tomasz_siekielski 19.11.2009 19:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Polecam rozmwę z szefem tej firmy człowiek konkretny i na poziomi.Zobaczym jak zajmie się moją sprawą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
diabel200 19.11.2009 22:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 Ta ot wystrzeliła ci szyba? Ostatnio czytąłem podobną przygodę którą opisywał forest natura bodajże, i tam było coś o nazbieraniu się gazu itp., w każdym bądź razie poprawne palenie w kominku jest jak okazuje bardzo istotne. Bo niby co że kominek samostrzelny? Współczyję jednak że firma tak was olała:(:( i za to ich ganić!!!! Szybry miałeś pozamykane??? pootwierane? Napisz może coś jak paliłeś, albo opisz to i napisz do forest natur-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 19.11.2009 22:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 http://forum.muratordom.pl/post3725810.htm#3725810 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cpt_Q 19.11.2009 23:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2009 uuu - będą jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kominki.fm 20.11.2009 08:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Witam Państwa serdecznie Jestem właścicielem firmy "Centrum Komina" i chciałbym odnieść się do zarzutów, o których napisał forumowicz Tomasz Sekielski. Prawdą jest, że moja firma budowała kominek z zastosowaniem wkładu kominkowego DOVRE. Prawdą także jest to, że nie uznaliśmy reklamacji klienta związanej z pęknięciem szyby we wkładzie kominkowym. Mimo naszych usilnych starań i nacisków, firma DOVRE, jako gwarant jakości wkładu kominkowego, nie przychyliła się do naszej prośby i nie zobowiązała się do dostarczenia nowej szyby. Klient jednak pominął kilka najważniejszych faktów, które są decydujące w tej sprawie. Po pierwsze, zdecydowana większość producentów wkładów kominkowych nie daje gwarancji na tekie elementy jak: szyba, ruszt oraz uszczelki, i tak jest w przypadku DOVRE. Ponadto, by zaakcentować tą kwestię Klientom, odpowiednie zapisy widnieją na naszej firmowej karcie gwarancyjnej, a także karcie gwarancyjnej wkładu kominkowego. I takie dokumenty nasz Klient dostał, co potwierdził w umowie. Mimo tego, próbowaliśmy załatwić tą sprawę, ale bez sukcesu. W związku z powyższym uważam, iż tak radykalnie krytykujący moją firmę wpis tego Klienta, jest nieuczciwy. Chciałbym zwrócić uwagę, iż staram się zawsze bardzo rzetelnie rozpatrywać wszystkie reklamacje, wszelkie zgłoszenia oraz pytania klientów. Dowodem tego jest niniejszy wątek z opiniami moich Klientów. Nie mogę jednak brać odpowiedzialności "za wszystko i wszystkich" i w konsekwencji pokrywać kosztów wymiany szyby. Jest to, ze zrozumiałych względów niemożliwe. Pozdrawiam serdecznie Daniel Hrehorecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 20.11.2009 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 http://forum.muratordom.pl/post3725810.htm#3725810 sugerujesz, że już zaczynasz się obawiać, że coś się stanie z twoim kominkiem i też cię oleją? Bo widać, że są mili, jak jest dobrze ... A tak na serio wszystko można zrobić tak i tak. Czasem klient nic nie załatwi, a wychodzi zadowolony. I to jest sztuka. Tutaj widać, że nawet jeżeli firma uważa, że ma rację, to nie dołożyła należytej staranności, żeby pomóc byłemu klientowi. A to już be. Powinni być u tego człowieka jeszcze tego samego dnia, zrobić dokumentację, wykazać maksimum dobrej woli a jak nie da się nic załatwić z producentem, to trudno. A oni najwyraźniej sprawę zlekceważyli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 20.11.2009 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Mimo naszych usilnych starań i nacisków, właśnie tego nie widać w postach naszego forumowego kolegi. On nie czuje waszych nacisków i starań I chyba ma rację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
madzioras 20.11.2009 13:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 20.11.2009 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę Nie chce bronić Firmy ale jeśli producent nie daje gwarancji na szybę i jest to czarno na białym w karcie gwarancyjnej producenta oraz w gwarancji na zabudowę - no to co ma firma montująca wkład i robiąca zabudowę kominka zrobić z czymś takim ? Może być frontem do klienta i sama zamówić, zapłacić i zamontować szybę - na swój koszt a nie wiem jakiego rzedu to są pieniądze. Jak 200-300-500 pln to ja osobiście byłbym frontem. Jak 1000 i powyżej i szybki pękałyby cześciej u większej ilości klientów - to już niekoniecznie. Ewentualnie może odmówić zgodnie z literą prawa i tym wszystkim co klient dostał w formie papierzysk (gwarancje, umowy). Co do reakcji firmy czyli wymianę maili itd to się nie wypowiadam. Natomiast co to oznacza, że Klient dzwoni do firmy "po godzinach" i chce wizji lokalnej. Godzina 17-18-20 ??? Tak stawiam się w roli montującego, że niestety firma kominkowa to nie pogotowie ratunkowe czy zakład pogrzebowy, że musi się pojawić niezwłocznie po telefonie klienta (nie dotyczy oczywiście zakładu pogrz. gdzie klient już nie zadzowni) - bo jak szyba pęknie o 3 nad ranem to co ? Moim zdaniem to nie jest czarno-biała sytuacja. EDIT: I co ? najpierw wiadro pomyj wylane i cały elaborat jaka to zła firma - a teraz wyedytowany post z dwoma zdaniami i człowiek jest juz na poziomie ?????!!!! To jest przykład na to jak w internecie- czasem porządną (nie przesądzam o porządności tej konkretnie firmy) firmę czy fachowca można zmieszać z kupą, poźniej wyedytować post...a, że smród się będzie ciągnął za firmą to już nie problem forumowicza. A forumowiczom co pisali, że : "On nie czuje waszych nacisków i starań" "Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę" - zalecałbym deko obiektywizmu bo nie wszyscy fachowcy są BE a nie wszyscy inwestorzy są CACY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 20.11.2009 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 A forumowiczom co pisali, że : "On nie czuje waszych nacisków i starań" "Znając sprzedawców to jakoś w te naciski i starania nie wierzę" - zalecałbym deko obiektywizmu bo nie wszyscy fachowcy są BE a nie wszyscy inwestorzy są CACY. Nie Bo ten człowiek na poziomie mógł się ujawnić wcześniej, na początku, a nie po rozpaczliwych postach na forum. Chłopak ma nadzieję na załatwienie sprawy, więc post wyedytował. Jeżeli coś załatwi, to się tylko będę cieszyć. Niesmak jednak pozostaje.... I nie pisałam wcale, że powinni byli załatwić szybę na swój koszt, nie. Ja tylko pisałam, że czasem wystarczy nie olewać, pomóc, pokazać, że się staram. Można nic nie dać ale okazać dobre chęci i klient jest zadowolony. Na pewno auto postu przyjął do wiadomości, że gwarancji na szybę nie ma, ale forma, w jakiej mu to powiedziano jest fatalna. A'propos, mam kozę Dovre kupowaną w ich firmowym sklepie. O braku gwarancji na szybe i uszczelki zostałam poinformowana przed zakupem, tak samo jak o okresie gwarancji i o innych wyłączeniach... Można? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 20.11.2009 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 Nie Bo ten człowiek na poziomie mógł się ujawnić wcześniej, na początku, a nie po rozpaczliwych postach na forum.: 1. było trochę na forum o CK - z tego co pamiętam dużo pozytywów. O olewaniu klientów nie czytałem wiele. 2. rozumiem rozpacz jak szyba walnie ale jak w gwarancji piszą, że nie obejmuje to na wiele bym nie liczył. A szef firmy się odezwał i coś się dzieje. Znaczy się nie olewa. 3. jak walnie Ci rurka o 2.50 to też dzwonisz do hydraulika i żądasz, że już, szybko od razu. Wyłączasz h2o i czekasz. Ja rozumiem nerwy i kłopot i stres. Ale nie można strzelać aż z takiej armaty do montażysty (ten sam tekst powielony w dwóch wątkach a może wystarczyło PW do właściciela) jak ewentualnie zawinił producent - który szybę wyłączył z gwarancji i jest to czarno na białym - a kominki kupują umiejący czytać. No ale kto by czytał gwarancje, umowy OWU w ubezpieczeniach. Najważniejsze aby się sprawa wyjaśniła pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 20.11.2009 20:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2009 http://forum.muratordom.pl/post3725810.htm#3725810 sugerujesz, że już zaczynasz się obawiać, że coś się stanie z twoim kominkiem i też cię oleją? Bo widać, że są mili, jak jest dobrze ... A tak na serio wszystko można zrobić tak i tak. Czasem klient nic nie załatwi, a wychodzi zadowolony. I to jest sztuka. Tutaj widać, że nawet jeżeli firma uważa, że ma rację, to nie dołożyła należytej staranności, żeby pomóc byłemu klientowi. A to już be. Powinni być u tego człowieka jeszcze tego samego dnia, zrobić dokumentację, wykazać maksimum dobrej woli a jak nie da się nic załatwić z producentem, to trudno. A oni najwyraźniej sprawę zlekceważyli... Nie - sugeruję, że tu jest temat o tej firmie. W moim przypadku nie olali tylko stanęli na głowie, więc nie spodziewam się. A gwarancję dobrze przeczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grand77 21.11.2009 19:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 Daniel HrehoreckiSYMPATYK FORUM (min. 10) Dołączył: 11 Sty 2009Posty: 13Skąd: cała Polska Wysłany: Pią, 20 Listopad 2009 09:51 Temat postu: Witam Państwa serdecznie Jestem właścicielem firmy "Centrum Komina" i chciałbym odnieść się do zarzutów, o których napisał forumowicz Tomasz Sekielski. Prawdą jest, że moja firma budowała kominek z zastosowaniem wkładu kominkowego DOVRE. Prawdą także jest to, że nie uznaliśmy reklamacji klienta związanej z pęknięciem szyby we wkładzie kominkowym. Mimo naszych usilnych starań i nacisków, firma DOVRE, jako gwarant jakości wkładu kominkowego, nie przychyliła się do naszej prośby i nie zobowiązała się do dostarczenia nowej szyby. Klient jednak pominął kilka najważniejszych faktów, które są decydujące w tej sprawie. Po pierwsze, zdecydowana większość producentów wkładów kominkowych nie daje gwarancji na tekie elementy jak: szyba, ruszt oraz uszczelki, i tak jest w przypadku DOVRE. Ponadto, by zaakcentować tą kwestię Klientom, odpowiednie zapisy widnieją na naszej firmowej karcie gwarancyjnej, a także karcie gwarancyjnej wkładu kominkowego. I takie dokumenty nasz Klient dostał, co potwierdził w umowie. Mimo tego, próbowaliśmy załatwić tą sprawę, ale bez sukcesu. W związku z powyższym uważam, iż tak radykalnie krytykujący moją firmę wpis tego Klienta, jest nieuczciwy. Chciałbym zwrócić uwagę, iż staram się zawsze bardzo rzetelnie rozpatrywać wszystkie reklamacje, wszelkie zgłoszenia oraz pytania klientów. Dowodem tego jest niniejszy wątek z opiniami moich Klientów. Nie mogę jednak brać odpowiedzialności "za wszystko i wszystkich" i w konsekwencji pokrywać kosztów wymiany szyby. Jest to, ze zrozumiałych względów niemożliwe. Pozdrawiam serdecznie Daniel Hrehorecki_________________ hm,dosc dziwne rzeczy wypisujesz?czy Ty dzialasz na terenie Polski ,czy poza jej granicami? poczytaj sobie ustawe konsumencka,zgodnie z ktora dajesz 2 lata rekojmi na to za co wziales pieniadze,lacznie z szyba,uszczelka i innymi detalami,PELNE 2 LATA!!!!a sprobuj napisac klientowi,ze sa jakies wylaczenia!!naruszasz wtedy PRAWO!!![/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Grand77 21.11.2009 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2009 dodam jeszcze,ze gwarancja nie jest obowiazkowa,lecz rekojmia obowiazuje bezwarunkowo.mozesz zostac pozwany z tytulu niezgodnosci towaru z umowa,a takze za niekorzystne rozporzadzenie mieniem,ale to juz z kodeksu karnego.a jak z powodu peknietej szyby spali sie dom,luz np zgina ludzie,to chyba sam rozumiesz,,,,,,sprzedajesz niebezpieczne dla ludzi kominki,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bożena030100 24.11.2009 10:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Witam, Ja, jak na razie mam bardzo pozytywne zdanie o firmie CK. Mój kominek z PW firmy Lechma został zamontowany na początku września. Niestety nie mieliśmy bieżącej wody i nie było możliwości sprawdzenia jak działa od razu. Po kilku tygodniach gdy już woda została podłączona okazało się , że kominek nie działa tak jakbyśmy sobie tego życzyli m.in po otwrciu drzwiczek dym wchodzi do środka (bez względu na pogodę). W zeszym tygodniu skontaktowałam się z firmą i bez żadnych problemów w czwartek CK potwierdziło, że dzisiaj o 8 przyjadą panowie i wszystko sprawdzą. I... przyjechali (7.55), sprawdzili wszystko ( nawet instalację PW, której nie montowali). Niestety chyba problem tkwi w samym wkładzie kominkowym ale reklamacją zajmie się już CK . Wydaje mi się się takich wykonawców trzeba opisywać. Bo miło być obsługiwanym przez Wykonawcę sprawnie po zapłaceniu faktury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pierwek 24.11.2009 13:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Niestety chyba problem tkwi w samym wkładzie kominkowym ale reklamacją zajmie się już CK . Wydaje mi się się takich wykonawców trzeba opisywać. Bo miło być obsługiwanym przez Wykonawcę sprawnie po zapłaceniu faktury. byłoby jeszcze milej gdyby kominek działał jak należy... wiem, wiem czepiam się... jak zwykle zresztą... no ale skoro wykonawcy sprawnie obsłużyli dzisiaj klientkę to ... miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nitubaga 28.01.2010 09:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 hm,dosc dziwne rzeczy wypisujesz?czy Ty dzialasz na terenie Polski ,czy poza jej granicami? poczytaj sobie ustawe konsumencka,zgodnie z ktora dajesz 2 lata rekojmi na to za co wziales pieniadze, lacznie z szyba,uszczelka i innymi detalami,PELNE 2 LATA!!!! a sprobuj napisac klientowi,ze sa jakies wylaczenia!!naruszasz wtedy PRAWO!!![/b] podaj mi choć jednego montażystę kominka dającego pełne 2 lata gwarancji i rękojmi na szybę i uszczelki.... dobra... ułatwię Ci.... podaj mi choć jednego producenta wkładów kominkowych... dającego taką gwarancję i rękojmię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adi_ 28.01.2010 21:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 sory mnie tez ruszylo 2 lata na to za co biore kase a dlaczego na samochody jest rok nie wysztkie oczywiscie dlaczego na pralki jest rok i znowu nie wszystkie na telewizory to samo philips dawal rok teraz ma problemy ze sprzedaza i daje dwa lata i nadal kuleje o czym ty facet bredzisz ustaw nie czytaj w kibelku bo czasu brak tylko niech ci ktos to wytlumaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adi_ 28.01.2010 21:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 na prosbe jedej forumowiczki NIETUBABY wklejam moja wiadomosc do niej wybacz ze sie odzywam ale kontak z firma ck rewelacja byli a raczej byl ogladal pomiezyl wysluchal pierdul moich nieda sie zrobic tak jak ja chce bo muraz zanisko osadowil wlot do komina ale cotam kominek bedzie i owszem ale najpierw podlogi zrobie dostalem pol bagaznika marmuru i innych kamieni zolwika tez dostane bo jest on specjalnie robiony do tej obudowy wiec dziekuje za pierwsz\a pomoc jaka dostalem na forum ps podaj link do tej strony na ktorej masz zdjecia na fm swojego kominka zapomnialem gdzie to bylo jeszcze raz dziekuje jak kiedys bede na spotkaniu obiecuje bukiet kwiatow oile ta bzydka polowa sie nie obrazi jeszcze raz jej dziekuje za namiar i jak bede mial juz kominek i zulwika to wkleje zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bader 28.01.2010 22:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Nie dziwcie się ,że producent nie udziela gwarancji na szybę oraz elementy narażone na szybkie zużycie. Kilku moim klientom szyba pękała a tylko jeden z nich twierdził ,że w wyniku wady fabrycznej - przyczyną okazał się węgielek , który wypadł na felc ramy i wyniku " silnorękiego" zamknięcia powstało naprężenie ze skutkiem pęknięcia rzeczonej po kilku godzinach. Ruszta i tylne płyty osłonowe pękają od uderzeń cieżkich polan, deflektory odkształcają się przy uzyskiwaniu mocy ponad maxymalnych etc. dlatego brak gwarancji na w/w elementy. A koszt ( poza szybą oczywiście ) poszczególnych elementów niegwarancyjnych jest rzędu 30 - 100 zł. A nawet nie domyślacie się co potrafią ludzie robić ze swoimi kominkami pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.