malka 28.12.2009 14:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Kupiłam przedmiot na allegro, dzień po wygranej aukcji przelałam pieniądze. To było 10 grudnia. Do dziś przesyłki nie dostałam. Ze strony sprzedawcy, zero odpowiedzi na e maile, gdy telefonuje, słyszę, że to pomyłka Sprzedawca z tysiącem pozytywnych komentów, bez sztuki negatywa ....co dalej ?? Zgłaszać wyłudzenie, czy sa inne możliwości na odzyskanie pieniędzy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 28.12.2009 14:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Czasami zdarza sie problem z identyfikacja przelewu, zagubi sie przesylka, ktos sie pomyli i nie wysle. Najlepiej skopiuj cala aukcje, wraz z numerem, opisem, zalacz do tego potwierdzenie przelewu i popros o wyjasnienie. Nie sadze aby SS chcial Cię oszukać, raczej to niedopatrzenie lub pomyłka.Najcześciej jest tak że nie da sie zidentyfikowac przelwu jezeli konto uzytkownika allegro nie pokrywa sie z kontem z banku (inne dane) lub w tytule nie podasz swojego nicka.A tak na przyszlosc: SS i Ci ktorzy maja wiele przedmiotow i mnostwo aukcji zazwyczaj udosteopniaja Płacę z Allegro. Zalety dla Ciebie: masz potwierdzone w serwisie ze zaplacilas, w kazdej chwili mozesz sie powolywac na ta transakcje, kasa trafia do sprzedajacego od razu, wiec przyspiesza to wysylke. Jest bezplatne, no i mozna zaplacic kredytówka w ten sposob, no i przede wszystkim: nie ma mozliwosci niezidentyfikowania przelewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 28.12.2009 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Zdarzyło mi się kiedyś, że dostałam 2 maile od sprzedającego z zupełnie różnymi numerami kont!Skontaktowałam się ze sprzedającym przez allegro i okazało sie, że tylko jeden mail był od niego, drugi od kogoś??? kto nie wiem jakim sposobem wszedł w posiadanie moich danych i obserwował aukcję chyba. Więc mogę zrozumieć, że mogło zdarzyć ci się to samo, ale w każdym razie powinnaś mieć jakiś kontakt, co to znaczy - pomyłka? Nie wystawiał nic? nie jego aukcja? czy nie dostał kasy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ew-ka 28.12.2009 14:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 napisz do Administratora Allegro z opisem całej transakcji (pomoc) najpewniej dostaniesz odpowiedź , ze masz założyć Spór - poprowadza Cie za rękę ......jesli w ciągu 30 dni Sprzedający sie nie ustosunkuje do transakcji - Allegro oddaje Ci pieniądze (wczesniej zgłaszasz sprawe na policji) .....taką informację uzyskałam od osoby obytej w procedurach Allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 28.12.2009 14:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 w przelewie podałam nick i nr aukcji, wysłałam e mailem do sprzedawcy kilkukrotnie, a jego strony ciągle cisza...no a ta "pomyłka" telefoniczna juz mnie na łopatki powaliła Uważam, że jednak zła wola istnieje....napisanie krótkiego maila,nie kosztuje chyba zbyt wiele i nie jest nader skomplikowane Kupiłam już setki rzeczy przez allegro i nigdy nie spotkałam się z taką ignorancją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 28.12.2009 14:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 zbierz mozliwie najwiecej informacji i wyslij "zsumowane" jeszcze raz. Taka moja rada jako sprzedajacego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 28.12.2009 15:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 tak też zrobię. Wysłałam jeszcze e mail "ostatniej szansy" z prośbą o kontakt, jeśli sprzedawca się nie odezwie do jutra, zgłaszam spór do allegro i wyłudzenie na policji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 29.12.2009 13:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Rozpoczęłam spór na Allegro, teraz czekam max 30 dni na reakcje sprzedawcy....cóż takie procedury Ewa - dziękuję za info nigdy nie korzystałam - nie miałam potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 29.12.2009 23:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Coś mi się wydaje, że nie widać dobrej woli sprzedającego Też mi się zdarzyło długo czekać na przesyłkę, ale po mailowym kontakcie okazało się, że omyłkowo wysłał maoją książkę komuś innemu i musiałam poczekać, aż książka wróci do sprzedawcy i zostanie wysłana do mnie. Sprzedawca nie uchylał się od kontaktu, za zamieszanie przepraszał i codziennie dopóki nie otrzymałam przesyłki pisał maile z zapytaniem czy już doszła. Brak odpowiedzi na zapytania kupującego uważam za potwierdzenie, że to jakaś nieczysta gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 29.12.2009 23:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 na spór tez odpowiedzi brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 29.12.2009 23:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Nie mam pojęcia jak to wygląda z tym sporem, ale jeśli zgłosiłaś sprawę do Allegro, to mam nadzieję, że się tym zajmą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 30.12.2009 00:11 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 spór, to chyba nic innego jak zgłoszenie do Allegro, taką mam nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JANINKI-AMORKI82 30.12.2009 06:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 spór, to chyba nic innego jak zgłoszenie do Allegro, taką mam nadzieję szczerze mówiąc te spory są do d..., lepiej jest po prostu napisać na cafe pomoc - opisać sprawę i zgłosić bezpośrednio do allegro, a nie poprzez spór. mnie kiedyś nieuczciwa Klientka w obawie przed negatywem wytoczyła spór wg zasady najlepszą obroną jest atak, głupie babsko nie wpłaciło należności za zakupiony towar i kłóciło się, że mam ten towar wysłać, a ponieważ też sprzedawała z tego konta, z którego kupiła to się bała że dostanie kolejnego nega do swej już licznej kolekcji więc założyła spór co zablokowało mi możliwość wystawienia jej nega i przede wszystkim uniemożliwiło zwrot niemałej prowizji - taka przerzucanka mailami przez miesiąc między nią a mną (bardzo nieprzyjemne jak ktoś bezpodstawnie obrzuca cię błotem, a i tak do niczego to nie prowadzi) - ani razu nie pojawił się nikt z obsługi allegro, aby zająć jakieś stanowisko w tym sporze czy go rozstrzygnąć, choć tak na prawdę nie było co rozstrzygać bo to ja byłam stroną poszkodowaną i to ja powinnam tej Pani spór założyć... kasa przepadła, niesmak pozostał, Pani jest na czarnej liście, a allegro jak zwykle ma wszystko w d...upie byle rachunki im płacić na czas. dlatego na Twoim miejscu darowałabym sobie ten spór, a napisałabym bezpośrednio do allegro opisując sprawę, nr aukcji i sytuację bo ten spór jakby blokuje cię, odsuwa sprawę o miesiąc, a pewnie i tak niczego nie wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
morfeusz1 30.12.2009 06:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 Ja też kiedys założyłam spór na allegro - kupiłam perfumy dla tesciowej, okazało się, że sprzedający ich jednak nie ma i proponuje inne. Kasy nie chciał zwrócic, założyłam spór, trwało to chyba 1,5 miesiąca, ale pieniądze zostały zwrócone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 30.12.2009 13:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 Janinki, a mozesz mi jak trzylatkowi wytłumaczyć, co i komu napisać, bo ja w cafe nic takiego nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JANINKI-AMORKI82 30.12.2009 13:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 malko - w społeczności jest po lewej stronie na samej górze dział Cafe pomoc - tam możesz założyć nowy temat i opisać swój problem, po pierwsze być może więcej oszukanych przez tego sprzedawcę osób się pojawi, po drugie szybko znajdzie się ktoś kto pomoże, doradzi jak poprowadzić tą sprawę. drugie rozwiązanie - kontakt bezpośrednio z allegro - właśnie chcąc odpowiedzieć ci na to pytanie - naszukałam się jak głupia, kiedyś korzystanie z allegro było bardziej intuicyjne...ale znalazłam. klikasz na górze na pierwszej stronie pomoc, wyskakuje ci takie małe okienko - klikasz poradnik kupującego - finalizacja transakcji - Kupiłem przedmiot i długo czekam na przesyłkę - i tam na samym dole, w prawym rogu masz - NAPISZ DO NAS http://www.allegro.pl/contact/contact.php no a dalej to już sobie poradzisz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sni6 30.12.2009 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 Malka jako długodystansowy użytkownik allegro ( SS i firma itd itp) powiem że Allegro problemy użytkowników to ma głębokow w... no nie powiem gdzie bo bana dostane... Proponuję następującą drogę:1. Wysłać mailem i listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zwrotu pieniędzy lub wydania towaru, jednocześnie informując ze w razie niewywiązania się zgłaszasz sprawę na policje w terminie np 14 dni... 2. jak nie pomoze to pozostaje tylko zgłosić na policje... 3. teoretycznie tranzakcje na allegro są ubezpieczone, ale musisz dobrze poczytać regulamin bo procedury są baaaardzo restrykcyjne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JANINKI-AMORKI82 30.12.2009 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 malka daj znać jak rozwinęła się sytuacja bo i ciekawa jestem, a i każde doświadczenie (nawet cudze) się przyda . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malka 04.01.2010 18:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2010 odezwała się do mnie pani sprzedawca, ponoć wróciła z zagranicy, pod jej nieobecnośc aukcjami zajmował sie jej syn, ktory mój przedmiot wysłał komus innemu, a ten ktoś nie chce go zwrócić Odesłała pieniądze, czekam aż wpłyną na konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 04.01.2010 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2010 Czyli kasę na szczęście odzyskasz, nerwów i straconego czasu już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.