ksitau 13.10.2009 23:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 Moi drodzy, Jestem zupełnie zielony w temacie, a nurtuje mnie takie pytanie: Czy jest możliwość wylania stropu żelbetowego na poziomie parteru (np bezpośrednio na fundamencie) i podniesienia go oraz osadzenia na kilku kolumnach bez żadnych ścian? Ile takich kolumn i o jakiej średnicy musiałoby być, żeby unieść 100m kwadratowych stropu? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 13.10.2009 23:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 czy dobrze rozumiem - chcesz wylac strop nisko /na poziomie parteru ? bez szalowania ?/ a później podnieśc go w góre i oprzec na kolumnach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beton44 14.10.2009 04:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 rozpiętość ok 10 metrów można jak najbardziej, "kolumny"+ podciąg ale: ja bym Ci doradził - odpowiedniej długości płyty kanałowe /są nawet znacznie dłuższe ?/ i będzie dużo ładniej, bo sufit będzie miał jeden poziom.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ksitau 14.10.2009 07:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 czy dobrze rozumiem - chcesz wylac strop nisko /na poziomie parteru ? bez szalowania ?/ a później podnieśc go w góre i oprzec na kolumnach ? tak, tak, o to mi chodzi. nie wiem czy to możliwe i dlatego pytam. rozpiętość ok 10 metrów można jak najbardziej, "kolumny"+ podciąg ale: ja bym Ci doradził - odpowiedniej długości płyty kanałowe /są nawet znacznie dłuższe ?/ i będzie dużo ładniej, bo sufit będzie miał jeden poziom.... płyty to na jakis belkach trzeba pewnie stawiać, a tego właśnie bym nie chciał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania