Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Allegro


malka

Recommended Posts

Kupiłam przedmiot na allegro, dzień po wygranej aukcji przelałam pieniądze.

To było 10 grudnia.

Do dziś przesyłki nie dostałam. Ze strony sprzedawcy, zero odpowiedzi na e maile, gdy telefonuje, słyszę, że to pomyłka :o

Sprzedawca z tysiącem pozytywnych komentów, bez sztuki negatywa ....co dalej ?? Zgłaszać wyłudzenie, czy sa inne możliwości na odzyskanie pieniędzy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Czasami zdarza sie problem z identyfikacja przelewu, zagubi sie przesylka, ktos sie pomyli i nie wysle. Najlepiej skopiuj cala aukcje, wraz z numerem, opisem, zalacz do tego potwierdzenie przelewu i popros o wyjasnienie. Nie sadze aby SS chcial Cię oszukać, raczej to niedopatrzenie lub pomyłka.

Najcześciej jest tak że nie da sie zidentyfikowac przelwu jezeli konto uzytkownika allegro nie pokrywa sie z kontem z banku (inne dane) lub w tytule nie podasz swojego nicka.

A tak na przyszlosc: SS i Ci ktorzy maja wiele przedmiotow i mnostwo aukcji zazwyczaj udosteopniaja Płacę z Allegro. Zalety dla Ciebie: masz potwierdzone w serwisie ze zaplacilas, w kazdej chwili mozesz sie powolywac na ta transakcje, kasa trafia do sprzedajacego od razu, wiec przyspiesza to wysylke. Jest bezplatne, no i mozna zaplacic kredytówka w ten sposob, no i przede wszystkim: nie ma mozliwosci niezidentyfikowania przelewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyło mi się kiedyś, że dostałam 2 maile od sprzedającego z zupełnie różnymi numerami kont!

Skontaktowałam się ze sprzedającym przez allegro i okazało sie, że tylko jeden mail był od niego, drugi od kogoś??? kto nie wiem jakim sposobem wszedł w posiadanie moich danych i obserwował aukcję chyba.

 

Więc mogę zrozumieć, że mogło zdarzyć ci się to samo, ale w każdym razie powinnaś mieć jakiś kontakt, co to znaczy - pomyłka? Nie wystawiał nic? nie jego aukcja? czy nie dostał kasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz do Administratora Allegro z opisem całej transakcji (pomoc)

najpewniej dostaniesz odpowiedź , ze masz założyć Spór - poprowadza Cie za rękę ......jesli w ciągu 30 dni Sprzedający sie nie ustosunkuje do transakcji - Allegro oddaje Ci pieniądze (wczesniej zgłaszasz sprawe na policji) .....taką informację uzyskałam od osoby obytej w procedurach Allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przelewie podałam nick i nr aukcji, wysłałam e mailem do sprzedawcy kilkukrotnie, a jego strony ciągle cisza...no a ta "pomyłka" telefoniczna juz mnie na łopatki powaliła :roll:

Uważam, że jednak zła wola istnieje....napisanie krótkiego maila,nie kosztuje chyba zbyt wiele i nie jest nader skomplikowane :-?

 

 

Kupiłam już setki rzeczy przez allegro i nigdy nie spotkałam się z taką ignorancją :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje, że nie widać dobrej woli sprzedającego :roll:

 

Też mi się zdarzyło długo czekać na przesyłkę, ale po mailowym kontakcie okazało się, że omyłkowo wysłał maoją książkę komuś innemu i musiałam poczekać, aż książka wróci do sprzedawcy i zostanie wysłana do mnie. Sprzedawca nie uchylał się od kontaktu, za zamieszanie przepraszał i codziennie dopóki nie otrzymałam przesyłki pisał maile z zapytaniem czy już doszła.

Brak odpowiedzi na zapytania kupującego uważam za potwierdzenie, że to jakaś nieczysta gra :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spór, to chyba nic innego jak zgłoszenie do Allegro, taką mam nadzieję 8)

 

szczerze mówiąc te spory są do d..., lepiej jest po prostu napisać na cafe pomoc - opisać sprawę i zgłosić bezpośrednio do allegro, a nie poprzez spór.

mnie kiedyś nieuczciwa Klientka w obawie przed negatywem wytoczyła spór wg zasady najlepszą obroną jest atak, głupie babsko nie wpłaciło należności za zakupiony towar i kłóciło się, że mam ten towar wysłać, a ponieważ też sprzedawała z tego konta, z którego kupiła to się bała że dostanie kolejnego nega do swej już licznej kolekcji więc założyła spór co zablokowało mi możliwość wystawienia jej nega i przede wszystkim uniemożliwiło zwrot niemałej prowizji - taka przerzucanka mailami przez miesiąc między nią a mną (bardzo nieprzyjemne jak ktoś bezpodstawnie obrzuca cię błotem, a i tak do niczego to nie prowadzi) - ani razu nie pojawił się nikt z obsługi allegro, aby zająć jakieś stanowisko w tym sporze czy go rozstrzygnąć, choć tak na prawdę nie było co rozstrzygać bo to ja byłam stroną poszkodowaną i to ja powinnam tej Pani spór założyć...

kasa przepadła, niesmak pozostał, Pani jest na czarnej liście, a allegro jak zwykle ma wszystko w d...upie byle rachunki im płacić na czas.

dlatego na Twoim miejscu darowałabym sobie ten spór, a napisałabym bezpośrednio do allegro opisując sprawę, nr aukcji i sytuację bo ten spór jakby blokuje cię, odsuwa sprawę o miesiąc, a pewnie i tak niczego nie wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malko - w społeczności jest po lewej stronie na samej górze dział Cafe pomoc - tam możesz założyć nowy temat i opisać swój problem, po pierwsze być może więcej oszukanych przez tego sprzedawcę osób się pojawi, po drugie szybko znajdzie się ktoś kto pomoże, doradzi jak poprowadzić tą sprawę.

 

drugie rozwiązanie - kontakt bezpośrednio z allegro - właśnie chcąc odpowiedzieć ci na to pytanie - naszukałam się jak głupia, kiedyś korzystanie z allegro było bardziej intuicyjne...ale znalazłam.

klikasz na górze na pierwszej stronie pomoc, wyskakuje ci takie małe okienko - klikasz poradnik kupującego - finalizacja transakcji - Kupiłem przedmiot i długo czekam na przesyłkę - i tam na samym dole, w prawym rogu masz - NAPISZ DO NAS http://www.allegro.pl/contact/contact.php no a dalej to już sobie poradzisz ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malka jako długodystansowy użytkownik allegro ( SS i firma itd itp) powiem że Allegro problemy użytkowników to ma głębokow w... no nie powiem gdzie bo bana dostane...

 

Proponuję następującą drogę:

1. Wysłać mailem i listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zwrotu pieniędzy lub wydania towaru, jednocześnie informując ze w razie niewywiązania się zgłaszasz sprawę na policje w terminie np 14 dni...

 

2. jak nie pomoze to pozostaje tylko zgłosić na policje...

 

3. teoretycznie tranzakcje na allegro są ubezpieczone, ale musisz dobrze poczytać regulamin bo procedury są baaaardzo restrykcyjne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odezwała się do mnie pani sprzedawca, ponoć wróciła z zagranicy, pod jej nieobecnośc aukcjami zajmował sie jej syn, ktory mój przedmiot wysłał komus innemu, a ten ktoś nie chce go zwrócić :roll:

Odesłała pieniądze, czekam aż wpłyną na konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...