Erol 1 26.08.2009 06:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Dwa miesiące temu zamówiłem drzwi wejściowe do nowowybudowanego domu.Miały być po miesiącu. Tak ustawiłem pracowników przy elewacji, żeby wszystko zgrać. Niestety sprzedawca drzwi nie dostarczył na czas. Miały być za 2 dni, za tydzień, w następnym tygodniu, jutro....Niestety elewacja nie dokończona, pracownicy na innej budowie a drzwi jak nie było tak nie ma. I sprzedawca nie wie kiedy będą. Odpowiedź: jak będą to będą. Czy to jest na "porządku dziennym"?Czy na takich sprzedawców są jakieś sposoby? Może trzeba powiadomić kogoś - nie wiem UOKiK czy jakieś inne instytucje? Możemy się jakoś bronić? Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertsz 26.08.2009 10:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Czy to jest na "porządku dziennym"? Czy na takich sprzedawców są jakieś sposoby? Może trzeba powiadomić kogoś - nie wiem UOKiK czy jakieś inne instytucje? Możemy się jakoś bronić? Macie jakieś pomysły? Raczej to nie są sytuacje typowe, sprzedawcom zależy na zadowolonych klientach, w końcu z nich żyją. Możesz zmienić sprzedawce, niech inny zarobi. Możesz zrobić anty-reklame temu niesolidnemu sprzedawcy, nawet jeśli jemu odpadnie 1% potencjalnych klientów to poczujesz się lepiej bo masz w tym swój udział Sprzedawca nie ma obowiązku sprowadzić Ci tych drzwi, więc żadne instytucje nic za Ciebie nie załatwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pierwek 26.08.2009 10:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 skoro zamówił drzwi to dał też zaliczkę a to wiąże mu trochę ręce w temacie zmiany sprzedawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Erol 1 26.08.2009 10:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Dokładnie i dodatkowo boję się, że w innej firmie będzie podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertsz 26.08.2009 12:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Zaliczka chyba nie jest stracona. Przypadkowo znalazłem artykuł powiązany z pierwotnym pytaniem... wniosek idzie ku lepszemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Blutka 26.08.2009 12:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2009 Dwa miesiące temu zamówiłem drzwi wejściowe do nowowybudowanego domu. Miały być po miesiącu. Tak ustawiłem pracowników przy elewacji, żeby wszystko zgrać. Niestety sprzedawca drzwi nie dostarczył na czas. Miały być za 2 dni, za tydzień, w następnym tygodniu, jutro.... Niestety elewacja nie dokończona, pracownicy na innej budowie a drzwi jak nie było tak nie ma. I sprzedawca nie wie kiedy będą. Odpowiedź: jak będą to będą. Czy to jest na "porządku dziennym"? Czy na takich sprzedawców są jakieś sposoby? Może trzeba powiadomić kogoś - nie wiem UOKiK czy jakieś inne instytucje? Możemy się jakoś bronić? Macie jakieś pomysły? UOKiK mi bardzo zawsze pomaga, ale miałam IDENTYCZNĄ syrtuację z drzwiami z firmy Drew-Plast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tribalrs 27.08.2009 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 A co jest zapisane na umowie w punkcie termin realizacji? I co to za drzwi? Starndart czy coś ekstra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Anna Broc 27.08.2009 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 Sprzedawca nie ma obowiązku sprowadzić Ci tych drzwi, więc żadne instytucje nic za Ciebie nie załatwią. Jak to nie ma obowiązku? On wziął zaliczkę i jest zobowiązany albo dostarczyc towar albo oddac zaliczkę, ja bym dała termin a jeśli nie będzie drzwi do tego czasu niech zwraca zaliczkę. Musiałbyś mieć wielkiego pecha aby jeszcze raz mieć taką sytuację w innym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertsz 27.08.2009 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 Napisałem, że sprzedawcy żyją z nas kupujących, więc nie podejrzewam sprzedawcy o złośliwość a raczej o brak asortymentu.Sądzę, że jasno postawiona sprawa - proszę drzwi albo zaliczkę - rozwiązuje sprawę, niestety nie po myśli kupującego (dalszy brak drzwi). Ale sedno problemu to nie brak zaliczki, tylko brak drzwi bo o tym jest mowa w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Erol 1 28.08.2009 06:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 Sprzedawca nie ma obowiązku sprowadzić Ci tych drzwi, więc żadne instytucje nic za Ciebie nie załatwią. To nie ja pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Anna Broc 28.08.2009 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 Przepraszam, kłopoty techniczne , kliknęłam na" cytuj"i tak się wkleiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.