Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Co się dzieję z Fordem?????


Żelka

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 65
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

dzwoń do Dyrekcji Generalnej Forda na Polskę

 

Ford Polska Sp. z o.o.

ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa

 

tel. 0-22 608 67 00

faks 0-22 608 68 19

 

ja na nich nakrzyczałam jakiś czas temu w związku z serwisem samochodu u dilera na ul. Popularnej w Warszawie i odniosło pozytywny skutek

może nie krzycz od razu (:wink:), ale poproś o wyjaśnienie co się do diaska z Fordem dzieje - niech wyjaśnią, czy to jakiś globalny problem, czy diler jest do życi :evil:

będziesz przynajmniej miała pojęcie o co chodzi

a w poniższym linku jest plik pdf z Globalnymi Warunkami i Zasadami dla Towarów i Usług Nieprodukcyjnych

 

http://www.ford.pl/O_firmie/Warunki_i_autoryzacje

 

Pozdrawiam,

Armidia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz co? Dali zastepczy samochod, to sie juz nie martwie, raczej ciekawie jak dlugo to moze trwac. :D

Teraz to jestem gotowa sie nie odzywac do nich wcale. :lol:

Za te 5000zl zaliczki moga zostawic mi ten co mam teraz. :lol: :wink:

Armidia dzieki za linka. Nie powiem, moze sie przydac. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zelijko, Ty jednak jesteś Święta Kobieta, bo ja bym ich już po pierwszej obsuwie na kopytach rozniosła :evil: :lol:

decyzja oczywiście jest Twoja, ale zupełnie serio to ja bym jednak lekko nimi potrząsnęła, bo to w końcu Ty jesteś klientem i to Twoje pieniądze - nie pozwól się lekceważyć

 

Pozdrawiam,

Armidia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już chyba nie ma na co czekać i łudzić się, ze za każdy dzień jakiś gratis dorzucą. Co maja dać to już sie i tak nalezy.

Pewnie, ze fajnie by było gdyby każdy dzień zwłoki wiazał się np. z -100zł na wartosci auta. W ten sposób byc zarabiała :lol:

 

A jakie odsteki i kary umowne masz w umowie zapisane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żelka, należ zachowac spokój i opanowanie :)

 

Codziennie o dowolnej godzinie wykonujesz telefon. Grzecznie pytasz czy może już przyszedł Twój samochód. Codziennie. Do bólu. Po kilku dniach wydelegują człowieka, który będzie Cię obsługiwał. Znienawidzi Cię serdecznie i codziennie będzie wiedział , że zadzwonisz.

Zapewniam Cię, że nawet Błękitną Linię TP SA można tak wykończyć. Można.

Spróbuj - na pewno dla świętego spokoju przyślą Ci ten samochód z kokardką. Tylko musisz być konsekwentna. Codziennie.

 

P.s. to jest wcale niezły salon - ma dobre opinie. Myślę, że trzeba ich wziąć głodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się w końcu dowiedziałam, sorry, że tak długo :oops:

 

Coś jest na rzeczy z Fiestą, jest mniej popularna (tak w całości) i szczególnie jak zamówienie na dodatek jakieś specjalne :roll: :o czyli od normy odbiegające :roll: to są problemy by od producenta taką wyszarpać. Czyli, że raczej diler Cie nie nabiera bo pytałam u innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się w końcu dowiedziałam, sorry, że tak długo :oops:

 

Coś jest na rzeczy z Fiestą, jest mniej popularna (tak w całości) i szczególnie jak zamówienie na dodatek jakieś specjalne :roll: :o czyli od normy odbiegające :roll: to są problemy by od producenta taką wyszarpać. Czyli, że raczej diler Cie nie nabiera bo pytałam u innego

Dzięki Gosiek. :p Jesteś wielka, ze w ogóle Ci się chciało.

No ten szef co tam jest to na bardzo porządnego człowieka wygląda. :roll:

On tez tak tłumaczył, ze z produkcja jest problem, tam u Niemców. Tyle, ze mówił, ze teraz jest właśnie popyt na małe samochody a Niemcy maja swój rynek jako pierwszy.

Ale obiecał, ze będzie ten skubany samochód, więc nie chciało nam sie nawet szukać innego.

Pewnie następny, jeśli wszystko będzie normalnie, znowu będziemy kupować za jakiś 10 lat, tyle, ze nie wiem czy to będzie Ford. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
We wtorek ma być u nas. :roll:

Szczegóły potem. :lol:

 

 

ja już 3 miesiące czekam na Nissana Quashqaia ma być na poniedziałek , ale z tego co się dowiadywałam to raczej są przesunięcia, bo ktoś z salonu pomylił moje zamówienie i poszedł do produkcji inny kolor i inny silnik, zamówienie robili jeszcze raz, podobno stoi już w porcie, nawet sie cieszę z tego że jest poślizg bo jak na 30.11 nie będzie autka to mogę zarządac zwrotu zadatku w podwójnej wysokości i odstąpić od umowy.........raczej nie będzie na rękę salonowi oddawać 6 tys. więc wynegocjuje od nich za poślizg oponki zimowe i felgi aluminiowe...............zobaczymy mają czas do poniedziałku ............ :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...