Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

sprzedawca olewa - co robić?


Recommended Posts

Dwa miesiące temu zamówiłem drzwi wejściowe do nowowybudowanego domu.

Miały być po miesiącu. Tak ustawiłem pracowników przy elewacji, żeby wszystko zgrać. Niestety sprzedawca drzwi nie dostarczył na czas. Miały być za 2 dni, za tydzień, w następnym tygodniu, jutro....

Niestety elewacja nie dokończona, pracownicy na innej budowie a drzwi jak nie było tak nie ma. I sprzedawca nie wie kiedy będą.

Odpowiedź: jak będą to będą.

 

Czy to jest na "porządku dziennym"?

Czy na takich sprzedawców są jakieś sposoby? Może trzeba powiadomić kogoś - nie wiem UOKiK czy jakieś inne instytucje? Możemy się jakoś bronić?

 

Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest na "porządku dziennym"?

Czy na takich sprzedawców są jakieś sposoby?

Może trzeba powiadomić kogoś - nie wiem UOKiK czy jakieś inne instytucje?

Możemy się jakoś bronić?

Macie jakieś pomysły?

Raczej to nie są sytuacje typowe, sprzedawcom zależy na zadowolonych klientach, w końcu z nich żyją.

Możesz zmienić sprzedawce, niech inny zarobi.

Możesz zrobić anty-reklame temu niesolidnemu sprzedawcy, nawet jeśli jemu odpadnie 1% potencjalnych klientów to poczujesz się lepiej bo masz w tym swój udział ;)

 

Sprzedawca nie ma obowiązku sprowadzić Ci tych drzwi, więc żadne instytucje nic za Ciebie nie załatwią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa miesiące temu zamówiłem drzwi wejściowe do nowowybudowanego domu.

Miały być po miesiącu. Tak ustawiłem pracowników przy elewacji, żeby wszystko zgrać. Niestety sprzedawca drzwi nie dostarczył na czas. Miały być za 2 dni, za tydzień, w następnym tygodniu, jutro....

Niestety elewacja nie dokończona, pracownicy na innej budowie a drzwi jak nie było tak nie ma. I sprzedawca nie wie kiedy będą.

Odpowiedź: jak będą to będą.

 

Czy to jest na "porządku dziennym"?

Czy na takich sprzedawców są jakieś sposoby? Może trzeba powiadomić kogoś - nie wiem UOKiK czy jakieś inne instytucje? Możemy się jakoś bronić?

 

Macie jakieś pomysły?

 

UOKiK mi bardzo zawsze pomaga, ale miałam IDENTYCZNĄ syrtuację z drzwiami

z firmy Drew-Plast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprzedawca nie ma obowiązku sprowadzić Ci tych drzwi, więc żadne instytucje nic za Ciebie nie załatwią.

 

Jak to nie ma obowiązku? On wziął zaliczkę i jest zobowiązany albo dostarczyc towar albo oddac zaliczkę, ja bym dała termin a jeśli nie będzie drzwi do tego czasu niech zwraca zaliczkę. Musiałbyś mieć wielkiego pecha aby jeszcze raz mieć taką sytuację w innym sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, że sprzedawcy żyją z nas kupujących, więc nie podejrzewam sprzedawcy o złośliwość a raczej o brak asortymentu.

Sądzę, że jasno postawiona sprawa - proszę drzwi albo zaliczkę - rozwiązuje sprawę, niestety nie po myśli kupującego (dalszy brak drzwi).

 

Ale sedno problemu to nie brak zaliczki, tylko brak drzwi bo o tym jest mowa w pierwszym poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...