VIP Jacek 15.11.2009 21:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Mam rachunek w banku Millennium oraz kredyt hipoteczny. Klientem ich jestem już ładnych kilkanaście lat. Do tej pory nie była pobierana prowizja za prowadzenie rachunku. Ale ostatnio zauważyłem, że sytuacja ta się zmieniła i bank "kradnie" mi 15 zł z moich pieniędzy. Jak zawierałem umowę kredytową, to zapewniano mnie, że do końca spłaty kredytu hipotecznego prowizji za prowadzenie rachunku nie będę ponosił. Ale regulamin się zmienił i sru, prowizja jest. Jestem związany z bankiem długoterminowo i tak na prawdę nic nie mogę zrobić. Muszę bulić. Każda opłata, prowizja zwiększa mój koszt kredytu. Może się okazać, że jutro będę płacił za coś tam np. 100 zł. I co muszę płacić? Nic nie można zrobić? Trzeba być potulnym i płacić? Gdzie można zasięgnąć informacji, poradzić się, poskarżyć na zamachy banków? Do jakiej instytucji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aglig 16.11.2009 07:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 Urząd Ochrony Konkurencji i konsumentówhttp://www.uokik.gov.pl/ jest tam elektroniczny dziennik podawczy wystarczy wysłać email. Spraw przeciwko Bankom mają dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lukaszny 22.11.2009 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 UOKiK nie ma wielkich możliwości kontroli banków. Zdecydowanie lepiej w tym wypadku zwracać się o interwencję do Komisji Nadzoru FinansowegoPlac Powstańców Warszawy 100-950 WarszawaTel. (48) 22 262-50-00 Fax (48) 22 262-51-11 (95)lub bezpośrednio wysłać taką skargę przez formularz on-line:https://www.knf.gov.pl/jsf/formularze/skarga_na_bank.jsf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 22.11.2009 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 UOKiK nie ma wielkich możliwości kontroli banków. Zdecydowanie lepiej w tym wypadku zwracać się o interwencję do Komisji Nadzoru Finansowego Plac Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Tel. (48) 22 262-50-00 Fax (48) 22 262-51-11 (95) lub bezpośrednio wysłać taką skargę przez formularz on-line: https://www.knf.gov.pl/jsf/formularze/skarga_na_bank.jsf Ooo, też mi się może przydać Ja na razie wysłałam zapytanie mailem do Związku Banków Polskich do pana odpowiedzialnego za sprawy konsumenckie (dw. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Tak mnie skierowano na infolinii konsumenckiej SKP, ale jeśli nie dostanę odpowiedzi, będę pisać do Nadzoru. Podobnie jak VIP Jacek z powodu kredytu nie mogę sobie ot tak zmienić obsługującego mnie banku, a bank robi sobie jaja i uważa, że mu wszystko wolno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ppred 22.11.2009 19:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2009 Istnieje coś takiego jak konto/rachunek techniczny (tylko do obsługi kredytu). Możesz dokonać konwersji z posiadanego konta osobistego i już nie masz opłat i prowizji. Trochę jest tutaj: http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,6911934,Splacasz_kredyt_w_Millennium__Plac_za_konto_7_zlotych.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.