Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Reklamacja odbywa się tak: Przyjeżdża Pan i robi foty i ocenia tylko na podstawie swoich zdjęć. Oni tu byli kilka razy na ustawianiu i sobie robili zdjęcia. My to mamy na co dzień i jakby mi były potrzebne, to bym je zrobiła, ale nie były

To ciesz się że chociaż przyjeżdża.

Jest taka firma co wogóle nie przyjeżdża i od razu pisze ci, ze odklejająca się okleina jest efektem błędów w montażu a w szczególności pozostawieniem klinów pod oknem. Nie ma znaczenia, że klinów dawno nie ma gdyż jest już parapet wewnętrzny i zewnętrzny, nie ma znaczenia że okleina nie odchodzi tylko w tym miejscu gdzie jest słupek tylko po całej ościeżnicy, nic nie ma znaczenia - ważne by pozbyć się reklamacji i zwalić ją na innych

Ale na takie "firmy" gówno warte są sposoby, i procedutrę już uruchomiłem, gdyż takich reklamacji ja i i kolega dealer z Łodzi mamy kilka i postępowanie "firmy" jest podobnie olewcze.

Rzeczoznawca a później reklamacja pisemna z terminie usunięcia wady produktu lub REALNEGO zadośćuczynienia dla klienta, jak nie, sprawa prosto do sądu o odszkodowanie dla mnie, klienta i usunięcie usterek z pokryciem wszystkich kosztów.

 

I wbrew pozorom można skutecznie takie "firmy" zmusić do działania i dość patyczkowania się z takimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Napisze do Ciebie na private, jeśli chcesz brać udział w pozwie zbiorowym przeciwko OKNOPLAST- Kraków? Sorry, że pisze tak dla ogółu, ale chcę, żeby to było ciągle na wierzchu i żeby nikt nie miał szans schować
a przepraszam, z czystej ciekawości, wiesz... ja nie za bardzo kumaty ale.... o co zbiorowo chcesz pozwać tego producenta??? Bo ja nie kumam

w ciągu raptem kilku dni stworzyłaś ze 30 postów w różnych miejscach i tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi. Wygląda to na krucjatę, bezpodstawną tak naprawdę póki co krucjatę przeciwko jakiemuś tam producentowi. Nie dostałaś kasy za umieszczenie rekomendacji Oknoplastu na swych projektach czy co ? ;)

Wytłumacz tak łopatologicznie - bo dla mnie jak do końca nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o kasę - w tym momencie Twoja postawa jawi się hmmm... co najmniej dwuznacznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale właściwie do czego skoro OKNOPLAST wcale nie zaprzecza, że trzeba wszystko wymienić i że stan profili jest fatalny. Tu nie ma innego zdania. Tylko mówią, że nie oni za to odpowiadają i koniec

 

chociażby po to żeby nam na forum pokazac, bo jak narazie to sa Twoje słowa, masz 35 postów wszystkie o oknoplascie a wiec wiarygodność żadna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Oj chyba nikt mnie tak nie złości z konkurencji jak Oknoplast i mi nawet na rękę jest Twój temat i problem. I nawet Ci wierzę (chociaż to tylko słowa) Ale dla wielu forum służy jako platforma do wymiany doświadczeń i nauki.

My /branżowcy/ tu chyba w większości obstawiamy zły montaż.

 

To ja się zapytam dlaczego w 2008r był zły montaż i dlaczego w 2012 też jest zły montaż.

 

Czy taka duża firma jak Oknoplast Kraków ma autoryzowanych monterów którzy nawet po kilku latach nie potrafią się nauczyć prawidłowego montażu okien.

 

Wychodzi na to że nie potrafią.

 

Kosia nie ciągnij dalej dyskusji na forum jak widzisz jest grupa osób która za wszelką cenę będzie próbowała zrobić z Ciebie idiotkę (przepraszam za to porównanie) i wmówić Ci że to Twoja winna że nie dopilnowałaś prawidłowego montażu okien.

 

A na koniec uwodnią Ci że skoro się budujesz to powinnaś najpierw się nauczyć jak prawidłowo montować okna a dopiero później się budować.

 

Taki sam atak jak Ty teraz przeżyłem parę lat temu i wiesz co były to te same osoby co teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś - drogi Odaro - czytał wątki okienne wcześniej to byś zauważył, że zawsze mówimy - okno = materiały + producent + montaż.

I jak widać po Waszych przykładach - co z tego że okno niezłe, jak ktoś dał ciała na innych etapach. Nie pamiętam czego dotyczył Twój problem (pamiętam że wygięte okna i nic więcej).

Sam mam kolekcję zdjęć okien tej szanownej firmy, które zostały zamontowane w sposób skandaliczny, np. okno 150x150 na 6 kotwach (montowal jeden z ich najlepszych delerów) albo okno tarasowe ok 3m szerokości - zero kotwe na dole i środek można pochnąć ręką o blisko 1cm. I co z tego jak Klienci dalej ich całują po rękach, bo są tak omamieni przez Sprzedawców, że mogą kupić ten ideał.

Montaż jest jedną z najważniejszych rzeczy na budowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam kolekcję zdjęć okien tej szanownej firmy, które zostały zamontowane w sposób skandaliczny, np. okno 150x150 na 6 kotwach (montowal jeden z ich najlepszych delerów) albo okno tarasowe ok 3m szerokości - zero kotwe na dole i środek można pochnąć ręką o blisko 1cm. I co z tego jak Klienci dalej ich całują po rękach, bo są tak omamieni przez Sprzedawców, że mogą kupić ten ideał.

Montaż jest jedną z najważniejszych rzeczy na budowie.

 

Czyli potwierdzasz że Okonoplast nie dba o jakoś montażu swoich okien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli potwierdzasz że Okonoplast nie dba o jakoś montażu swoich okien.

Nie, z tak postawionym zdaniem się zgodzić nie mogę.

Z zazdrością patrzę na Oknoplast - ma jedne z lepszych systemów szkoleń (pewnie te z zakresu technik sprzedaży to i najlepsze).

Ale żadna firma nie ma u nas technicznych możliwości dopilnowania każdego montazysty. U nich też co rok przybywa dealerów i ekip. To nie jest 20 ludzi któych powiedzmy - mógłbyś pinować. To setki montazystów, którzy - jak wszędzie - się zmieniają.

To dość złożona sytuacja i już kiedyś ją opisywałem na blokno.net www.blokno.net

a o "kulisach autoryzaji" było wcześniej.

Także - nadal uporczywie twierdzę, że sprzedawca i jego montażysta to jedno z najważniejszych ogniw przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale właściwie do czego skoro OKNOPLAST wcale nie zaprzecza, że trzeba wszystko wymienić i że stan profili jest fatalny. Tu nie ma innego zdania. Tylko mówią, że nie oni za to odpowiadają i koniec

 

To bardzo ciekawe zdanie. Forumowicze powinni je starannie rozważyć nie tylko pod kątem ewentualnej współpracy z opisaną firmą. To problem znacznie szerszy. Kosiu, dzięki za pomysł :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, z tak postawionym zdaniem się zgodzić nie mogę.

Z zazdrością patrzę na Oknoplast - ma jedne z lepszych systemów szkoleń (pewnie te z zakresu technik sprzedaży to i najlepsze).

Ale żadna firma nie ma u nas technicznych możliwości dopilnowania każdego montazysty. U nich też co rok przybywa dealerów i ekip. To nie jest 20 ludzi któych powiedzmy - mógłbyś pinować. To setki montazystów, którzy - jak wszędzie - się zmieniają.

To dość złożona sytuacja i już kiedyś ją opisywałem na blokno.net www.blokno.net

a o "kulisach autoryzaji" było wcześniej.

Także - nadal uporczywie twierdzę, że sprzedawca i jego montażysta to jedno z najważniejszych ogniw przy zakupie.

dopilnowania każdego? Ja znam już dwóch montażystów, których OKNOPLAST nie dopilnował, bo odrzucił reklamację z powodu złego montażu. I mało tego, jedną z tych firm polecają nam do tego aby naprawić to, co zmajstrowała pierwsza. Nadmienię, że obie firmy montują okna identycznie i mówią, że tak ich OKNOPLAST szkolił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się zapytam dlaczego w 2008r był zły montaż i dlaczego w 2012 też jest zły montaż.

 

Czy taka duża firma jak Oknoplast Kraków ma autoryzowanych monterów którzy nawet po kilku latach nie potrafią się nauczyć prawidłowego montażu okien.

 

Wychodzi na to że nie potrafią.

 

Kosia nie ciągnij dalej dyskusji na forum jak widzisz jest grupa osób która za wszelką cenę będzie próbowała zrobić z Ciebie idiotkę (przepraszam za to porównanie) i wmówić Ci że to Twoja winna że nie dopilnowałaś prawidłowego montażu okien.

 

A na koniec uwodnią Ci że skoro się budujesz to powinnaś najpierw się nauczyć jak prawidłowo montować okna a dopiero później się budować.

 

Taki sam atak jak Ty teraz przeżyłem parę lat temu i wiesz co były to te same osoby co teraz.

 

Zdaję sobie z tego sprawę, ale "tonący chwyta się brzytwy". Chcę wykorzystać wszelkie środki żeby pomóc sobie i przy okazji przestrzec innych przed OKNOPLASTEM. Co prawda miałam nadzieję, że ludzie będą bardziej stawać przeciwko rażącej niesprawiedliwości, niż w obronie dużej nierzetelnej firmy, ale jak zwykle się pomyliłam. Dzięki za te słowa, póki mam siłę, to działam. To, już jest przedostatnia deska ratunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przepraszam, z czystej ciekawości, wiesz... ja nie za bardzo kumaty ale.... o co zbiorowo chcesz pozwać tego producenta??? Bo ja nie kumam

w ciągu raptem kilku dni stworzyłaś ze 30 postów w różnych miejscach i tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi. Wygląda to na krucjatę, bezpodstawną tak naprawdę póki co krucjatę przeciwko jakiemuś tam producentowi. Nie dostałaś kasy za umieszczenie rekomendacji Oknoplastu na swych projektach czy co ? ;)

Wytłumacz tak łopatologicznie - bo dla mnie jak do końca nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o kasę - w tym momencie Twoja postawa jawi się hmmm... co najmniej dwuznacznie

Chodzi o kasę, którą zapłaciłam za okna, które zamówiłam z monatażem w OKNOPLASCIE. Okana są do wymiany w całości, a wg OKNOPLASTU musze je sobie wymienić na własny koszt. Na własny koszt naprawić potem elewację i parkiet zniszczony od wody itd. Poza tym chcę przestrzec ludzi przed tą firmą, bo mój problem nie jest odosobniony, to jest sprawa nagminna. Przeczytaj sobie moje posty, to chyba jest jasne czego chcę. W projektach bez potrzeby nie umieszczam nazw firm. Klientów informuję jedynie na co i na kogo uważać wg mojego doświadczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAŻĄCO NIESPRAWIEDLIWY jest Twój sposób przedstawienia sprawy. Własne zdanie próbujesz objawić jako ogólną prawdę. A z tym się nie zgodzę, bo jesteś przypadkiem jednym na setki a może i tysiące.

 

Inna sprawa - klasę firmy poznaje się po tym, jak załatwia trudne sprawy..

 

Taka dokumentacja przydatna byłaby każdemu sprzedawcy innych okien - ależ bym miał twardej amunicji do wykorzystania przeciwko lokalnemu konkurentowi.. Ale na szczęście - ja na wojnie nie jestem. Dobrze by trafiły w ręce, które wykorzystają to do pokojowych reform;)

Edytowane przez finlandia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wchodzę do sklepu ologowanego marką np. OKNOPLAST tojestem w 100% przekonany, że to własnie punkt sprzedaży OKNOPLAST a nie Kazia Szczypiórkowskiego :)

Jeśli jest inaczej to powinien mnie poinformować przed zakupem Kaziu, że OKNOPLAST jest odpowiedzialny za to a Kaziu za tamto.

 

Jestem pewien, że żaden ze sprzedawców okien: FINLANDIA, JAREKO, WITEK i inni tego nie robią.

 

P.S. na tym forum odnosi się wrażenie, że okna plastikowe są do kitu a tzw. obsługa to nic innego jak cwaniackie wyłgiwanie się od odpowiedzialności !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RAŻĄCO NIESPRAWIEDLIWY jest Twój sposób przedstawienia sprawy. Własne zdanie próbujesz objawić jako ogólną prawdę. A z tym się nie zgodzę, bo jesteś przypadkiem jednym na setki a może i tysiące.

 

Inna sprawa - klasę firmy poznaje się po tym, jak załatwia trudne sprawy..

 

Taka dokumentacja przydatna byłaby każdemu sprzedawcy innych okien - ależ bym miał twardej amunicji do wykorzystania przeciwko lokalnemu konkurentowi.. Ale na szczęście - ja na wojnie nie jestem. Dobrze by trafiły w ręce, które wykorzystają to do pokojowych reform;)

 

Oto właśnie chodzi: sposób załatwienia sprawy. Każdy ma prawo do błędów. Nawet tak duża i wspaniała firma OKNOPLAST, która otrzymała Laur konsumenta:). Gdyby wykazali choć odrobinę empatii i próbowali nam od początku pomóc w trudnej sytuacji w jakiej się znaleźliśmy, nie doszłoby chociażby aż do takiego odgięcia profili. Oni jednak skupili się na tym, żeby definitywnie odciąć się od odpowiedzialności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien, że żaden ze sprzedawców okien: FINLANDIA, JAREKO, WITEK i inni tego nie robią.

 

A tu się mylisz drogi Charlie. Od kilku lat opieram się namowom przejścia na "Salon Firmowy" i walczę o własną tożsamość. Wyraźnie mówię*kim jestem. A to że Klienci tego czasem nie pamiętają to już sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kilku, niewielu zresztą, latach bycia salonem firmowym pewnej firmy z Kielc, dostałem nauczkę i to niezłą nauczkę by już nigdy nie być salonem, jakimkolwiek salonem, zostałem partnerem regionalnym ale dalej promuję siebie i przede wszystkim siebie

To że przy okazji ktoś na tym zyska - nie widzę w tym problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...