Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kotły OGNIWO

DARO66

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowicjuszem i laikiem w sprawach ogrzewania, a muszę właśnie zmienić kociołek. Mam dom z lat 80-tych, nieociepolny, okna wymienione, instalacja CO stara (grube rury). 180 m2, 6 osób. Zainteresował mnie kocioł OGNIWO EKO ze względu na dużą granulację paliwa (producent podaje 0-35mm). Niestety szukam już dosyć długo i na temat tej firmy nikt się nie wypowiada. Czy ktoś miał już doświadczenia z ich kotłami ? Jak się sprawują ? Czy są trwałe? Czy podane wartości przez producenta to tylko chwyt marketingowy? Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich :D

Dziękuję za informacje i dobre rady. Po co to forum ? Żeby jedni mogli się ponaśmiewać z innych ? Pytałem kilka razy o ten sam temat i zamiast odpowiedzi doczekałem sie oskarżenia o reklamę i drwin. Jestem zaewiedziony i zniesmaczony :-? Dziękuję za takie towarzystwo i ... NIE POZDRAWIAM.

no nie odfruwaj jeszcze od nas. :D

jesteś tu nowy, a nowy wiadomo traktowany może być inaczej.

poszukaj trochę na tym forum, co Cię interesuje, a nie walisz nowy wątek.

Możesz być posądzony o wiele rzeczy.

Jest tego dużo np. to i to

Dużo tego, ale jak się chce być mądrym, to trza czytać. :D

... Czy są trwałe? ...

mam czwarty rok - tak wiec nie moge napisac wiele o trwałości

ale moge napisac o opale - paląc mokrym czy zasiarczonym węglem skończysz każdy kocioł szybko ...

ale sporo innych rzeczy /oprócz opału/ rzutuje na trwałość /ciśnienie w instalacji, temperatura urzymywana w kotle, obsługa i konserwacja, itp/

Hej - Mam kocioł ogniwo - 20KW - nei pamietam dokłądnie jaki typ. Kociołek pracuje z podajnikiem na ekogorszek ewentualnie Palet.

Najpierw kilka słów o wadach -