leszekg 24.07.2009 13:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2009 Witam, Chciałbym wszystkich przestrzec przed kupowaniem i obsługą firmy GP LUX z Józefowa koło Otwocka. Chciałem kupić bramę Normstahl. Co więcej chciałem kupić dwie bramy. Niestety Panowie z tej firmy są po prostu nie kulturalni i aroganccy. Po prostu mają na pewno dużą sprzedaż i po prostu mają wszystko i wszystkich w nosie. Panowie byli bardzo nie mili w rozmowie i przedstawianiu bram. Co więcej mieli do mnie wymagania wiedzy o różnych modelach bram Normstahl. Nie odpowiadało im moje nie fachowe stwierdzenie iż chciałbym aby w bramie były "małe deseczki". Cały czas dostawałem informacje iż cena pójdzie w górę mimo tego iż w modelu bramy i wymaganiach nic nie zmieniałem. Po prostu prosiłem o przedstawienie dodatkowych informacji które pozwolą mi prawidłowo wybrać model bramy wraz z jej elementami. Leszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 24.07.2009 13:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2009 Wstąpiłeś na śliski grunt. Dla wielu osób brakiem kultury jest pisanie niegramatyczne, ale rzadko zdarza się zwracać komuś z tego powodu uwagę. Dlaczego? Bo to nie jest najważniejsze. Ty o brak kultury posądzasz sprzedawców pewnej firmy. Ostrzegasz przed kupowaniem tej firmy , a nie sądzę, ze ktoś z forumowiczów chciałby ją kupować. Oczywiście to pewnie "przejęzyczenie", ale to nie jedyny błąd w Twojej wypowiedzi.Nie ma nic złego w krytykowaniu postępowania obsługi (choć znamy tylko jedną stronę medalu), ale z Twojej wypowiedzi niewiele wynika poza Twoim odczuciem odnośnie kultury sprzedawców. Nie twierdzę, że tak nie jest, ale skoro jak sam napisałeś mają dużą sprzedaż to chyba nie każdy odniósł takie wrażenie?Kultura (w mowie i piśmie) wymagana jest z obu stron, a z Twojej wypowiedzi niewiele wynika.Jeśli uraziłem to przepraszam. To tylko mój komentarz na wypowiedź w takim stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kuba2001 24.07.2009 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2009 Leszekg, popieram. Chodzby sprzedawca mial mase roboty i zamowien, powinien miec czas dla klijenta, doradzic i wysluchac ). A tak czujesz sie jak intruz (w dodatku masz poczucie ze jestes glupi). Do takiej firmy przychodzi sie tylko raz.(A bledy interpunkcyjne nie maja tu zadnego znaczenia.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gpluxjózefów 29.08.2009 17:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2009 Drogi Panie ! Na samym wstępie chciałbym zauważyć,że z tego co Pan napisał wynika że nie została przedstawiona żadna oferta.Natomiast wprowadza Pan forumowiczów w błąd, ponieważ oferty zostały przedstawione i to trzy wyceny.Chciałbym również zauważyć że to Pan był nie uprzejmy i nie kulturalny.To nie my kazaliśmy ,,zostawić fantazję dla żony'' Na koniec mogę dodać że jeżeli będzie Pan nas dalej oczerniał na różnego rodzaju forum, nie będziemy siedzieć bezczynnie i skierujemy sprawę do sądu. Z poważaniem FIRMA GP LUX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 29.08.2009 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2009 Na koniec mogę dodać że jeżeli będzie Pan nas dalej oczerniał na różnego rodzaju forum, nie będziemy siedzieć bezczynnie i skierujemy sprawę do sądu. gpluxjózefów czasami lepiej się nie odzywać niż pisać głupoty, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 29.08.2009 20:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2009 oj, tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dizzeeRascal 30.08.2009 06:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2009 Moim zdaniem tez nie ma nic zlego w wyrazaniu swojej opini na temat uslugi czy produktu.Bledy interpunkcyjne moga miec tylko cos wspolnego z kultura pisania.Jesli sprzedawcy nie potrafia sie zachowac poprawnie w stosunku do klienta to powinni sie liczyc ze zla opinia klienta do ktorej ma pelne prawo.Popieram pomysl ostrzegania przed nierzetelnymi firmami i fachowcami na tym forum.Z tego co piszesz to wydaje mi sie ze wlasnie zostales potraktowany jak klient w PRL , z czym tez sie spotkalem juz nie raz.Dla poprawy humoru polecam skecz Kabaretu Moralnego Niepokoju pt."W sklepie z drzwiami" wlasnie na temat kultury sprzedawcow. http://www.youtube.com/watch?v=2yjQ3fd55_I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mar_mroz 05.03.2016 20:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 Chociaż wątek jest już bardzo stary, to w dalszym ciągu widzialny i moim zdaniem krzywdzący opisaną firmę GP-LUX z Józefowa. Z perspektywy klienta mogę polecić ich usługi - sama cena bramy garażowej Normstahl była w naszym przypadku ponad 1000zł niższa niż identycznej bramy w każdej innej z lokalnych firm bramiarskich, a i do montażu nie można mieć żadnych zastrzeżeń już po prawie roku użytkowania. Zarówno do obsługi klienta jak i jakości świadczonych usług w mojej ocenie nie można mieć żadnych zarzutów, co w mojej ocenie czyni ten wątek krzywdzący i bezzasadny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.