Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Szczerze mówiąc.. no producent się nie popisał. Przyjął zamówienie któemu nie był w stanie sprostać a dział "technologiczny" wykazał się brakiem przewidywania:(

"Czerwone " wygląda na malowane. Stąd farba na uszczelkach i biały rant po jej wymianie.

Dziura na słupku to śmiech na sali. Nie wiem czy ktoś puścił przez maszynę nie ten profil co trzeba, machnął się wiertarką czy sobie zażartował, ale przy normalnej technologii (okleinowanie dwustronne) wymienia się po prostu cały słupek. Ewentualnie wyłapuje to kontrola jakości i naprawia jeszcze w fabryce by było perfekcyjnie. Współczuję. Estetycznie jest to porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekspert może mieć co najwyżej umocowanie w swojej silnej marce, a kto by chciał za darmo angażować się w cudze spory? Możesz udać się do powiatowego rzecznika konsumentów. Możesz iść od razu do prawnika.

Albo podesłać producentowi ten link i postraszyć smrodem. To mało eleganckie, ale czasem skuteczne. On się może zrewanżować pismem od swojego prawnika...

 

Na początek zastanów się, czego oczekujesz: wymiany tych okien? czy zwroty kasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę mieć zrobione okna jak się należy, oczywiście że może być wymiana.

Chyba że producent nie jest w stanie zrobić ich jak się należy to zwrot poniesionych kosztów.

 

Sprawa sądowa to dla mnie ostateczność ale jak najbardziej jeśli będzie taka potrzeba to będę dochodził swojego.

 

A jeśli chciał bym zapłacić za profesjonalną ekspertyzę to do kogo powinienem się zwrócić?

 

pozdrawiam

Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę mieć zrobione okna jak się należy, oczywiście że może być wymiana.

Chyba że producent nie jest w stanie zrobić ich jak się należy to zwrot poniesionych kosztów.

 

Sprawa sądowa to dla mnie ostateczność ale jak najbardziej jeśli będzie taka potrzeba to będę dochodził swojego.

 

A jeśli chciał bym zapłacić za profesjonalną ekspertyzę to do kogo powinienem się zwrócić?

 

pozdrawiam

Janek

Profesjonalna ekspertyza nie musi być dla drugiej strony wiążąca. Jeśli teraz ma wątpliwości co do zasadności reklamacji i jakości swojego produktu to nie wiem jaki smród musi być by uznał te okna za porażkę.

 

Ale pytaj ludzi z autorytetem. ITB w Warszawie, Oknotest i ciągle uważam że powiatowy rzecznik praw konsumenta.

 

Umowę masz z lokalnym dilerem? czy fabryką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie składałem do dilera.

Dostawa i montaż była od dilera.

Potem z reklamacja zostałem skierowany do producenta.

 

Ale skoro profesjonalna ekspertyza jest nie wiążąca to ostatecznie posłużę się nią w przypadku sprawy sądowej.

 

Wstępnie zacznę od rzecznika praw konsumenckich.

 

Zobaczę jak się sprawa potoczy.

 

Bardzo dziękuje za poradę.

Opisze jak będzie wyglądał dalszy przebieg.

 

 

pozdrawiam

Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...