daggulka 10.11.2009 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Ktoś zapytał mnie o poradę w sprawie pompy ciepła i osprzętu Viessmana . Ten ktoś ma podejrzenia (według mnie uzasadnione) , ze firma instalatorska spaprała że się tak wyrażę robotę . Do tego dochodzi nieterminowośc , nierzetelnośc, brak kompetencji pracowników jak i samego "szefa" .... (na pompie ciepła się nie znam , ale nie wiem czy powinno byc tak, ze po zamontowaniu wszystko się rozciekło i trza było odkopywać) , szereg błędów instalatorskich w montażu instalacji : grzejników , podłogówki ... jednym słowem firma według mnie - niegodna zaufania .... W domu w którym istalowana jest pompa wykonana jest już cała wykończeniówka (wylewki, tynki , gładzie)... trzebaby to ogrzać i to najlepiej już .... Pracowncy zapytani za plecami szefa twietdza, ze uruchomienie tego wszystkego to kilka tygodni - szef dał termin z sufitu piątek , że zacznie grzać pompa odkopana i rozmemłana na dzień dzisiejszy Nie jest dobrze , szef firmy cwaniakuje ... a klienci boją się czy to wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką, bo facet pracuje jakby się na tym nie znał ... I teraz : co zrobić w takiej sytuacji? żal mi ludzi , bo w porządku są i chciałabym im pomóc jakoś ... Czy firma Viessman w takiej sytuacji może wysłać jakiegoś serwisanta od siebie żeby posprawdzał czy ta instalacja jest wykonana poprawnie? gdzie szukać ? do kogo się zwrócić żeby zweryfikować wykonaną pracę? zaznacze , iż praca nie została jeszcze zapłacona - szef firmy instalatorskiej cały czas naciska, a klienci trzeźwo myśląc- nie zapłacili mu jeszcze nic .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 10.11.2009 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Tu masz telefony : Centrala we Wrocławiu 71/3607100Przedstawiciel w Mysłowicach 32/2220300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 10.11.2009 13:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 dziekuję bardzo , sSiwy12 ... a myślisz, że z Viessmana przyjadą ? że potraktują ta sprawę i tych paproków jako antyreklamę swojej firmy , przejmą się i przyjadą obejrzeć? czy będą starali sie spławić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 10.11.2009 15:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 a może miał ktoś podobną sytuację z marką Viessman i może podzielić się swoim doświadczeniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 10.11.2009 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 dziekuję bardzo , sSiwy12 ... a myślisz, że z Viessmana przyjadą ? że potraktują ta sprawę i tych paproków jako antyreklamę swojej firmy , przejmą się i przyjadą obejrzeć? czy będą starali sie spławić? Jeśli to ich „firmowy” instalator, to zrobią wszystko aby „naprawić” błędy (jeśli były). Natomiast jeśli „okazjonalny” – to być może wyślą na sprawdzenie „swojego”. Nie za darmo pewnikiem, ale taki układ, aby ich fachowiec odbierał jest wart zapłaty. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 10.11.2009 18:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 dzięki ... ja też jestem "za" tym, żeby to ktoś z Viessman'a obejrzał ... osoby których dotyczy ta sprawa dostały ode mnie linka do tego wątku .... na pewno przeczytają i się skontaktują o ile już nie skontaktowali z Viessman'em .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 10.11.2009 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Dzwoń śmiało na infolinię Viessmann 0801-0801-24 , 0801-081-999 Na pewno coś doradzą.PS PC powinno być bardzo dobrze dobrane. W przeciwnym wypadku (jak dziś się dowiedziałem od znajomego-posiadającego ten "cud techniki") przy opłatach za "śtrum" 1500/m-c ma zimno w domu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 10.11.2009 23:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Można wołać o serwis fabryczny aby przyjechał na oględziny. Samo uruchomienie również powinno być przez kogoś kto ma uprawnienia firmy Viessmann do uruchomienia pomp ciepła. Nie zawsze firma montująca ma takie uprawnienia. W dokumentacji - wytycznych projektowych Viessmanna jest wszystko opisane jak należy zrobić instalację aby wszystko działało i nie stracić gwarancji. Myślę, że warto zapłacić za wizytę serwisu aby sprawdził - doradził co jest nie tak i aby poprawiono przed pierwszym uruchomieniem. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 11.11.2009 09:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 dzięki wszystkim za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.