dannnb 12.10.2009 11:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Witam! Jestem posiadaczem kotła jak w opisie, który był w ciągu pierwszego (poprzedniego) okresu grzewczego już dwa razy naprawiany. Kocioł jest na gwarancji 2 letniej od daty zakupu, która to kończy się w październiku 2010. o tej pory w ramach gwarancji wymienione zostały elektrody, wtyk kodujący i cała elektronika sterująca, która po okresie gwarancyjnym w przypadku naprawy kosztuje około 2500PLN . W chwili obecnej zamówiłem usługę przeglądu okresowego przed kolejnym sezonem grzewczym i na dzień dobry dostałem informację o konieczności ponownej wymiany wtyku kodującego. Na pytanie kiedy to się skończy (naprawy i problemy z kotłem) dostałem odpowiedź kolejny raz że wyszła taka seria i producent zlecił wymianę tego i tamtego. Kolejne pytanie jakie zadałem to co będzie kiedy gwarancja się skończy a kolejne usterki będą wtedy się pojawiały - nie dostałem konkretnej odpowiedzi ale pani zapewniła mnie że problemy powinny się w tym okresie ukazać, a naprawione w ramach gwarancji więcej nie powracać. Jakoś mnie to nie przekonało i zapytałem o możliwość odpłatnego z mojej strony przedłużenia okresu gwarancyjnego - pani powiedziała że Viessmann się do tego przymierzał ale jakoś im to nie wyszło i nie wiadomo kiedy wyjdzie. Jakie mam możliwości zabezpieczenia się na przyszłość przed pogwarancyjnymi kosztownymi naprawami kotła, który w teorii miał być mercedesem wśród kotłów a okazał się wybrakowanym bublem. Czy jest jakaś możliwość zmuszenia producenta do wymiany kotła ewentualnie żądania w związku z ujawnionymi wadami przedłużenia okresu gwarancyjnego??? Słyszałem z ust serwisanta, że nie jestem sam z tym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 12.10.2009 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Okres gwarancyjny przedłuża się dla elementów wymienionych (choć szef serwisu bosch upiera się, że nie) i trwa ponownie tyle czasu jak dla kotła nowego (oczywiście tylko dla tych wymienionych części) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pablitoo 12.10.2009 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Cóż Ci można doradzić ... - może rzeczywiście trafiłeś na felerny model - martwić to się dopiero zaczniesz jak Ci się będzie kocioł psuł po okresie gwarancyjnym na wymienione części - na razie nie demonizuj ... - ja mam taki sam model kotła/ WB2A / już 3 lata - i szczerze powiedziawszy nie wiem wogóle co to kocioł - czasami zaglądam do kotłowni przypomnieć sobie jak wygląda - pracuje bezawaryjnie od zainstalowania i uruchomienia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.