Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

I jeszcze jedno do jareko. To, że nie odpisuję na każdy Twój argument, nie znaczy, że nie biorę sobie go do serca:). Nie wykluczam, że zły montaż był tu kluczową sprawą, ale to też już tu przerabialiśmy. Nie do końca zgodzę się, że OKNOPLAST i od tej sprawy może "umyć ręce".

 

Konkludując co nieco: Szanowni Państwo z OKNOPLAST- Kraków, jeśli ktoś z was to czyta, dołączcie do swojej oferty oprócz uroczych szkoleń Partnerów Handlowych, SZKOLENIA DLA KLIENTÓW! na pewno znajdą się chętni, po tym co tu wylazło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

I jeszcze jedno do jareko. To, że nie odpisuję na każdy Twój argument, nie znaczy, że nie biorę sobie go do serca:). Nie wykluczam, że zły montaż był tu kluczową sprawą, ale to też już tu przerabialiśmy. Nie do końca zgodzę się, że OKNOPLAST i od tej sprawy może "umyć ręce"....
Uwierz mi, nie lubię Oknoplastu z bardzo wielu powodów, ale tu będę go bronił, gdyż jego odpowiedź jest normalna i innej bym się nie spodziewał, Przy ewidentnych błędach montażu nie może zachować się inaczej

 

Podpisałaś umowę z konkretnym człowiekiem (bo chyba z nazwiska sie podpisał) prowadzącym działalność pod jakaś tam nazwą.

Nie jest to pracownik producenta.

Jest to samodzielny podmiot gospodarczy.

I choćbyś nie wiem co wyczyniała, jakich cwanych papug nie zatrudniała prawo niestety jest po stronie Oknoplastu.

On MOŻE ale NIE MUSI ci wymienić okna spierniczone w wyniku złego montażu

I powiem więcej. Dla mnie NIE MUSI i nawet NIE POWINIEN ponosić kosztów błędów innych. Stroną dla Ciebie jest ten z kim masz umowę, Oknoplast wykonuje nowe okna, ktoś ci poprawnie je montuje, płacisz a później ściągasz tego z którym masz umowę. Koniec kropka.

 

Ktoś już tu porównał Twoją sytuację do ewentualnej usterki w samochodzie i salonie firmowym - czy cuś podobnego.

 

Może najdzie mnie wena i opiszę sytuacje inną, producent znany i swego czasu uznany (teraz to kicha a nie producent) i jego sposób załatwiania reklamacji - totalna spychotechnika, zrzucanie na wyimaginowane błędy montażu każdej usterki, nawet odklejającą się okleinę z profili zrzuca na wadliwy montaż. I tu sytuacja jest odwrotna, to ja będę musiał ponosić koszty i dochodzić ich sądownie od producenta i akurat temu producentowi tego nie odpuszczę, każdą złotówkę sądownie odzyskam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z tego co napisałeś nie wynika jednoznacznie, że producent nie musi uwzględniać potrzeby zastosowania profilu bazowego
wynika jednoznacznie. Profil bazowy, profile poszerzające, są to profile dodatkowe i jeśli czarno na biłaym nie masz napisane że są w standardowym wyposażeniu okna to nie muszą być tak samo jak w pewnych sytuacjach na budowie wręcz być zastosowane nie mogą

I od tego co dodatkowo będzie miało okno jest handlowiec z którym przychodzi ci współpracować i zamawiając okna a nie firma którą pod konkretne zamówienie okno ma wykonać

 

Ostatnimi czasy jeden z dealerów firmy XXXX był w szoku, gdy otrzymał aluminium do domu jednorodzinnego, za jakieś 150 tyś, gdzie wszystkie okna zostały powiększone z wysokości o 5 cm, z szerokości także o 5 cm. Jakiś kretyn w fabryce zamiast ten błąd kogoś kto opracowywał zlecenie, wziąć na klatę, przyznać się, powiedział tak:

"w aluminium zawsze zwiększamy wymiary o 5 cm"

Jak to usłyszałem stwierdziłem, że ta firma długo nie pociągnie mając takich "dyrektorów" a kolega i tak miał farta, klient zgodził się na powiększenie wszystkich otworów i całe szczęście, że było to wogóle możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdaję sobie sprawę, że chore prawo stoi za OKNOPLASTEM, nie jestem taka naiwna, żeby tego nie wiedzieć, ale...

Jeszcze raz powiem: chodzi o sposób załatwienia sprawy przez OKNOPLAST i o to, że dziwnym trafem wszyscy, których znam mają te same problemy z oknami, taki sam montaż i odrzuconą reklamację z powodu montażu. Jeżeli tak samo montują/montowały dwie niezależne firmy, to pytam się co z tymi szkoleniami? A pytam się, bo na stronie OKNOPLASTU wyraźnie jest napisane, że współpracują z przeszkolonymi przez siebie ekipami montażowymi i zaznaczają jakim ryzykiem jest wziąć inną ekipę niż z OKNOPLAST- Kraków. Za tą megaściemę należą się baty. Ostatnio coś tam modyfikowali na tej stronie, żeby nie było tak jednoznacznie, ale wydźwięk pozostał ten sam. To jest wprowadzanie klienta w błąd. I co z tego, że na umowie jest ktoś inny, klient i tak nie ma wyjścia. Powtarzam jeszcze raz, prosiliśmy ekipę montującą bezpośrednio z OKNOPLAST, to odpowiedzieli, że oni nie mają ekip. Klienta nie interesuje czy niezamontowane okna są dobre, nas interesuje jak one będą się sprawdzać za naście lat zamontowane w budynku. Gdyby byli uczciwą firmą, to nie dawaliby ogromnego banera z logiem OKNOPLAST-Kraków na sklepiku jakiejś firmy"krzak", nie sprawdzając czy Pan Kazio dobrze montuje ich produkt. I nie mów mi, że tak duża firma nie ma czasu i możliwości, żeby sprawdzać wszystkich PH. Mają czas odbierać zamówienia i werbować kolejnych paproków, to i czas na kontrolę może się znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oknoplast(nie piszmy kraków bo juz nie ma takiej nazwy:) )nie wymaga od sprzedawców aby przy montowaniu drzwi balkonowych ,tarasów,suwanek i innych typów okien sięgających posadzki stosowania poszerzeń lub profili bazowowych! zaleca ale nie wymaga!

tak pewnie jest z wiekszością producentów,zrobią ci okna jakie zamówisz o ile mieszczą się w normach i mogą zadzwonic ,napisać ze coś proponują ale nie mogą ci nakazać że masz dać!

Nie ma również wzmianki o podpieraniu szyny jezdnej i tak naprawde nikt nigdy na szkoleniach w oknoplascie o czyms takim nie wspominał.

Może zamiast szkoleń dla klientów warto było zapytać wcześniej tak jak robi to aksamitka?

Jarku to nie jest dodatek antywłamaniowy,to standardowy element okucja przy suwance na który przychodzi osłona podobna do dolnej ale tu jej nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie OKNOPLASTU wyraźnie jest napisane, że współpracują z przeszkolonymi przez siebie ekipami montażowymi i zaznaczają jakim ryzykiem jest wziąć inną ekipę niż z OKNOPLAST- Kraków.

 

Napisane może i jest ale wyglada tak:

chcesz wziąść udział w szkoleniu ok,nie ?ok

są wysyłani ludzie z firmy aby jeździć na montaze handlowców i sprawdzać ale nie wszystkie montaze są takie same a też to co powie ten "mistrz " nie zawsze brane jest do serca

 

nie dawaliby ogromnego banera z logiem OKNOPLAST-Kraków na sklepiku jakiejś firmy"krzak",

marketing działa cuda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma również wzmianki o podpieraniu szyny jezdnej i tak naprawde nikt nigdy na szkoleniach w oknoplascie o czyms takim nie wspominał.

A to ciekawe. Widzę, że nasz ich wyrób... więc na jakim systemie robią PSK? Z ciekawości chcę skonfrontować ten "brak zaleceń" z instrukcją dostawcy okuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe. Widzę, że nasz ich wyrób... więc na jakim systemie robią PSK? Z ciekawości chcę skonfrontować ten "brak zaleceń" z instrukcją dostawcy okuć.

 

az musiałem zadzwonic :) System okuć G.U karta gwarancyjna http://www.oknoplast.com.pl/okna/okna/Karta_Gwarancyjna_polska_2009.pdf naklejana na szybe

o podparciu klinami ramy jest o podparciu szyny moze nie doczytałem,

powidział mi tylko że wiedzą że powinno się podpierać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosia1 - wydaje mi się, że po twoich wypowiedziach z niczego nie zdajesz sobie sprawy, a te twoim zdaniem chore prawo chcesz nagiąć w bezczelny sposób na swoją stronę. Nazwę to bardziej po imieniu - przypomina mi to wyłudzenie nowego produktu. Skoro wszyscy (!) twoi znajomi mają takie same problemy z oknami, jakimś trafem taki sam montaż, reklamacje tak samo odrzucane -to może jest coś , o czym jeszcze nie wiemy? Doświadczeni forumowicze wypowiedzieli się już odnośnie montażu twojej stolarki, warto przemyśleć te uwagi, a nie ironizować.

Z innej beczki- zaczynasz kpić z firmy , z ludzi i dealerów, z ekip montażowych i podważasz wiarygodność montażystów którzy współpracując z tą lub innymi firmami w sposób jak najbardziej profesjonalny wykonują swoją pracę. Zakupiłaś okna w takiej a nie innej firmie- twój wybór! Mogłaś zweryfikować sprzedawcę, zobaczyć już dokonane montaże, skontaktować się z wcześniejszymi klientami. Miałaś w projekcie taki gabaryt- trzeba było przemyśleć podział dla takiej konstrukcji, skoro brałaś pod uwagę pcw.

W wielu sprawach się po prostu mylisz,lub - albo arogancko kombinujesz jak zrealizować swój plan- a wynikły problem po prostu spychasz na producenta stolarki.

Nie poczuwasz się do żadnej odpowiedzialności, nie masz sobie praktycznie nic do zarzucenia.

Jak dla mnie, postawa godna krytyki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosia1 - wydaje mi się, że po twoich wypowiedziach z niczego nie zdajesz sobie sprawy, a te twoim zdaniem chore prawo chcesz nagiąć w bezczelny sposób na swoją stronę. Nazwę to bardziej po imieniu - przypomina mi to wyłudzenie nowego produktu. Skoro wszyscy (!) twoi znajomi mają takie same problemy z oknami, jakimś trafem taki sam montaż, reklamacje tak samo odrzucane -to może jest coś , o czym jeszcze nie wiemy? Doświadczeni forumowicze wypowiedzieli się już odnośnie montażu twojej stolarki, warto przemyśleć te uwagi, a nie ironizować.

Z innej beczki- zaczynasz kpić z firmy , z ludzi i dealerów, z ekip montażowych i podważasz wiarygodność montażystów którzy współpracując z tą lub innymi firmami w sposób jak najbardziej profesjonalny wykonują swoją pracę. Zakupiłaś okna w takiej a nie innej firmie- twój wybór! Mogłaś zweryfikować sprzedawcę, zobaczyć już dokonane montaże, skontaktować się z wcześniejszymi klientami. Miałaś w projekcie taki gabaryt- trzeba było przemyśleć podział dla takiej konstrukcji, skoro brałaś pod uwagę pcw.

W wielu sprawach się po prostu mylisz,lub - albo arogancko kombinujesz jak zrealizować swój plan- a wynikły problem po prostu spychasz na producenta stolarki.

Nie poczuwasz się do żadnej odpowiedzialności, nie masz sobie praktycznie nic do zarzucenia.

Jak dla mnie, postawa godna krytyki!

a ty jesteś tu jakimś narratorem:)?

podsumowujesz co jakiś czas wypowiedzi bardzo wybiórczo, nie wnosząc nic od siebie- żadnego merytorycznego argumentu. Przeczytaj sobie jeszcze raz wszystko, bo nie chce mi się powtarzać od nowa, a znając już mechanizm, wpadniesz tu za kilka dni i napiszesz znowu to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Waszych komentarzy wynika, że temat, który podjęłam jest nic nie warty, oczywisty i mój przypadek jest jednostkowy. Są również sugestie, że to temat nie na ten wątek- to ja chyba źle przeczytałam - "OKNOPLAST: opinie..."hmm. Zapewniam Was, że niejedna osoba znalazła tu coś dla siebie, a ja nie mam jakiegoś megapecha, bo takie przypadki są bardzo częste. I żeby była jasność, jestem Wam wszystkim bardzo wdzięczna za komentarze, wszystkie komentarze dot. problemu z oknami, nie mojej osoby:).

Tylko zwróćcie proszę uwagę na to co teraz napiszę, bo już pisałam i chyba nikt nie zauważył...otóż ja już nawet zgodziłam się na to żeby za te okna zapłacić mimo, że to nie moja wina i poprosiłam OKNOPLAST żeby mi powiedzieli jaką będę miała pewność, że nowy pakiet będzie dobrze zamontowany. Oni polecili mi tą drugą firmę z regionu(która montuje tak samo jak pierwsza, opisana) i zaproponowali, że przyjadą ew sprawdzić, czy montaż został wykonany prawidłowo, ale nie będzie miało to charakteru gwarancji. To musiałabym być niespełna rozumu żeby ładować się w to samo, dokładnie w to samo w czym teraz tkwię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i poprosiłam OKNOPLAST żeby mi powiedzieli jaką będę miała pewność, że nowy pakiet będzie dobrze zamontowany. Oni polecili mi tą drugą firmę z regionu(która montuje tak samo jak pierwsza, opisana) i zaproponowali, że przyjadą ew sprawdzić, czy montaż został wykonany prawidłowo, ale nie będzie miało to charakteru gwarancji. To musiałabym być niespełna rozumu żeby ładować się w to samo, dokładnie w to samo w czym teraz tkwię
możesz dokładniej wyjaśnić to co napisałaś ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tymi oknami i odpowiedzialnością za jakość. Ktoś tu porównał sytuację do branży motoryzacyjnej, jednak chyba nie wyobrażacie sobie, że samochód na gwarancji nie zostanie naprawiony tylko dlatego, że dealer zbankrutował...

 

Chyba nie ma co porównywać do motoryzacji bo jak ktoś sprzedaje auta to ich jeszcze nie składa w salonie lub cos podobnego,

tutaj produkt jako produkt przyjmijmy ze był dobry tylko błędny montaż spowodował jego wypaczenie a bardziej teraz chodzi o to że jeśli Oknoplast napisał na swojej stronie że jeśli zamontuje ich PH to okna beda miały gwarancje !!!

zamontował -zamontował

gwarancja jest- nie ma

tez bym się wkur.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dokładniej wyjaśnić to co napisałaś ?

Kiedy drążyłam temat i wciąż zadawałam pytanie do OKNOPLASTU:"co mam zrobić, żeby to raz a dobrze naprawić?, kto to ma montować?", to w końcu OKNOPLAST mi zaproponował, że wyślą techników, żeby obejrzeli finał montażu i określili czy jest dobrze czy nie. Jak się spytałam, czy dadzą to na piśmie, to odpowiedzieli, że ich sprawdzenie nie będzie miało charakteru gwarancji. Będzie to po prostu rodzaj kurtuazji, czy nie wiadomo czego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tymi oknami i odpowiedzialnością za jakość. Ktoś tu porównał sytuację do branży motoryzacyjnej, jednak chyba nie wyobrażacie sobie, że samochód na gwarancji nie zostanie naprawiony tylko dlatego, że dealer zbankrutował...

popieram, popieram:) dzieki za trafne spostrzeżenie

a na marginesie sprawy autoryzowanych serwisów to też niezła heca (ach szkoda, że nie można przeklinać... )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej branży ????? Wskaż branżę, która w pełni ponosi odpowiedzialność za błędy swoich współpracowników . Ludzie kupują samochody po 200 - 300 tys i producenta guzik obchodzi,że ktoś w ich ASO popełnił błąd . Zostaje tylko i wyłącznie spór sądowy na linii klient - serwis .

 

Panowie, przeczytajcie to sobie jeszcze raz, ale tak dokładnie abyście zrozumieli . Czy ja napisałam,że samochód traci gwarancję producenta po upadku dealera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...