DARO66 05.10.2009 09:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2009 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowicjuszem i laikiem w sprawach ogrzewania, a muszę właśnie zmienić kociołek. Mam dom z lat 80-tych, nieociepolny, okna wymienione, instalacja CO stara (grube rury). 180 m2, 6 osób. Zainteresował mnie kocioł OGNIWO EKO ze względu na dużą granulację paliwa (producent podaje 0-35mm). Niestety szukam już dosyć długo i na temat tej firmy nikt się nie wypowiada. Czy ktoś miał już doświadczenia z ich kotłami ? Jak się sprawują ? Czy są trwałe? Czy podane wartości przez producenta to tylko chwyt marketingowy? Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 05.10.2009 09:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2009 idź se reklamuj chopie te kotły gdzies indziej ... na pierwszy wewontek sie nabbrałam .... na drugi nie zamierzam .... do widzenia Panu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DARO66 05.10.2009 11:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2009 To nie reklama. Jest tak jak napiałem . Niestety nadal nie mogę sie nic dowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
VIP Jacek 05.10.2009 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2009 no, ale chop zacoł płakać no, co bedzie dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DARO66 06.10.2009 10:40 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Dziękuję za informacje i dobre rady. Po co to forum ? Żeby jedni mogli się ponaśmiewać z innych ? Pytałem kilka razy o ten sam temat i zamiast odpowiedzi doczekałem sie oskarżenia o reklamę i drwin. Jestem zaewiedziony i zniesmaczony Dziękuję za takie towarzystwo i ... NIE POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania