danielqwerty 28.12.2009 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Witam Serdecznie!Jestem studentem budownictwa, zarządzanie procesami budowlanymi w budownictwie.Za pośrednictwem forum pragne zrobić pewną sonde.Drodzy użytkownicy.Jaki cechy powinna posiadać firma budowlana?Co powinna sobą reprezentować?Co jest tak naprawde ważne, czy taniość, czy rzetelne wykonanie, solodność, ućciwość? Jak sie ma to do cenny świadczonych usług?Na co patrzy klient przy wyborze wykonawcy?Czy potencjalny klient szuka wykonawcy generalnego (od fundamentów do wykończenia wnetrz), czy woli zaoszczędzić i zlecać wykonanie poszczególnych robót mniejszym ekipom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania