daggulka 10.11.2009 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Ktoś zapytał mnie o poradę w sprawie pompy ciepła i osprzętu Viessmana . Ten ktoś ma podejrzenia (według mnie uzasadnione) , ze firma instalatorska spaprała że się tak wyrażę robotę . Do tego dochodzi nieterminowośc , nierzetelnośc, brak kompetencji pracowników jak i samego "szefa" .... (na pompie ciepła się nie znam , ale nie wiem czy powinno byc tak, ze po zamontowaniu wszystko się rozciekło i trza było odkopywać) , szereg błędów instalatorskich w montażu instalacji : grzejników , podłogówki ... jednym słowem firma według mnie - niegodna zaufania .... W domu w którym istalowana jest pompa wykonana jest już cała wykończeniówka (wylewki, tynki , gładzie)... trzebaby to ogrzać i to najlepiej już .... Pracowncy zapytani za plecami szefa twietdza, ze uruchomienie tego wszystkego to kilka tygodni - szef dał termin z sufitu piątek , że zacznie grzać pompa odkopana i rozmemłana na dzień dzisiejszy Nie jest dobrze , szef firmy cwaniakuje ... a klienci boją się czy to wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką, bo facet pracuje jakby się na tym nie znał ... I teraz : co zrobić w takiej sytuacji? żal mi ludzi , bo w porządku są i chciałabym im pomóc jakoś ... Czy firma Viessman w takiej sytuacji może wysłać jakiegoś serwisanta od siebie żeby posprawdzał czy ta instalacja jest wykonana poprawnie? gdzie szukać ? do kogo się zwrócić żeby zweryfikować wykonaną pracę? zaznacze , iż praca nie została jeszcze zapłacona - szef firmy instalatorskiej cały czas naciska, a klienci trzeźwo myśląc- nie zapłacili mu jeszcze nic .... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 10.11.2009 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Tu masz telefony : Centrala we Wrocławiu 71/3607100Przedstawiciel w Mysłowicach 32/2220300 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3686591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 10.11.2009 13:43 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 dziekuję bardzo , sSiwy12 ... a myślisz, że z Viessmana przyjadą ? że potraktują ta sprawę i tych paproków jako antyreklamę swojej firmy , przejmą się i przyjadą obejrzeć? czy będą starali sie spławić? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3686604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 10.11.2009 15:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 a może miał ktoś podobną sytuację z marką Viessman i może podzielić się swoim doświadczeniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3686865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 10.11.2009 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 dziekuję bardzo , sSiwy12 ... a myślisz, że z Viessmana przyjadą ? że potraktują ta sprawę i tych paproków jako antyreklamę swojej firmy , przejmą się i przyjadą obejrzeć? czy będą starali sie spławić? Jeśli to ich „firmowy” instalator, to zrobią wszystko aby „naprawić” błędy (jeśli były). Natomiast jeśli „okazjonalny” – to być może wyślą na sprawdzenie „swojego”. Nie za darmo pewnikiem, ale taki układ, aby ich fachowiec odbierał jest wart zapłaty. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3686974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 10.11.2009 18:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 dzięki ... ja też jestem "za" tym, żeby to ktoś z Viessman'a obejrzał ... osoby których dotyczy ta sprawa dostały ode mnie linka do tego wątku .... na pewno przeczytają i się skontaktują o ile już nie skontaktowali z Viessman'em .... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3687246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mały 10.11.2009 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Dzwoń śmiało na infolinię Viessmann 0801-0801-24 , 0801-081-999 Na pewno coś doradzą.PS PC powinno być bardzo dobrze dobrane. W przeciwnym wypadku (jak dziś się dowiedziałem od znajomego-posiadającego ten "cud techniki") przy opłatach za "śtrum" 1500/m-c ma zimno w domu... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3687334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 10.11.2009 23:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2009 Można wołać o serwis fabryczny aby przyjechał na oględziny. Samo uruchomienie również powinno być przez kogoś kto ma uprawnienia firmy Viessmann do uruchomienia pomp ciepła. Nie zawsze firma montująca ma takie uprawnienia. W dokumentacji - wytycznych projektowych Viessmanna jest wszystko opisane jak należy zrobić instalację aby wszystko działało i nie stracić gwarancji. Myślę, że warto zapłacić za wizytę serwisu aby sprawdził - doradził co jest nie tak i aby poprawiono przed pierwszym uruchomieniem. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3688089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daggulka 11.11.2009 09:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2009 dzięki wszystkim za porady Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/133098-pompa-ciep%C5%82a-viessman-pro%C5%9Bba-o-rad%C4%99/#findComment-3688264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.