Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

PROSZĘ O OPINIĘ !!! kolejna " precyzyjna " firma .

AnetaK

Recommended Posts

Szanowni Państwo !

Bardzo proszę o wydanie opinii na temat położenia tych rur:

images44.fotosik.pl/226/8d582cecc8a1ecfdmed.jpg

images45.fotosik.pl/227/d63e3a4164b0bbdamed.jpg

wystają 9 cm nad podłogę, ponieważ położyli taką plątanine,że wchodzi jedna na drugą, a za chwilę mam mieć wylewkę na 10 cm, tzn, że w niektórych miejscach będzie jej 1 cm ?

Nie znam się na tym, ale już się obawiam, że kolejna firma cierpi na brak fachowców.......

proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! póki jeszcze nie skończyli .

Oj faaaaaaaajne - mnie się podoba. W życiu czegoś takiego nie widziałam. Do czego te rurki ?

Bo to wygląda jak mocno artystyczna instalacja :)

wygląda jak "Kran balladyny" :lol:

Dla mnie to jest do wyrwania i od początku...

po pierwsze nigdy bym nie zrobił łączeń rur w wylewce, otulina poszarpana a miejscami wcale jej nie ma, no i tak sie nie kładzie rur....

jezuuuu co to k...rczę :D JEST?????? aż by się chciało szpetnie zakląć.... ani sie waż to zalewać!!!! smigaj do kierownika budowy i niech on każe im kłaść jeszcze raz...0 izolacji ( bo przecież tego niemożna nazwać izolacją) poplątanie, pomieszanie, krzyżowanie- brak słów!! co to za spinki?? tyle kasy w błoto...ehh

jezuuuu co to k...rczę :D JEST?????? aż by się chciało szpetnie zakląć.... ani sie waż to zalewać!!!! smigaj do kierownika budowy i niech on każe im kłaść jeszcze raz...

sprostowanie : nie im ... im nie dałabym już psa popilnować ....