tacim 28.01.2010 15:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 co robić? obudowę za 400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 08.02.2010 22:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lutego 2010 A co myśłlici eo płytach SILCA, które podobno sa samonośne czyli nie potrzebują stelaża i sa termoizolacyjne aż do 700 stopni ciepła. no ja właśnie zakupiłem te płyty, i nie wyobrażam sobie przy mojej zabudowie aby były one bez stelarza wklejam zdjęcie mojej zabudowy, bardzo proszę o opinie i ew. sugestie co jest źle komin mam ceramiczny fi 200, wchodzą do niego rury dymowe przez przejściówkę ze sznurkiem, przód będzie zastawiony płytami izol, te same co reszta obudowy, nie chcę robić kratki, tylko całe powietrze rozprowadzać przez system wymuszonego DGP za namową Adama-mk wsadziłem wewnątrz trochę szamotu aby wyprodukowane we wkładzie ciepło dodatkowo gromadzić po lewej stronie będzie jeszcze wybudowana ścianka na drewno, po prawej zabudowa z KG pociągnięta do końca ściany, szkic poniżej, jak to wszystko później zrobić aby nie pękało na połączeniach? http://www.phonex.pl/forum/kominek7.jpg http://phonex.pl/forum/kominek8.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
racer 09.02.2010 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Dovre ma wysoką autonomię... a ten szamot to po co? Gdzie rura od DGP i czemu dekompresja tak niziutko? i jeszcze dopiszę: 100% podczas wylewania podłogi, tynków czy sufitu ktoś skatuje Ci tą obudowę, wystarczy uderzenie + sztywny stelaż z profili i wyjdą rysy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trociu 09.02.2010 08:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 O cieply kominek . oj bedzie jazda ale w dobrym czy złym znaczeniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lolek30 09.02.2010 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 O cieply kominek . oj bedzie jazda eee tam jazda, to raczej nie jest styropian ..mam nadzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 09.02.2010 16:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 to raczej nie jest styropian ..mam nadzieje to są płyty izolacyjne, na kratki.pl kupione co do uszkodzeń podczas wylewek, mam nadzieje że jakoś ich uniknę, zimno jest i chciałem jak najszybciej wykorzystywać ciepło DGP przechodzi przez komorę dekompresyjną, fi150 do centrali DGP na strychu (na zdjęciu nie ma rury), dekompresja tak nisko bo będzie sufit obniżony o jakieś 12 cm, a muszą być kratki dekompresyjne szamot ma akumulować ciepło gdy kominek daje pełną parą, a później je oddawać jak ogień się zmniejszy jazda w pozytywnym czy negatywnym stopniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 09.02.2010 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 masz "termofor" na spalinowce to bedzie taki drugi wklad. szamot na sciankach ... nie wiem, nie praktykowalem. mozliwe, ze wplynie negatywnie na sam wklad. oby nie, a po czym można stwierdzić czy jest negatywny wpływ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
racer 10.02.2010 11:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 Na wkład nie powinien, gatunek żeliwa dobry, miejsca na konwekcję też zostawiłeś. Taki "zabieg" pierwszy raz widzę, wątpię by działało, bo szamot trzyma ciepło w palenisku gdzie jest większa temperatura, ma z czego zbierać. Tak powieszony będzie po prostu małą temperaturę mieć i ciągle owiewany. A po jakimś czasie jak zacznie odpadać od ściany... Płyty z kratek.pl w porównaniu do promasilu ma dużo mniejszą wytrzymałość (czyt. krucha jest). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 10.02.2010 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 no właśnie, nie widziałem innych, ale te są strasznie słabej jakości, kruche, w transporcie 3 szt pękły na pół, nie wyobrażam sobie z tych płyt zabudowy samonośnej nie kracz o odpadaniu szamotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
racer 10.02.2010 15:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 Jak ja nie będę krakał, to Ty będziesz miauczał potem heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tacim 16.02.2010 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2010 racer jak masz pojęcie to może napisz parę godnych uwagi porad. Czy np warto jeszcze budować z GK czy tylko płyty brać pod uwagę. Ten promasil to chyba w Castoramie widziałem. Czy jak płyty są na rusztowaniu z profili to foli aluminiowej już się nie stosuje na łączeniach. W Casto widziałem na łaczeniach przykręcona płytę od środa ."Niska odporność na wstrząsy cieplne w zasadzie wyklucza użycie w warstwie pracującej" to można z nich robic czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tfor 17.02.2010 05:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 moim zdaneim to Ty nie użyłeś płyt SILCA tylko płyty izolacyjne, które mająpodobne zastosowanie co SILCA. Płyty silca sa np. na http://www.izolacjekominkowe.plIch grubośc jest wystarczajaca do samonosnej konstrukcji. I się nie łamią, nie są kruche. Więcej szzcegółów na http://forum.muratordom.pl/plyta-izolacyjna-silca,t178767.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 17.02.2010 08:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 mam dokładnie te: http://www.kratki.com/product_info.php?cPath=83&products_id=1510&osCsid=8uoqr3srmn0vsp4kh475htog43pisali że są samonośne, jednak ja bym nie zaryzykował ich sklejania bez stelażu, może Te co opisujesz są jakieś inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tfor 17.02.2010 08:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 mam dokładnie te: [/url]http://www.kratki.com/product_info.php?cPath=83&products_id=1510&osCsid=8uoqr3srmn0vsp4kh475htog43 pisali że są samonośne, jednak ja bym nie zaryzykował ich sklejania bez stelażu, może Te co opisujesz są jakieś inne własnie patyrzyłem na te. ty masz inne. Że podają że sa smaonośne to nie znaczy że sa SILCA. SILCA to firma a nie płyta żaroodporna. W Twoim opisie nic nie ma, że to jest SILCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
racer 17.02.2010 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 racer jak masz pojęcie to może napisz parę godnych uwagi porad. Czy np warto jeszcze budować z GK czy tylko płyty brać pod uwagę. Ten promasil to chyba w Castoramie widziałem. Czy jak płyty są na rusztowaniu z profili to foli aluminiowej już się nie stosuje na łączeniach. W Casto widziałem na łaczeniach przykręcona płytę od środa . "Niska odporność na wstrząsy cieplne w zasadzie wyklucza użycie w warstwie pracującej" to można z nich robic czy nie Trudno mi powiedzieć, czy są w Castoramie, nie zwróciłem uwagi. Z GK mało kto robi zabudowy, więcej pracy i zwykle większe ryzyko o późniejsze pęknięcia. Zamiast folii na łączeniach osobiście polecam paski tej samej płyty. Nie wiem czym jest "niska odporność na wstrząsy cieplne", nie wiem do czego służy taki materiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tacim 17.02.2010 21:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2010 to cytat z płyt do których dałeś linka Rozumiem tak jest z Casto dwie płyty do siebie i na ich styku kawałek płyty przykrecony od zewnątrz co daje nam zakrycie łaczenia i brak wystających wkrętów. To stosować profile czy same płyty do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
racer 18.02.2010 10:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 Zależy przyjacielu jak duża jest obudowa. Jeśli mała skrzynia- bez profili, jeśli czopuch na rustykalnym- bez profili. Narożnikowe łączenia płyt też wzmacniasz dodatkowo kawałkami. Ps nie wklejałem linków, nikt mi za marketing nie płaci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
12marek 18.02.2010 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2010 Witam, mam taki kominek: http://img442.imageshack.us/img442/1795/1005u.jpg i muszę go obudować za w miarę tanie pieniądze, prosto i skutecznie Szukam na forum, ale na razie brak mi koncepcji. Nie mogę znaleźć zdjęć tej obudowy o której tyle tu napisano. Dyskusja na podstawie przesłanych na maila? Czy coś przeoczyłem? Też bym chciał zobaczyć, bo nie jestem z ligi Foresta Może ktos podpowie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
racer 19.02.2010 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2010 Uwielbiam naczynka w obudowie i pokrętne podłączenia tanio tzn za ile? Rzekoma obudowa jest stronę wcześniej. Ale niektórych rzeczy, naprawdę, lepiej nie widzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
12marek 20.02.2010 10:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 No tak, nie obaliło mnie jakoś Podziwiam twórcę wątku za wiarę w skuteczność tego co wykonał Uwielbiam naczynka w obudowie i pokrętne podłączenia - ja też tanio tzn za ile? na pewno nie za 400 zł Bo za tyle z całym szacunkiem ale szkoda roboty. To ma jako tako wyglądać i służyć latami.... Rozsądny kompromis pomiędzy jakością a ceną. Coś w tym stylu: http://www.allegro.pl/item925904284_kominek_obudowa_kominka_kominki_wyprzedaz.html lub taki ale z półką z marmuru lub granitu: http://www.allegro.pl/item925094818_kominki_obudowa_kominka_tanio_piaskowiec_granit.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.