kkonrad80 03.11.2009 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2009 Witam !Poszukuję informacji na temat okien produkowanych przez firmę Royal House ze Szczecina. Buduję dom i jestem na etapie wyboru okien. Jedną z ofert jakie dostałem jest oferta powyższej firmy. Okna są produkowane na całkiem dobrych elementach - Profil: TROCAL INNONOVA 70.A5; Okucia: Roto NT. Czy ktoś z Was może miał do czynienia z tą firmą i może wyrazić swoją opinię na temat jakości usług i produktów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
flohum 05.11.2009 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Latem zamykaliśmy budowę, okna red-meranti z DZIADKA , brama segmentowa BIGTOR z elektryką , rolety podtynkowe INTERMO. Złego słowa nie mogę powiedzieć. Dostaliśmy dokładnie to co zamówiliśmy i terminowo. Mam tam też zamówione drzwi wejściowe. Już czekają na zakończenie elewacji. Pozdawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
urszulak 05.11.2009 15:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Czy to chodzi o Royal House ze Struga?Jeśli tak,to NIE POLECAM!Zamowiliśmy u nich drzwi.Od samego początku były jakies problemy z nimi -kiedys juz wspominałam,o dziwnych praktykach płacenia przed montażem i traktowaniu klienta jak oszusta.Drzwi od poczatku nie działaja sprawnie,ciężko sie domykają,zamek nie zamyka się .Raz byly regulowane,a obecnie próbujemy wyegzekwowac naprawienie usterki.Niestety ,mimo,że nie minęły 2 lata(a w umowie jest zapis o takiej gwarancji),chca kasy za to.Uważajcie na nich.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ibiza28 30.07.2010 20:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Zgadzam się w 100% z opinią urszulak. Royal House to jedna wielka porażka. Niestety skusiliśmy się również na zakup drzwi u nich i do dziś żałujemy tej decyzji. Co innego prezentują, co innego sprzedają. Nie możemy się doprosic regulacji drzwi od kilku tygodni, a wogóle zamontowali nam drzwi całkiem inne niż dotyczyły ustalenia podczas zawierania umowy (oczywiście dostaliśmy drzwi dużo gorszej jakości ). Sprawę przekazaliśmy do Rzecznika Praw Konsumenta, bo to co oni robią i sprzedają to jedno wielkie nieporozumienie, a dogadać się z nimi nie sposób. Nikomu nie polecam drzwi Royal Hose!!!! A pomyśleć,że rozważaliśmy zakup u nich drzwi wewnętrznych....brrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomeva 24.08.2010 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 Totalna pomyłka. Od pół roku walczymy z nimi z drzwiami: drzwi przyjezdzaja obtluczone, oscieznice nie pasuja do rozmiaru otworu, montazysci to totalni partacze: krzywo, bezmyslnie - listwy tna w druga strone (za co "osobiscie Panią przepraszam") - tu to trąci kabaretem.Problemem jest ignorancja: włascicielka nie poczuwa sie odpowiedzialna za WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z NIĄ montazystow, umawia sie, ale nie oddzwania, "małe obtłuczenia" to nie ich wina, był problem z przyjęciem reklamacji, po rozmowie z producentem drzwi wiem, ze kłamią, że probują zwalic wine na niego za zle ciecia, za niedotrzymane terminy. Zreszta montazysci zwalaja na wlasciciela, wlasciciel na montazystow.Wizyta u Rzecznika Praw Konsumenta nie pomaga (uswiadomilam sobie tylko ze Royal House jest tam dobrze znany). Firma ma wiele spraw sadowych.Uprzedzam: jesli cos bedzie nie tak, nie liczcie, ze cokolwiek zrobia. Beda sprzedawac nastepnym, a kolejnych "trudnych klientow" zamiotą pod dywan.Pierwszy raz u nich spotkalam sie z tym ze przed montazem trzeba zaplacic calosc - naiwna bylam, teraz juz wiem czemu tak robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jurekb1 24.08.2010 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 Ostrzegam wszystkich; firma Royal House ze Szczecina to niesolidni partacze. Zamówiliśmy u Nich drzewi wejściowe produkcji Dziedek. Przed montażem pytałem o przygotowanie otworu i wykończenie posadzki. Powiedziano mi, że należy wykończyć podłogę płytkami, oni na to zamontujądrzwi z aluminiowym progiem. Gdy przyjechali montować drzwi, zażądali zapłaty reszty za drzwi i montaż przed wykonaniem roboty. Gdy nie zgodziłem się odmówili montażu (wcześniej przy zamówieniu drzwi zapłaciłem zalczkę) i straszyli że odjadą z drzwiami. Sam montaż i drzwi to totalna porażka.Próg aluminiowy nie był niczym wklejony do płytek podłogowych, swobodnie leżał na płytkach lekko odstając na środku. Przy stawaniu na nim niemiłosiernie skrzypiał. Zamontowane drzwi również były z usterkami: nieodbijająca klamka, niedbale zasilikonowane i ubrudzone silikonem szyby,wkładka patentowa za krótka ze strony zewnętrznej, listwa opadającego progu za długa i uszkadzała ościeżnicę. Wszystko zareklamowałem, przyjechałniekompetentny przedstawiciel producenta, trochę poprawił silikonowanie i nic. Firma Royal Hose odpowiedziała mi, że drzwi są dobrze zamontowane zgodnie ze sztuką budowlaną ( pod całym progiem można przełożyć w każdym miejscu pasek blachy, po środku jest szczelina ok 1mm), a przy obciążeniu nogą skrzypi piasek gnieciony progiem do płytek podłogowych. Producent drzwi firma Dziadek nie odpowiedziała mi nic mimo rozmowy telefonicznej i obietnicy, żę rozpatrzą problem i odpowiedzą. Zostałem sam z problemem, tylko droga sądowa. Reasumując: omijajcie Royal House szerokim łukiem, to oszuści, żądają zapłaty za towar i montaż przed wykonaniem pracy, przy usterkach nie kwapią się do usunięcia, brak kontaktu z szefową p. Michalską (tylko adres do korespondencji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 24.08.2010 20:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 Nie żebym bronił jakiś partaczy ale czy to nie dziwne, że w jednym wątku znajduje się tylu ludzi z jednym postem na koncie, którzy krytykują jedną firmę? Poza postem urszulak reszta jest mało wiarygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nika 30 26.08.2010 22:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 A ja się nie dziwie, że piszą ludzie którzy mają jeden post. Są to osoby, które borykają się z problemami i chcą ostrzec innych . Trzeba im podziękować za szczerość i ostrzeżenie bo potem inne osoby mają mniej stresów i problemów. Wiem co mówie bo sama dużo czerpie doświadczeń od innych a sama nie udzielam się prawie nic.Pozdrawiam i życze troche więcej ufności wobec innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 27.08.2010 07:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 NIka, a ja popieram Wojtka..Na prawdę fora są często wykorzystywane do niecnych działań konkurencji..Ale też nie ma powodu, by uważać, że wszystkie złe posty są nieprawdziwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomeva 01.09.2010 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Nie jestem forowiczem Muratora - zarejestrowałam sie tu specjalnie aby ostrzec przed tą firmą. Dawno (nigdy) nie spotkałam takiego burdelu, niekompetencji, kretactwa itd. Oczywiscie, nie zabraniam przekonac sie o tym samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kkonrad80 20.02.2011 18:13 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) W końcu jednak zdecydowałem się na zakup okien z Royal House. Z firmą trzeba ostro targować się o cenę. Mocno przyciśnięci do muru potrafią zjechać bardzo dużo z ceny wyjściowej. Same okna są produkcji firmy Bajcar ze Słupska. Co do ich jakości nie ma się co czepiać. Zamontowane są od roku i nie widać żadnych uszkodzeń ani wad. Ekipa montażowa jest średniej jakości. Montowali okna w niezbyt sprzyjających warunkach atmosferycznych ale to nie moja sprawa bo termin montażu ustalał sprzedawca. Niestety nie ustrzegli się błędów. Okno w lukarnie jest źle wypoziomowane. Oprócz okien montowana była brama garażowa. Panowie zapomnieli,a w zasadzie nie wiedzieli jak zamontować uchwyt od bramy. Mimo zgłoszenia tego braku nie doczekałem się jego montażu, zrobiłem to sam. Oficjalnie również powiedziano mi, że należy mi się regulacja okien. Oczywiście również zrobiłem to sam. Montaż uchwytów do rolet i wykończeń zawiasów również musiałem wykonać sam. Rozumiem, że takie rzeczy należy robić w okresie późniejszym, ale dlaczego klient zostaje pozostawiony sam. Przecież zapłacone zostało za pełny montaż. Na koniec najlepsze. Po pół roku zadzwoniłem z prośbą o wycenę dodatkowego montażu 3 silników elektrycznych do rolet. Powalająca oferta opiewała na około 2500 zł. Po dokładnym zweryfikowaniu kosztów kupiłem oryginalne silniki u producenta za 180 zł sztuka i zamontowałem sam. Zakładając, że montaż został wyceniony na około 100zł marża jest imponująca. Edytowane 20 Lutego 2011 przez kkonrad80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jablczynscy 29.03.2011 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 A my jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Royal House. Kompetentne i uczciwe podejście do nas jako klienta. Myślę, że czasami przemawia jakaś zawiść przez innych. Przyszliśmy do Royal House z polecenia kilku znajomych i sąsiadów, i nie zawiedliśmy się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
patti30 01.04.2011 11:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Ta firma to jedna wielka porażka. Zastanawiam się jak w czasach konkurencji takie coś jeszcze istnieje na tym rynku. Niestety też byłam klientką tej firmy, a szkoda, że wcześniej nie zajrzałam do Internetu i nie poszukałam opinii na temat tej firemki. Na początku miło i uprzejmie - wiadomo trzeba zachęcić klienta do podpisania umowy (cyrografu...), a potem jedno wielkie dno i bagno. Pani, która nie wiem czy jest szefową tej firmy, czy pracownikiem, buja jak z nut. Zresztą cała reszta pracowników tej firmy również ściemnia, za każdym razem mówią co innego, nie potrafią nawet załatwić najprostszej rzeczy. Nie wywiązują się z warunków umowy i terminów . JEŚLI KTOŚ CHCE CZEKAĆ PÓŁ ROKU NA ZAŁATWIENIE REKLAMACJI (TO FAKT, NIE ŻART), TO OCZYWIŚCIE JAK NAJBARDZIEJ TĄ FIRMĘ POLECAM!!! PS. Wszystkim którzy się dziwią, że na tym forum piszą ludzie, którzy mają jeden post, informuję, że zarejestrowałam się celowo, aby ostrzec innych przed tą firmą - zasłużyli sobie na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
olaa81 27.06.2011 10:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Zupełnie nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opinii. Mam bardzo pozytywne wrażenia ze współpracy z tą firmą. To dziwne, że ludzie oburzają się, że wymagane jest płacenie przed montażem. Jest to normalna praktyka. Nikt zdrowo myślący nie zamontuje nic bez zapłaty. Zawsze jest tak, że najpierw się płaci, a później dostaje towar. Czyż nie? Osobiście gorąco polecam. Towar dokładnie taki, jak był opisywany. Spełnia moje oczekiwania w najwyższym stopniu. Żadnych problemów z nim nie mam. Obsłucha wykwalifikowana, a poza tym wyjątkowo sympatyczna. Gorąco polecam odwiedzenie tego salonu. Bardzo duża ekspozycja, można przypatrzeć się wielu ciekawym rozwiązaniom. Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karolekk 27.06.2011 13:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Zupełnie nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opinii. Mam bardzo pozytywne wrażenia ze współpracy z tą firmą. To dziwne, że ludzie oburzają się, że wymagane jest płacenie przed montażem. Jest to normalna praktyka. Nikt zdrowo myślący nie zamontuje nic bez zapłaty. Zawsze jest tak, że najpierw się płaci, a później dostaje towar. Czyż nie? Osobiście gorąco polecam. Towar dokładnie taki, jak był opisywany. Spełnia moje oczekiwania w najwyższym stopniu. Żadnych problemów z nim nie mam. Obsłucha wykwalifikowana, a poza tym wyjątkowo sympatyczna. Gorąco polecam odwiedzenie tego salonu. Bardzo duża ekspozycja, można przypatrzeć się wielu ciekawym rozwiązaniom. Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić! Pozdrawiam a na czym ta twoja wpolpraca polegala ? moze to wspolpraca PRowa ? nie znam firmy ale od kilku miesiecy sledze watek i widze tu duzo nieudolnych reklam i antyreklam producentow okien, czy tez grup montazowych. Jak zadowolona jestes z okien to moze wrzuc kilka fotek swojego domu z oknami i napisz co w nich takiego niezwyklego jest a jak nie to zamilcz na wieki silo nieczysta ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
blokno 27.06.2011 16:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 To dziwne, że ludzie oburzają się, że wymagane jest płacenie przed montażem. Jest to normalna praktyka. Nikt zdrowo myślący nie zamontuje nic bez zapłaty. Zawsze jest tak, że najpierw się płaci, a później dostaje towar. Czyż nie? To nie jest chyba kwestia ludzkiego oburzenia, ale przepisów podatkowych. Bo jeżeli umawiasz się z klientem na wykonanie "usługi budowlanej" polegającej na dostawie i wbudowaniu okien, to powinnaś najpierw wykonać usługę, a potem wystawić rachunek z VAT-em 7% i poprosić o zapłatę. Jeżeli chcesz inaczej, to najpierw powinnaś dostarczyć okna, wystawić rachunek z VAT-em 22% i poprosić o zapłatę. Potem dopiero powinnaś wykonać montaż, wystawić rachunek z 7% VAT-em (usługa budowlana) i poprosić o zapłatę za montaż. Płacenie przed montażem za usługę budowlaną jest nieracjonalne, bo nie można zapłacić za coś, co nie zostało wykonane (ew. może być przedpłata albo zaliczka..). Ale nikt "zdrowo myślący" nie zapłaci chyba za coś czego nie widział na oczy.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 27.06.2011 17:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 To nie jest chyba kwestia ludzkiego oburzenia, ale przepisów podatkowych. Bo jeżeli umawiasz się z klientem na wykonanie "usługi budowlanej" polegającej na dostawie i wbudowaniu okien, to powinnaś najpierw wykonać usługę, a potem wystawić rachunek z VAT-em 7% i poprosić o zapłatę. Jeżeli chcesz inaczej, to najpierw powinnaś dostarczyć okna, wystawić rachunek z VAT-em 22% i poprosić o zapłatę. Potem dopiero powinnaś wykonać montaż, wystawić rachunek z 7% VAT-em (usługa budowlana) i poprosić o zapłatę za montaż. Płacenie przed montażem za usługę budowlaną jest nieracjonalne, bo nie można zapłacić za coś, co nie zostało wykonane (ew. może być przedpłata albo zaliczka..). Ale nikt "zdrowo myślący" nie zapłaci chyba za coś czego nie widział na oczy.. pzdr 1. Jesteś jeszcze jak widzę w poprzednim roku podatkowym (wytłuszczenie)? 2. Wszelkie wpłaty przed wykonaniem usługi to zaliczki (nawet 100%) i obowiązkiem sprzedawcy jest wystawienie na wpłaconą kwotę faktury zaliczkowej w terminie 7 dni. 3. Płacenie 100% z góry jest powszechnie stosowane (za co dawany jest dodatkowy rabat) 4. Reasumując - przepisy podatkowe nie mają tutaj nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
blokno 28.06.2011 06:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 1. Jesteś jeszcze jak widzę w poprzednim roku podatkowym (wytłuszczenie)? . Dzięki za uwagę - oczywiście w obecnym sezonie powinno być o 1 proc. wyżej. Dawno nie wystawiałem faktur... 2. Wszelkie wpłaty przed wykonaniem usługi to zaliczki (nawet 100%) i obowiązkiem sprzedawcy jest wystawienie na wpłaconą kwotę faktury zaliczkowej w terminie 7 dni. . - ale to nadal zaliczka (albo zadatek), a nie zapłata za usługę 3. Płacenie 100% z góry jest powszechnie stosowane (za co dawany jest dodatkowy rabat) . - a więc przedpłata. Nie zdarzyło mi się przedpłacić za usługę, za towar owszem. 4. Reasumując - przepisy podatkowe nie mają tutaj nic do rzeczy. - kontrole skarbowe są innego zdania - każde rozdzielenie czynności w ramach usługi budowlanej jest pretekstem do kwestionowania zasadności zastosowania obniżonej stawki VAT. Ale to oczywiście nie jest kłopotem klienta. Ale wracając do istoty tematu: jeśli firma Royal House nie jest producentem, a jedynie sprzedaje okna firmy Bajcar, to powinna, moim zdaniem oczywiście, brać odpowiedzialność również za ich dostarczenie i zamontowanie. Jeśli więc jej usługa konczy się montażem, to dopiero po wykonaniu i odbiorze montażu powinna żądać zapłaty za całość. Ale to oczywiście tylko moje zdanie.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
olaa81 29.06.2011 09:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 a na czym ta twoja wpolpraca polegala ? moze to wspolpraca PRowa ? nie znam firmy ale od kilku miesiecy sledze watek i widze tu duzo nieudolnych reklam i antyreklam producentow okien, czy tez grup montazowych. Jak zadowolona jestes z okien to moze wrzuc kilka fotek swojego domu z oknami i napisz co w nich takiego niezwyklego jest a jak nie to zamilcz na wieki silo nieczysta ! Mam prawo wyrazić własne zdanie. I specjalnie po to zarejestrowałam się na tym forum - żeby w przeciwieństwie do ludzi, którzy tę firmę szykanują, wyrazić się o niej pozytywnie. Nie powiedziałam, że te okna są "niezwykłe". Mówię tylko, że towar całkowicie spełnia moje oczekiwania, a ludzie pracujący w firmie to profesjonaliści, z którymi ja osobiście żadnych problemów nie miałam. Nie będę pokazywać żadnych zdjęć, bo nie czuję potrzeby udowadniania nikomu niczego. I nie, nie zamilknę. A jeśli chodzi o to, że "nikt nie zapłaci za coś czego nie widział na oczy" to mogę powiedzieć, że przed montażem i płatnością okna i drzwi zostały przywiezione na miejsce i pokazane, dokładnie je obejrzałam i powiedziano mi, że jeśli mam jakieś wątpliwości lub jeśli coś mi się nie podoba to żeby o tym powiedziała. Tak więc widziałam za co płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
urzędnik 29.06.2011 09:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 Dzięki za uwagę - oczywiście w obecnym sezonie powinno być o 1 proc. wyżej. Dawno nie wystawiałem faktur... Blookno - nie wystawiałeś dawno faktur? Robisz bez podatku? Może ktoś powinien sie tym zainteresować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.