hammy 01.11.2009 00:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 witam,dostałem propozycję poprowadzenia budowy domku jednorodzinnego. Jako, że jestem młodym inżynierem z uprawnieniami mam zatem pytanie ile mogę sobie za taką usługę policzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Barbossa 01.11.2009 00:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cpt_Q 01.11.2009 01:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 Nieee, no co Ty... Kolega się pilnie uczył..no może tak... troszeczkę...za zużyte paliwo chociaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 01.11.2009 04:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 100 zł za wizytę żeby wpisać kolejny etap (buduje i nadzoruje inwestor, Ty olewasz, są problemy - nie Twoja broszka) lub 1% kosztorysu za to że na budowie mieszkasz (budujesz i nadzorujesz Ty, inwestor olewa, są problemy - kupujesz wapno i kopiesz dół) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
r-32 01.11.2009 06:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2009 ...100 zł za wizytę żeby wpisać kolejny etap (buduje i nadzoruje inwestor, Ty olewasz, są problemy - nie Twoja broszka) ... Skąd ja to znam ps. teraz biorą 150, najmniej pare wpisów - fundament, strop ,więźba , odbiór . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania