było dojść do porozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W ostatnich dniach miałem okazję zapoznać się z Pana mailem dotyczącym zakupu naszych okien. W związku z powyższym poprosiłem o wyjaśnienia w tej kwestii zarówno naszego Partnera Handlowego, jak i firmowy Dział Serwisu. Jednak niezależnie od tego, czy odpowiedzialność za tak długi okres oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji ponosi nasz Partner Handlowy czy też serwis OKNOPLAST, chciałbym poinformować, że całością Pańskiej sprawy zajmie się w tym momencie serwis firmowy OKNOPLAST. Wizyta naszych serwisantów będzie umówiona w nadchodzącym tygodniu (lub być może jest już umówiona w momencie jak piszę te słowa).

 

Ze swojej strony chciałbym przeprosić za wynikłe z tej sytuacji wszelkie niedogodności, których Pan doświadczył i zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by wyjaśnić i załatwić tą kwestię. Zawsze staramy się dbać o usługę posprzedażową, a w szczególności o kwestię serwisowania ewentualnych usterek. Dlatego niezmiernie mi przykro, jeżeli w tym wypadku reakcja ze strony osób reprezentujących firmę OKNOPLAST była spóźniona lub nieodpowiednia, co będzie przedmiotem wyjaśnienia z naszej strony. W razie ewentualnych pytań lub uwag prosiłbym o kontakt na adres [email protected]

 

Z poważaniem,

 

Grzegorz Filipek

 

Dyrektor ds. Marketingu

 

OKNOPLAST Sp. z o.o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek chciałbym podziekować Panu Dyrektorowi za ekspresową interwencję w mojej sprawie. W dniu dzisiejszym odbył się serwis przeprowadzony przez Pana z Krakowa. Wszystkie bolączki, które ciągnęły się miesiącami zostały wyregulowane lub wymienione i tu chciałbym podkreślić fachowość serwisu z Krakowa - błyskawiczna diagnoza problemu i jego rozwiązanie. Obiektywnie chcę też dodać, że całą sprawą zainteresował się Pan Wróblewski, odbyła się jego wizyta w zeszłym tygodniu oraz w dniu dzisiejszym osobiście przyjechał, aby dowiedzieć się czy wszystko jest OK. Podsumowując - podstawą jest fachowy serwis i dbałość o terminowe rozpatrywanie reklamacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Czytając wcześniejsze posty zacząłem się denerwować brakiem reakcji i profesjonalnego podejścia do rozpatrywania reklamacji, ponieważ sam zamówiłem okna z OKNOPLASTU KRAKÓW wierząc, że z racji na wielkość nie powinno być problemu z ewentualnymi usterkami, ale teraz jestem już spokojniejszy.

W następnym tygodniu będę miał montaż okien z tej firmy, więc czekam z niecierpliwością i wierzę, że dobrze wybrałem.

Pozdrawiam

JM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Podejrzewam, że nikt nie ma tych okien bo jeżeli są już nawet w sprzedaży to fizycznie jeszcze żadne zlecenie nie dotarło do klienta. Wg mnie napisałeś ten post na zlecenie firmy Oknoplast...

A od strony technicznej Oknoplast się nie popisał. Szklenie 36mm i Ug=0,7 to żadna rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że nikt nie ma tych okien bo jeżeli są już nawet w sprzedaży to fizycznie jeszcze żadne zlecenie nie dotarło do klienta. Wg mnie napisałeś ten post na zlecenie firmy Oknoplast...

A od strony technicznej Oknoplast się nie popisał. Szklenie 36mm i Ug=0,7 to żadna rewelacja.

Nie napisałem tego posta na zlecenie firmy Oknoplast. Po prostu wymieniam wszystkie okna w moim mieszkaniu i chce wybrać te najlepsze, a po to chyba jest to forum żeby między innymi wzajemnie sobie doradzać. Dzięki za odpowiedz, może ktoś jeszcze się wypowie. Myślałem jeszcze o oknach Jezierskiego Elita Thermo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem tego posta na zlecenie firmy Oknoplast.

Innej odpowiedzi się nie spodziewałem:p Pożyjemy, zobaczymy...

Myślałem jeszcze o oknach Jezierskiego Elita Thermo.

Sprawdzone, dobre i energooszczędne rozwiązanie.

Tylko czy ma to jakikolwiek sens w mieszkaniu w domu wielorodzinnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[->bwojtek.

Sens jest. Cieplejsze okna są wszędzie mile widziane. Energia drożeje a co tym idzie życie też. A na czymś trzeba oszczędzać.

 

Sam zdecydowałem się na okna Jezierskiego Elita Thermo z pakietem 3-szybowym. Fakt, że ciepłe okna kłócą się z wentylacją grawitacyjną (jak to w bloku) i trzeba wiele aspektów przemyśleć jak zadbać o prawidłową wentylację. Bez nawiewników raczej się nie obędzie, a profil drogi i szkoda dziurawić :[

Na pewno wśród okien Jezierskiego montowanych przez Jego łódzkiego przedstawiciela, jestem pierwszy kto zamontował takie okna w bloku. Czasem trzeba być innym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Planuję wymianę okien w mieszkaniu w bolku z płyty. Dostałem wycenę na okna Oknoplast Profil Platinium Evolution². Co myślicie o tych oknach?

 

Profil Platinium Evolution² ? Jestem więcej niż rozczarowany tym pomysłem, a jego agresywną promocję zaczynam uważać za czyn nie fair wobec nieświadomych istoty rzeczy konsumentów. Tak nie powinny czynić takie marki jak Oknoplast, bo z tej drugiej potęgi ewolucji bez problemu można wyciągnąć pierwiastek trzeciego stopnia. Jeszcze będzie śmiesznie :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...