Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 669
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Ostrzegam nie zamawiajcie z firmy expertlazienki, korzystaja z firmy kurierskiej DPD, ktora nie dostarcza towaru, kurier bezczelnie sklamal w powodzie niedostarczenia przesyłki ze adres bledny bo nie mial po drodze ulicy na którą miał dostarczyć towar, czlowiek zwalania sie z pracy zeby zdazyc a on sobie nie przyjezdza bo nie ma po drodze- brak telefonu od kuriera!!!!!!Dobrze ze za pobraniem, nie wiem czy podejmuja druga probe dostarczenia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marynianka to chyba zalezy od regionu ..... ja wlasnie otrzymalam przesylke ze sklepu oknadachowe.com dostarczyla ja firma kurierska DPD .... przesylka miala byc dostarczona we wtorek , ale mnie bardziej odpowiadala sroda .... zadzwonilam do kuriera i umowilam sie na srode ... bez problemow przesuneli termin dostawy ... pewnie tak jak wszedzie wszystko zalezy od indywidualnego podejscia pracownika do wykonywanego zajecia .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marynianko,

ale to nie jest przestroga przed sklepem, ale firmą kurierską... Ja nauczona chamskim zachowaniem kuriera Siódemki nie zamawiam ze sklepów, z których oni dostarczają towar, ale przeciw samym sklepom nic nie mam :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Towar w końcu do mnie dotarł ale tylko dlatego że podałam nowy adres w miejscu pracy, kiedyś firmy kurierskie dostarczaly towar do osób fizycznych w godzinach popołudniowych teraz to trzeba brac dzień wolny albo wybiegac w godzinach pracy i dostosowywać się do nich. Poczytalam troche ostatnich opinii o DPD i stwierdzam, że mój przypadek nie był najgorszy, bo często dowożą uszkodzony towar!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga jeżeli kupujecie towar w firmie goldgres sprawdzajcie wszystkie płytki jeżeli macie czas i możliwość, u mnie w jednym opakowaniu płytek były 4 płytki pękniete! Ja niestety nie sprawdziałam ze wzgledu na dużą ilość, bo by mi chyba pół dnia to zajeło, a poza tym łatwiej bylo mi przewieźć towar dobrze zapakowany i oklejony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obecnie testuje 2 sklepy:

http://www.goldgres.pl

http://www.łazienkaplus.pl

na razie irytujący jest okres oczekiwania na niektóre produkty, ale ceny są sporo niższe od zwykłych sklepów, po realizacji zamówienia wydam opinie.

 

Też braliśmy pod uwagę lazienkaplus.pl, ceny w porównywarkach mają nawet nawet.

Ale przewertowaliśmy trochę internet, powysyłaliśmy trochę maili z prośbą o wycenę naszych produktów i wybraliśmy w końcu sklep Lazienkarnia - http://lazienkarnia.pl/ .

 

Dali nam w sumie najlepszą ofertę, mieli w ofercie wszystkie elementy do naszej lazienki, dali nam darmowy transport i co najważniejsze naprawdę pomogli w wyborze.

 

Czekaliśmy na realizację coś ok. 2-3 tygodni, ale wydaje mi się że to standard jak się zamawia jakąś droższą armaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja większośc rzeczy zamawiałam na http://www.in360.pl i szczerze nie polecam. Płytki przyjechały poszczerbione, część kompletnie innych niż zamawiałam. Reklamacje uwzględniono, ale po ponad 6 tygodniach odpuściłam sobie bo już czasu i cierpliwości mi do nich zabrakło. A na zwrot kasy czekam już jakieś cztery tygodnie. Dramat. Mam nadzieję, że więcej się już tak nie wpakuję.

Edytowane przez tatridung
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
  • 2 weeks później...
  • 2 weeks później...
  • 3 weeks później...
Ja ze swej strony ostrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie internetowym http://www.lampy-oswietlenie.com.pl/ . Zamówiłam w tym sklepie 2 szt. lamp 5.12.2011 r. , jedna lampa przyszła od razu uszkodzona - złamane jedno metalowe ramie, spisałam protokół szkody , lampę odesłałam i do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Bardzo miły w rozmowie pan- właściciel sklepu uspokajał mnie, prosił o czas bo przełom roku, wszędzie inwentaryzacje, problem z wymianą towaru, wreszcie odesłał do mnie lampę przez siebie zespawaną ( dodam tylko że bez żadnej informacji że nie jest to towar pełnowartościowy, wolny od wad, na szczęście sama się dopytałam) odmówiłam przyjęcia takiego towaru, zażądałam zwrotu pieniędzy i czekałam. Póki co nie mam ani lampy ani pieniędzy. Mimo , że lampa nie była droga zamierzam zgłosić sprawę na Policję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milano,

1.przesyłka poza cienkim i miękkim pudełkiem producenta nie była w nic zapakowana poza czarną folią - myślę że tu akurat sklep mógł sie postarać i zapakować towar w mocniejsze sztywniejsze pudełko ( tak jak ja to zrobiłam odsyłając towar mimo ze sklepu nie prowadzę, a przypominam że od osoby zajmującej się zawodowo pewnymi rzeczami wymagana jest większa staranność niż od przecietnego człowieka

2. lampa nie miała elementów szklanych, złamał się pałąk metalowy

3. protokół szkody został spisany, zdjęcia zgniecionego pudełka wysłałam do sklepu- zgodnie z prośbą właściciela

4. mnie jako klienta nie powinno obchodzić czyja to była wina, to sklep może dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej tym bardziej ze był spisany protokół szkody , natomiast bez względu na to czy takie odszkodowanie uzyska czy nie powinien klientowi towar wymienić na nie uszkodzony badź zwrócić pieniądze - co zresztą jest zgodne z regulaminem sklepu

5. już nie czepiam się czasu który straciłam czekając na realizację zamówienia, nie czepiam sie - choć nie pochwalam tego że własciciel sklepu chciał mi w cenie nowej lampy sprzedać lampę spawaną, która nie wiadomo jak by się zachowywała z biegiem czasu,

ale uważam za OSZUKAŃCZE to ze w efekcie działań przeze mnie zupełnie nie zawinionych nadal nie zostały mi zwrócone pieniądze za lampę czyli jak to inaczej nazwać niż naciąganiem? Dla mnie sprawa jest oczywista : zapłaciłam za lampę , której nie dostałam, właściciel mailowo zapewniał mnie ze wydał dyspozycje zwrotu pieniędzy , a pieniędzy nie dostałam. Na szczęście mam zachowana całą korespondencje mailową z właścicielem. Mam wrażenie ze gościu obraził sie na mnie że zażądałam zwrotu pieniędzy .

 

PS. Myślę że tak naprawdę o klasie sklepu świadczy sposób załatwiania problemów, które mogą się pojawić , a nie transakcje bezproblemowe. A w tym wypadku sklep http://www.lampy-oswietlenie.com zawiódł na całej linii.

Edytowane przez Andrewhoopoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...