Gość Real_Fly 13.12.2003 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 W czerwcu 2004 zakończę oszczędzanie w Kasie Mieszkaniowej. Powinienem zatem wydać wszystkie zaoszczędzone w Kasie pieniądze do końca 2004. Czy mogę przedstawić w US faktury sprzed daty wycofania wkładu, np. z kwietnia i maja 2004? Czy tylko te faktury, które mają daty po zakończeniu oszczędzania (czyli po czerwcu 2004)?Jeśli macie jakieś doświadczenia, napiszcie. Dzięki i pozdrawiam. R_F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jprzedworski 13.12.2003 19:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2003 Nie możesz wydać pieniędzy, których jeszcze nie masz. Wszystkie dokumenty muszą mieć datę późniejszą, niż data wypłacenia pieniędzy z kasy. I to właśnie faktycznego wypłacenia, a nie daty zakończenia oszczędzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nurni 16.12.2003 17:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 Dokładnie tak. Zgodnie z moim interlokutorem wydatki musisz ponieść do końca roku w którym dostałeś pieniądze i ani godziny wcześniej. Właśnie podpisałem akt, a pieniążki dostałem w listopadzie. Z innej beczki: - kogo należy poinformować o wydatku: US czy Kasę Mieszkaniową? - i kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jprzedworski 16.12.2003 21:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2003 Już oni cię sami znajdą. Po prostu trzymaj dokumenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.