pilania 21.09.2009 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2009 Proszę o pomoc, chciałam kupić porządny wąż do podlewania działki ale nie znam się ,na co zwracać uwagę przy zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izabelam78 21.09.2009 10:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2009 Proszę o pomoc, chciałam kupić porządny wąż do podlewania działki ale nie znam się ,na co zwracać uwagę przy zakupie. Ja mam Gardeny, nie jest miękki i nie załamuje się przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pilania 21.09.2009 12:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2009 ale są różne kolory ma to jakieś znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
paskud 21.09.2009 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2009 tak, przeważnie w cenie zwróć uwagę, aby nie był zbyt miękki - będzie się łatwo skręcał i załamywał, do tego dobierz odpowiednią średnicę węża- w zależności od potrzeb i wielkości ogrodu. Chyba gdzieś, kiedyś był podobny temat.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
madwo 21.09.2009 16:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2009 sztywny waz to jeszcze gorsza rzecz niz za miekki, zalamuje sie i w ogole porazka, nic sie nie da z nim zrobic.lepiej kupic firmowy niz tani noname.Kolor zalezy co kto lubi, zielonego nie widac, mozna go skosic ja sie go porzuci i zapomni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania