tw1stoo 10.12.2009 10:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 Witam serdecznie, zarejestrowałem się na tym forum, ponieważ budowa domu to coś co mnie bardzo interesuje. Nie jest to wynik tego że swój już postawiłem gdyż jestem jeszcze studentem, jednak dlatego że polski internet jest pełen "wiedzy", która jest kompletnie nie przydatna. Dlatego wychodzę z propozycją stworzenia bezpłatnego, darmowego poradnika budowy domu, od podstaw przez normalny standard do ekskluzywnych wygód inteligentnego domu. Poradnik ten ma być dla tych wszystkich którzy budują, remontują, planują budować. Poradnik ma na celu pokazanie jak uniknąć błędów, na co uważać. Przeżyłem 2 budowy domów, zarówno mojego rodzinnego jak i domu dziadków. Z obecnymi technologiami jestem na "ty". Dlatego szukam osób które pomogą mi w tworzeniu poradnika. Nie zamierzam zbijać na tym żadnej fortuny. Ma to być coś w rodzaju "For people from people" Obecnie zajmuję się zagadnieniami związanymi ze studiami, czyli inteligentny dom oraz możliwe oszczędzanie energii elektrycznej i cieplnej czyli "dom pasywny" Wszystkich chętnych proszę o kontakt mailowy:tw1stoo[małpeczka]o2[kropeczka]pl Działy które proponuję to:1. Zanim kupisz działkę 2. Prawne kruczki a budowa domu3. Zaczynamy budowe4. Stan surowy otwraty, zamknięty5. Wykończenia6. udogodnieniai wiele wiele innych Mam nadzieję że znajdzie się tu kilku chętnych którzy chcieli by móc podpisać się w autorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
william.bonawentura 10.12.2009 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 IMHO załóż wiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania