jacek f. 03.12.2003 20:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2003 Nawiążę kontakt z osobami,które budują domy typu Bungalow ze Studia Stylowy Dom.Bardzo proszę o kontakt.Dziękuję,Jacek F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcy 15.12.2003 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 Nam sie niestety przez architekta-cymbala nie udalo rozpoczac budowy w tym roku bungalowu z gabinetem. A Ty budujesz, czy zastanawiasz sie nad projektem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek f. 18.12.2003 10:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 Witam. Mam zamiar rozpocząć budowę wiosną.Kupiłem projekt i na razie studiuję. Zastanawiam się nad kilkoma rozwiązaniami (np.czy strop betonowy-bo buduję bez poddasza),i chętnie wymienię się spostrzeżeniami.Mam propozycję żebyśmy wymieniali się uwagami i przyjętymi rozwiązaniami,z pewnością niejedna rzecz się nam rozjaśni. Jak zbiorę kilka swoich wątpliwości,to je prześlę,chętnie odpowiem też na Twoje.Pozdrawiam,Jacek F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcy 18.12.2003 10:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 No to super, ze w koncu ktos sie zdecydowal na ten projekt. Nam odpowiada w nim prawie wszystko, jedynie wydluzymy garaz o metr, zeby zrobic wiecej miejsca na graty wszelkiego rodzaju i przesuniemy sciane miedzy kuchnia a gabinetem zeby powiekszyc kuchnie. Nad stropem drewnianym tez sie zastanawialismy, ale to wcale nie jest duza oszczednosc, bo tego drewna trzeba a trzeba, a do tego doszly opory natury psychologicznej, bo co w razie pozaru... tfu! tfu! No i sciany beda 2-warstwowe, juz prawie na 100% z maxa. Tak na szybko to tyle. Rowniez licze na wymiane doswiadczen:-)pozdrawiamGosia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania