Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Centrum Komina


Recommended Posts

Ta ot wystrzeliła ci szyba?

Ostatnio czytąłem podobną przygodę którą opisywał forest natura bodajże, i tam było coś o nazbieraniu się gazu itp., w każdym bądź razie poprawne palenie w kominku jest jak okazuje bardzo istotne. Bo niby co że kominek samostrzelny?

Współczyję jednak że firma tak was olała:(:(:( i za to ich ganić!!!!

 

Szybry miałeś pozamykane??? pootwierane?

Napisz może coś jak paliłeś, albo opisz to i napisz do forest natur-y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Państwa serdecznie

 

Jestem właścicielem firmy "Centrum Komina" i chciałbym odnieść się do zarzutów, o których napisał forumowicz Tomasz Sekielski. Prawdą jest, że moja firma budowała kominek z zastosowaniem wkładu kominkowego DOVRE. Prawdą także jest to, że nie uznaliśmy reklamacji klienta związanej z pęknięciem szyby we wkładzie kominkowym. Mimo naszych usilnych starań i nacisków, firma DOVRE, jako gwarant jakości wkładu kominkowego, nie przychyliła się do naszej prośby i nie zobowiązała się do dostarczenia nowej szyby.

 

Klient jednak pominął kilka najważniejszych faktów, które są decydujące w tej sprawie. Po pierwsze, zdecydowana większość producentów wkładów kominkowych nie daje gwarancji na tekie elementy jak: szyba, ruszt oraz uszczelki, i tak jest w przypadku DOVRE. Ponadto, by zaakcentować tą kwestię Klientom, odpowiednie zapisy widnieją na naszej firmowej karcie gwarancyjnej, a także karcie gwarancyjnej wkładu kominkowego. I takie dokumenty nasz Klient dostał, co potwierdził w umowie. Mimo tego, próbowaliśmy załatwić tą sprawę, ale bez sukcesu.

 

W związku z powyższym uważam, iż tak radykalnie krytykujący moją firmę wpis tego Klienta, jest nieuczciwy. Chciałbym zwrócić uwagę, iż staram się zawsze bardzo rzetelnie rozpatrywać wszystkie reklamacje, wszelkie zgłoszenia oraz pytania klientów. Dowodem tego jest niniejszy wątek z opiniami moich Klientów. Nie mogę jednak brać odpowiedzialności "za wszystko i wszystkich" i w konsekwencji pokrywać kosztów wymiany szyby. Jest to, ze zrozumiałych względów niemożliwe.

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Daniel Hrehorecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sugerujesz, że już zaczynasz się obawiać, że coś się stanie z twoim kominkiem i też cię oleją?

 

Bo widać, że są mili, jak jest dobrze ...

 

 

A tak na serio wszystko można zrobić tak i tak.

Czasem klient nic nie załatwi, a wychodzi zadowolony. I to jest sztuka. Tutaj widać, że nawet jeżeli firma uważa, że ma rację, to nie dołożyła należytej staranności, żeby pomóc byłemu klientowi. A to już be.

Powinni być u tego człowieka jeszcze tego samego dnia, zrobić dokumentację, wykazać maksimum dobrej woli a jak nie da się nic załatwić z producentem, to trudno. A oni najwyraźniej sprawę zlekceważyli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę :-?

 

Nie chce bronić Firmy ale jeśli producent nie daje gwarancji na szybę i jest to czarno na białym w karcie gwarancyjnej producenta oraz w gwarancji na zabudowę - no to co ma firma montująca wkład i robiąca zabudowę kominka zrobić z czymś takim ?

 

Może być frontem do klienta i sama zamówić, zapłacić i zamontować szybę - na swój koszt a nie wiem jakiego rzedu to są pieniądze. Jak 200-300-500 pln to ja osobiście byłbym frontem. Jak 1000 i powyżej i szybki pękałyby cześciej u większej ilości klientów - to już niekoniecznie. Ewentualnie może odmówić zgodnie z literą prawa i tym wszystkim co klient dostał w formie papierzysk (gwarancje, umowy).

 

Co do reakcji firmy czyli wymianę maili itd to się nie wypowiadam. Natomiast co to oznacza, że Klient dzwoni do firmy "po godzinach" i chce wizji lokalnej. Godzina 17-18-20 ??? Tak stawiam się w roli montującego, że niestety firma kominkowa to nie pogotowie ratunkowe czy zakład pogrzebowy, że musi się pojawić niezwłocznie po telefonie klienta (nie dotyczy oczywiście zakładu pogrz. gdzie klient już nie zadzowni) - bo jak szyba pęknie o 3 nad ranem to co ?

 

Moim zdaniem to nie jest czarno-biała sytuacja.

 

 

EDIT: I co ? najpierw wiadro pomyj wylane i cały elaborat jaka to zła firma - a teraz wyedytowany post z dwoma zdaniami i człowiek jest juz na poziomie ?????!!!! To jest przykład na to jak w internecie- czasem porządną (nie przesądzam o porządności tej konkretnie firmy) firmę czy fachowca można zmieszać z kupą, poźniej wyedytować post...a, że smród się będzie ciągnął za firmą to już nie problem forumowicza. A forumowiczom co pisali, że :

"On nie czuje waszych nacisków i starań"

"Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę"

- zalecałbym deko obiektywizmu bo nie wszyscy fachowcy są BE a nie wszyscy inwestorzy są CACY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A forumowiczom co pisali, że :

"On nie czuje waszych nacisków i starań"

"Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę"

- zalecałbym deko obiektywizmu bo nie wszyscy fachowcy są BE a nie wszyscy inwestorzy są CACY.

 

Nie

Bo ten człowiek na poziomie mógł się ujawnić wcześniej, na początku, a nie po rozpaczliwych postach na forum.

Chłopak ma nadzieję na załatwienie sprawy, więc post wyedytował.

Jeżeli coś załatwi, to się tylko będę cieszyć.

Niesmak jednak pozostaje....

 

I nie pisałam wcale, że powinni byli załatwić szybę na swój koszt, nie. Ja tylko pisałam, że czasem wystarczy nie olewać, pomóc, pokazać, że się staram. Można nic nie dać ale okazać dobre chęci i klient jest zadowolony. Na pewno auto postu przyjął do wiadomości, że gwarancji na szybę nie ma, ale forma, w jakiej mu to powiedziano jest fatalna.

 

A'propos, mam kozę Dovre kupowaną w ich firmowym sklepie. O braku gwarancji na szybe i uszczelki zostałam poinformowana przed zakupem, tak samo jak o okresie gwarancji i o innych wyłączeniach... Można? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie

Bo ten człowiek na poziomie mógł się ujawnić wcześniej, na początku, a nie po rozpaczliwych postach na forum.:

 

1. było trochę na forum o CK - z tego co pamiętam dużo pozytywów. O olewaniu klientów nie czytałem wiele.

2. rozumiem rozpacz jak szyba walnie ale jak w gwarancji piszą, że nie obejmuje to na wiele bym nie liczył. A szef firmy się odezwał i coś się dzieje. Znaczy się nie olewa.

3. jak walnie Ci rurka o 2.50 to też dzwonisz do hydraulika i żądasz, że już, szybko od razu. Wyłączasz h2o i czekasz.

 

Ja rozumiem nerwy i kłopot i stres. Ale nie można strzelać aż z takiej armaty do montażysty (ten sam tekst powielony w dwóch wątkach a może wystarczyło PW do właściciela) jak ewentualnie zawinił producent - który szybę wyłączył z gwarancji i jest to czarno na białym - a kominki kupują umiejący czytać. No ale kto by czytał gwarancje, umowy OWU w ubezpieczeniach.

 

Najważniejsze aby się sprawa wyjaśniła pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sugerujesz, że już zaczynasz się obawiać, że coś się stanie z twoim kominkiem i też cię oleją?

 

Bo widać, że są mili, jak jest dobrze ...

 

 

A tak na serio wszystko można zrobić tak i tak.

Czasem klient nic nie załatwi, a wychodzi zadowolony. I to jest sztuka. Tutaj widać, że nawet jeżeli firma uważa, że ma rację, to nie dołożyła należytej staranności, żeby pomóc byłemu klientowi. A to już be.

Powinni być u tego człowieka jeszcze tego samego dnia, zrobić dokumentację, wykazać maksimum dobrej woli a jak nie da się nic załatwić z producentem, to trudno. A oni najwyraźniej sprawę zlekceważyli...

 

Nie - sugeruję, że tu jest temat o tej firmie.

W moim przypadku nie olali tylko stanęli na głowie, więc nie spodziewam się. A gwarancję dobrze przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel Hrehorecki

SYMPATYK FORUM (min. 10)

 

 

Dołączył: 11 Sty 2009

Posty: 13

Skąd: cała Polska

Wysłany: Pią, 20 Listopad 2009 09:51 Temat postu:

Witam Państwa serdecznie

 

Jestem właścicielem firmy "Centrum Komina" i chciałbym odnieść się do zarzutów, o których napisał forumowicz Tomasz Sekielski. Prawdą jest, że moja firma budowała kominek z zastosowaniem wkładu kominkowego DOVRE. Prawdą także jest to, że nie uznaliśmy reklamacji klienta związanej z pęknięciem szyby we wkładzie kominkowym. Mimo naszych usilnych starań i nacisków, firma DOVRE, jako gwarant jakości wkładu kominkowego, nie przychyliła się do naszej prośby i nie zobowiązała się do dostarczenia nowej szyby.

 

Klient jednak pominął kilka najważniejszych faktów, które są decydujące w tej sprawie. Po pierwsze, zdecydowana większość producentów wkładów kominkowych nie daje gwarancji na tekie elementy jak: szyba, ruszt oraz uszczelki, i tak jest w przypadku DOVRE. Ponadto, by zaakcentować tą kwestię Klientom, odpowiednie zapisy widnieją na naszej firmowej karcie gwarancyjnej, a także karcie gwarancyjnej wkładu kominkowego. I takie dokumenty nasz Klient dostał, co potwierdził w umowie. Mimo tego, próbowaliśmy załatwić tą sprawę, ale bez sukcesu.

 

W związku z powyższym uważam, iż tak radykalnie krytykujący moją firmę wpis tego Klienta, jest nieuczciwy. Chciałbym zwrócić uwagę, iż staram się zawsze bardzo rzetelnie rozpatrywać wszystkie reklamacje, wszelkie zgłoszenia oraz pytania klientów. Dowodem tego jest niniejszy wątek z opiniami moich Klientów. Nie mogę jednak brać odpowiedzialności "za wszystko i wszystkich" i w konsekwencji pokrywać kosztów wymiany szyby. Jest to, ze zrozumiałych względów niemożliwe.

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Daniel Hrehorecki

_________________

 

 

hm,dosc dziwne rzeczy wypisujesz?czy Ty dzialasz na terenie Polski ,czy poza jej granicami?

 

poczytaj sobie ustawe konsumencka,zgodnie z ktora dajesz 2 lata rekojmi na to za co wziales pieniadze,lacznie z szyba,uszczelka i innymi detalami,PELNE 2 LATA!!!!

a sprobuj napisac klientowi,ze sa jakies wylaczenia!!naruszasz wtedy PRAWO!!![/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze,ze gwarancja nie jest obowiazkowa,lecz rekojmia obowiazuje bezwarunkowo.

mozesz zostac pozwany z tytulu niezgodnosci towaru z umowa,a takze za niekorzystne rozporzadzenie mieniem,ale to juz z kodeksu karnego.

a jak z powodu peknietej szyby spali sie dom,luz np zgina ludzie,to chyba sam rozumiesz,,,,,,

sprzedajesz niebezpieczne dla ludzi kominki,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja, jak na razie mam bardzo pozytywne zdanie o firmie CK. Mój kominek z PW firmy Lechma został zamontowany na początku września. Niestety nie mieliśmy bieżącej wody i nie było możliwości sprawdzenia jak działa od razu. Po kilku tygodniach gdy już woda została podłączona okazało się , że kominek nie działa tak jakbyśmy sobie tego życzyli m.in po otwrciu drzwiczek dym wchodzi do środka (bez względu na pogodę). W zeszym tygodniu skontaktowałam się z firmą i bez żadnych problemów w czwartek CK potwierdziło, że dzisiaj o 8 przyjadą panowie i wszystko sprawdzą. I... przyjechali (7.55), sprawdzili wszystko ( nawet instalację PW, której nie montowali). Niestety chyba problem tkwi w samym wkładzie kominkowym ale reklamacją zajmie się już CK :) .

Wydaje mi się się takich wykonawców trzeba opisywać. Bo miło być obsługiwanym przez Wykonawcę sprawnie po zapłaceniu faktury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety chyba problem tkwi w samym wkładzie kominkowym ale reklamacją zajmie się już CK :) .

Wydaje mi się się takich wykonawców trzeba opisywać. Bo miło być obsługiwanym przez Wykonawcę sprawnie po zapłaceniu faktury.

 

byłoby jeszcze milej gdyby kominek działał jak należy... wiem, wiem czepiam się... jak zwykle zresztą... no ale skoro wykonawcy sprawnie obsłużyli dzisiaj klientkę to ... miło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...

hm,dosc dziwne rzeczy wypisujesz?czy Ty dzialasz na terenie Polski ,czy poza jej granicami?

 

poczytaj sobie ustawe konsumencka,zgodnie z ktora dajesz 2 lata rekojmi na to za co wziales pieniadze, lacznie z szyba,uszczelka i innymi detalami,PELNE 2 LATA!!!!

a sprobuj napisac klientowi,ze sa jakies wylaczenia!!naruszasz wtedy PRAWO!!![/b]

 

podaj mi choć jednego montażystę kominka dającego pełne 2 lata gwarancji i rękojmi na szybę i uszczelki....

 

dobra... ułatwię Ci.... podaj mi choć jednego producenta wkładów kominkowych... dającego taką gwarancję i rękojmię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory mnie tez ruszylo 2 lata na to za co biore kase

a dlaczego na samochody jest rok

nie wysztkie oczywiscie

dlaczego na pralki jest rok i znowu nie wszystkie na telewizory to samo philips dawal rok teraz ma problemy ze sprzedaza i daje dwa lata i nadal kuleje

o czym ty facet bredzisz ustaw nie czytaj w kibelku bo czasu brak tylko niech ci ktos to wytlumaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na prosbe jedej forumowiczki NIETUBABY wklejam moja wiadomosc do niej

wybacz ze sie odzywam ale kontak z firma ck rewelacja

byli a raczej byl ogladal pomiezyl wysluchal pierdul moich nieda sie zrobic tak jak ja chce bo muraz zanisko osadowil wlot do komina ale cotam kominek bedzie i owszem ale najpierw podlogi zrobie dostalem pol bagaznika marmuru i innych kamieni

zolwika tez dostane bo jest on specjalnie robiony do tej obudowy wiec dziekuje za pierwsz\a pomoc jaka dostalem na forum

ps podaj link do tej strony na ktorej masz zdjecia na fm swojego kominka

zapomnialem gdzie to bylo

jeszcze raz dziekuje jak kiedys bede na spotkaniu obiecuje bukiet kwiatow oile ta bzydka polowa sie nie obrazi

jeszcze raz jej dziekuje za namiar i jak bede mial juz kominek i zulwika to wkleje zdjecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwcie się ,że producent nie udziela gwarancji na szybę oraz elementy narażone na szybkie zużycie. Kilku moim klientom szyba pękała a tylko jeden z nich twierdził ,że w wyniku wady fabrycznej - przyczyną okazał się węgielek , który wypadł na felc ramy i wyniku " silnorękiego" zamknięcia powstało naprężenie ze skutkiem pęknięcia rzeczonej po kilku godzinach.

Ruszta i tylne płyty osłonowe pękają od uderzeń cieżkich polan, deflektory odkształcają się przy uzyskiwaniu mocy ponad maxymalnych etc. dlatego brak gwarancji na w/w elementy. A koszt ( poza szybą oczywiście ) poszczególnych elementów niegwarancyjnych jest rzędu 30 - 100 zł.

 

A nawet nie domyślacie się co potrafią ludzie robić ze swoimi kominkami :(

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...