emild 01.12.2009 14:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2009 chodzi o rtveuroagd? Kupowałem tam zmywarkę-wykupiłem gwarancję (w sumie nie gwarancję, tylko ubezpieczenie kosztów napraw) na dodatkowe 3 lata. Warunki były ok. Ale w domu zajrzałem do środka zmywarki a tam ulotka od producenta zmywarki, że też oferują przedłużenie gwarancji.Tylko, że za połowę mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TMK 01.12.2009 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2009 ale zastanów sie nad kupnem tej gwarancji z innych powodów, ostatnio zauważyłem że coraz więcej sprzętu się psuje (jak za PRL-u) po niezbyt długim czasie (mam pecha ?) np komputer wcale nie najtanszy - płyta główna i to dwa razy naprawiana, teraz telewizor LCD po pól godziny wyłążą plamy zielone,niebieskie a kolor ciemny robi się nakrapiany czerwonymi kreskami wczesniej aparat foto u którego urwał sie ząbek klapki od baterii itd Jak już napisano, sprzęt ma coraz krótszą żywotność i to praktycznie w każdej cenie ps. dobry komputer to nie drogi komputer, dobry ma dobrą płytę główną i porządny zasilacz reszta to dodatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
grave 02.12.2009 09:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 no i dlatego biorę płąskiego Panasa z 5letnią gwarancją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janekbo 02.12.2009 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Najlepsze, że euro nie wystawia faktury za to ubezpieczenie. Ale myślę, że US mi pomoże wyegzekwować taki dokument. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mariankossy 08.12.2009 16:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 Najlepsze, że euro nie wystawia faktury za to ubezpieczenie. Ale myślę, że US mi pomoże wyegzekwować taki dokument. Lepiej mamusi się poskarżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andk 08.12.2009 16:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 Wyłudzanie pieniędzy - i to zgodnie z prawem Poczekajmy, może odezwie się ktoś, komu udało się wyegzekwować taką dodatkową gwarancję. Ja - jak dotąd - nie słyszałem o takim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Digers 26.06.2010 17:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2010 Ja kupiłem lodówkę i pralkę Bosha. Już jestem zły, bo mi nikt nie powiedział że bosch daje 5 lat gwarancji za darmo. I tak jak inni dałem się wkręcić i zapłacić dodatkową kasę za ubezpieczenie (tzw. przypadkowe uszkodzenie). Lodówkę kupiłem z ekspozycji. Po przywiezieniu do domu i odebraniu przez żonę, Panowie ją zostawili. Jak przyszedłem do domu zobaczyłem, że jest poobijana. Od razu, tego samego dnia zadzowniłem do sklepu i powiedziałem ze lodówka jest poobijana i to mocno. Pani od razu powiedziała, że podpisałem dokument, że jest cała. Wytłumaczyłem, że nie widać było obicia bo było ono pod folią, po za tym żona z dzieckiem na ręku, no sorry. Pani powiedziała, że jest kwit i że mam spadać. Powiedziałem wtedy że mam dodatkową gwarancję ta 5 letnią którą u nich kupiłem. Wtedy babka zmieniła zdanie i przyznała mi rację, że zrobili to Panowie od transportu. (ale dopiero po tym ze mam gwarancję). Powiedziała, że mam zrobić zdjęcia. Jak je już miałem udałem się do sklepu. Tam wielki zong bo komp nie chciał odczytać aparatu. Potem koleś który zgrywał zdjęcia, zgrał 2 z 6, to go wyśmiałem. Ok, Pani wysłała zdjęcia do warszawy, z zapytaniem co zrobić, bo oczywiście nie było mowy o jakim kolwiem zworcie kasy, czy wymiany na inną!!!. ŻENADA!!!!. Z warszawy napisali, ze nie uznają zwrotu i moga opusić cenę lodówki o 80zł!!!. Nie mogłem uwoierzyć, że mam płatną gwarancję obejmującą przypadkowe zniszczenie mechaniczne i że nie chcę mi wymienić sprzętu. LUDZIE TO PO PROSTU ZŁODZIEJSTWO!!!. Potem jeszcze Pani sprzedawczyni powiedziała, że jak w pralce połamię drzwi, to dostanę nową pralkę. A TO JEST JAKIEŚ IDIOTYCZNE KŁAMSTWO, NIE WIERZCIE IM!!!. Po tym wszystkim, uświadomili mnie, że nie ma możliwości wymiany jak się połamie. A to że producent sam daje bezpłatną gwarancję, to to ukrywają. ZŁODZIEJE I OSZUSTWA. WON !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.