Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

W obecnym domu mam panele firmy KRONOPOL. Po rocznym użytkowaniu panele zaczęły się wypaczać na brzegach :( i wyglądają jakby miały z 3-4 lata.Trochę zwlekałam z reklamacją. Ponieważ uznałam, że to przypadek.Było tego mało. Obecnie 23.01.04 będzie 2 lata od zakupu i z 64 m2 liczę, że połowa jest wypaczona.

 

Co do reklamacji, to ją złożyłam na początku listopada do Leroy Merlin. Na odpowiedź czekałam przeszło 3-4 tygodnie. Dostałam ją dopiero po moich interwencjach.Dostałam odpowiedź ( do dnia dzisiejszego nie dostałam jej pisemnie tylko fax"em) od KRONOPOLA , że nie przyjmują reklamacji,ponieważ:

 

1.Za późno złożyłam (rok rękojmi),

2.Gwarancja (dostałam ją dopiero w momencie składania reklamacji) nie obejmuje takiej wady.

 

Pomóżcie. :p Czy na odpowiedź nie powinnam czekać tylko 14 dni nawet po roku rękojmi?

Pozdrawiam

Kasia

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/13422-reklamacja-pomoc/
Udostępnij na innych stronach

pomóc może jedynie parkieciarz układając nową podłogę.

Po pierwsze jaj już wspomniałaś gwarancja tego nieobejmuje a rękojmia już minęła. Zresztę masz tylko 30 dni na złożenie reklamacji od zauważenia wady, a ty zwlekałaś cały rok :(

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/13422-reklamacja-pomoc/#findComment-212672
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...