Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzisiaj miałem zamiar kupić drzwi Porta Grand z lustrem oraz z szybą. Po przyjrzeniu, okazało się że drzwi są mocno wypaczone -- odstają z dołu i z góry po 5mm, podczas gdy środek drzwi dolega do ościeżnicy. Wygląda to fatalnie.

Przeszedłem się po salonie i większość drzwi Porty ma problem z wypaczaniem się/wichrowanie konstrukcji. Proszę zwrócić na to uwagę.

 

Lepiej wydają się być wykonane drzwi: DRE, Invado, Intenso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 222
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Właśnie. A jak było z innymi producentami u tego sprzedawcy? Może on to po prostu przewozi i magazynuje w jakichś nieludzkich warunkach albo skupuje jakieś odrzuty?

To nie musi tak być.

Każdy materiał ma mniejszą lub większą tendencję do pracowania w miarę istniejących warunków. U siebie w salonie mam drzwi różnych producentów ale na takie wypaczenia nie narzekam, a jeśli już to raczej w innych markach. Ale ja wiem co jest przyczyną - różne warunki po obu stronach, drzwi (oddzielające miejsca zimne i wilgotne od ciepłych) bezpośredni nadmuch ciepłego powietrza itp.

Często salony drzwiowe są w ogóle nie ogrzewane a to też może mieć swój wpływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months później...

Ja miałem mieć :-P Ale zostałem oszukany przez firmę która funkcjonuje jako: Grupa Zakupowa Tarcza

Europejska Grupa Zakupowa sp. Z o.o.

Grupa Zakupowa Centrum Budowlane Drzwi Porta Bramy i Ogrodzenia

gz.com.pl

 

 

Odradzam tą firmę. Bardzo nie rzetelna, nieterminowa – jeśli w ogóle uda się wam odzyskać zamówione u nich rzeczy. Mnie się nie udało. Czekam teraz na wynik sprawy sądowej.

Na początku sierpnia zamówiłem u nich drzwi jako od autoryzowanego dystrybutora drzwi Porta. Według zapewnień sprzedawcy oraz zapisów umowy w ciągu 6 tygodni miałem mieć zamontowane drzwi. Jeden dzień później zjawił się ktoś kto mierzył standardowy otwór. Następnego dnia miałem otrzymać umowę do podpisu ze szczegółowym wyliczeniem. Czekałem dwa dni, trzy, 2 tygodnie, aż w końcu zadzwoniłem zapytać na jakim etapie jest moje zamówienie. Dowiedziałem się że już się robią u producenta. Zapytałem czy zawsze realizują zamówienie bez wysyłania umowy. Sprzedawcę zatkało. Kłamał w żywe oczy. Dopiero po tym telefonie (po 3 tygodniach od pomiaru) otrzymałem umowę na piśmie. Jakie było moje zaskoczenie kiedy dowiedziałem się że znów będę musiał czekać 5 tygodniu. Po tej wpadce liczyłem na to że Europejska Grupa Zakupowa zrehabilituje się i zrealizuje szybko moje zamówienie. Zrezygnowałem jednocześnie z innej firmy która była moim drugim wyborem. Wpłaciłem pieniądze i czekałem. Czekałem tak kolejne 7 tygodni kiedy to otrzymałem telefon że drzwi są gotowe i a najbliższy wolny termin na montaż to środa w przyszłym tygodniu. Ekipa montażowa miała dzwonić i umówić się na konkretną godzinę. Niestety mimo że od środy minęły kolejne tygodnie nadal nie mam drzwi. Kiedy zacząłem się o nie upominać, pisać majle firma zamilkła. Dodam że mieszkanie, w którym miały być zamontowane drzwi miało być wynajęte. Straciłem 1500 zł z wynajmu oraz 2000 zł za drzwi. Firma nie odpowiada na maile. Jedyna szansa na odzyskanie pieniędzy to sąd.

Ostrzegam każdego przed tą firmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...

Opisałam swoje przejścia na innym wątku ale napiszę jeszcze tu. A co!

Drzwi kupione na początku sierpnia. Porta model Vector E plus własny, dodatkowy wzór. Termin oczekiwania spełniony ok 7 tyg. Przy pierwszej próbie montażu okazało się, że są wady. Niedomalowanie, brzydko wykończone, niedokładnie doszlifowane. W sumie wyszło ok 6 pkt. Termin oczekiwania na odp producenta 2 tyg + 3 tyg na poprawę. Druga próba montażu. Drzwi przyjechały z tymi samymi wadami. Nie przyjęłam. Nie otrzymałam żadnego formularza reklamacyjnego. Kto drzwi przyjął do reklamacji, co zostało zrobione, kto zatwierdził itp okazuje się że sklep nie ma obowiązku przekazywania mi takich informacji. Dopiero jak im zarzuciłam, że pewnie drzwi stały przez m-c na magazynie i nigdzie ich nie wysłali wkurzona sprzedawczyni pokazała mi jakiś papierek.

Napisałam rezygnację z zakupu. Oczywiście na odp producenta trzeba czekać 2 tyg. Pani w sklepie nie pozostawiła mi złudzeń, że producent moją rezygnację z zakupu odrzuci.

 

Sklep gdzie kupowałam tragedia. Na pierwszy montaż czekałam 1,5 m-ca. Po tym jak sklep wziął pieniądze zero zainteresowania.

Przy pierwszej reklamacji mieli sami dzwonić do producenta, odezwać się co i jak. Pani zapewniła, że absolutnie nie będę czekać aż 2 tyg na samą odp. Przez m-c cisza. Po przewidzianym terminie oczekiwania sama zadzwoniłam pytać co i jak.

Po drugim odrzuceniu drzwi Pani nie widziała problemu. O co wgl chodzi. Musiałam jej łopatologicznie wytłumaczyć co i jak.

Znowu zapewnienie że nie będę czekać na odp 2 tyg. Już to widzę.....

 

Nigdy więcej Porty! A po zakończeniu tej sprawy zrobię stosowną reklamę salonowi gdzie drzwi kupiłam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...
  • 3 months później...
  • 1 month później...
W marcu zamówiłam 10 skrzydeł z ościeżnicami w salonie Vox Chorzów, 9 skrzydeł DRE a jedno białe łamane z Porty do garderoby. Drzwi Dre przyjechały o czasie ładnie zapakowane każde w osobny pełny karton więc było małe ryzyko uszkodzenia w transporcie zamontowano bez problemu. Drzwi Porty gdzieś zaginęły w transporcie znalazły się po dwóch tygodniach, zapakowane w kartony na brzegach i owinięte streczem, okazało się że są porysowane na środku w miejscu gdzie był strecz. Drzwi poszły do reklamacji która miała zająć dwa tygodnie!!!! Trwała półtorej miesiąca!!! Montażyści z Voxa przyjechali z drzwiami i znowu okazały się uszkodzone, były klejone na brzegach, ponownie pojechały do reklamacji czekałam cztery tygodnie i za trzecim razem przysłali ponownie uszkodzone drzwi te które były za pierwszym razem porysowane. Ta fabryka to chyba jakaś jedna wielka porażka a kontrola jakości nie istnieje jak można po raz trzeci wysłać do klienta uszkodzone drzwi!!! Całe szczęście że zamawiałam u nich tylko drzwi do garderoby a nie do całego domu!! Edytowane przez margo2ku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
W marcu zamówiłam 10 skrzydeł z ościeżnicami w salonie Vox Chorzów, 9 skrzydeł DRE a jedno białe łamane z Porty do garderoby. Drzwi Dre przyjechały o czasie ładnie zapakowane każde w osobny pełny karton więc było małe ryzyko uszkodzenia w transporcie zamontowano bez problemu. Drzwi Porty gdzieś zaginęły w transporcie znalazły się po dwóch tygodniach, zapakowane w kartony na brzegach i owinięte streczem, okazało się że są porysowane na środku w miejscu gdzie był strecz. Drzwi poszły do reklamacji która miała zająć dwa tygodnie!!!! Trwała półtorej miesiąca!!! Montażyści z Voxa przyjechali z drzwiami i znowu okazały się uszkodzone, były klejone na brzegach, ponownie pojechały do reklamacji czekałam cztery tygodnie i za trzecim razem przysłali ponownie uszkodzone drzwi te które były za pierwszym razem porysowane. Ta fabryka to chyba jakaś jedna wielka porażka a kontrola jakości nie istnieje jak można po raz trzeci wysłać do klienta uszkodzone drzwi!!! Całe szczęście że zamawiałam u nich tylko drzwi do garderoby a nie do całego domu!!

 

Witam, planujemy zakup drzwi Porta Grande D.0, nie ukrywam cena trochę powala w szczególności ościeżnice to jakaś masakra cenowa.

Mam pytanie do osób znających się w tym temacie :czy warto aż tyle zapłacić za te drzwi, bo każdy sprzedawca zachwala że super itp.. bo pokryte farbą akrylową. Czy ta okleina jest naprawdę taka dobra,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
Odradzam drzwi Porta oraz dystrybutora/montażystę tych drzwi Europejską Grupę Zakupową sp zoo. Po kilku miesiącach drzwi przestały się zamykać. Na zgłoszenie reklamacyjne dostałem automatyczna odpowiedź że jest bezpodstawne, i to bez oglądania drzwi przez kogokolwiek czyli tak na prawdę nie ma gwarancji na te drzwi a EGZ oraz porta oszukują swoich klientów. :wtf:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy raz opisać problem. Nie trzeba go wklejać w każdym możliwym wątku, a jeśli ma być jako przestroga to postaraj się o oryginalność wpisu.

A co do meritum:

przeczytałem parę Twoich postów - dotyczą głównie tego samego: czyli drzwi wejściowych (?) do mieszkania, które po długich perypetiach zostały Ci źle zamontowane?

Aktualny problem wynika z pierwszego - słabego montażu.

I mam jeszcze jedną wątpliwość: czy Twoje drzwi były fabrycznie nowe? Czy może sprzedawca coś z nimi kombinował.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

NIE POLECAM producenta PORTA, nie uznaje reklamacji i sprzedaje slaba jakos okleiny. Okleina PORTASYNCHRO 3D wyciera się ,słaba jakos za wysoka cene, drzwi nie nadaje się do użytku domowego. Najlepiej nie dotykać okleiny bo strach o ich wygląd.

Nie polecam również sklepu PANEL STYL Białystok, który umywa się od odpowiedzialności. Nie uznaje reklamacji tłumacząc, że "powinno uzywac się wyłącznie klamki". Lepiej kupic drzwi z ościeżnicami za ok 500 zł w Leroy i mieć pewność ze okleina nie wytrze się.

Jeszcze raz NIE POLECAM !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months później...
Ode mnie ta Porta wzięła w lutym dziesięć tysięcy zaliczki i drzwi nie ma. Połowa lipca. Co ciekawe nie odpowiadają na listy polecone, nie tylko szeregowy personel ale nawet sam Pan Prezes. Polecone z pokwitowaniem odbioru! Może się obrazili bo zamówiłem tylko za trzydzieści tysięcy? ... a może Pan prezes jest gdzieś bardzo daleko? 27 lutego, p czterech miesiącach oczekiwania napisał do mnie napisał do mnie Pan Jacek Woniak i pocieszył że :zamówienie jest traktowane przez nas priorytetowo"   dlatego dostane drzwi za które już prawie połowę zapłaciłem , może nawet za 11 tygodni. Przepraszam wszystkich którzy to czytają, bo zapewne myślą że to jest żart. Niestety to nie jest żart. To są fakty. W tej sytuacji, pisanie do mnie że traktują mnie priorytetowo, nie może być odczytane inaczej niż jak szyderstwo i kpina z klienta. Jestem ich zakładnikiem bo byłem głupi i wpłaciłem dziesięć tysięcy zaliczki, ostrzegam wszystkich. Teraz traktują mnie jak szmatę lub jak kto woli jak Stalin Berję.Bolszewickie traktowanie klientów przez firmę porta być może nie jest przypadkowe bo rezyduje ona w miejscowości Bolszewo. Ta sytuacja kojarzy mi się z Amber Gold. Tam nie było złota, tu nie ma drzwi, Porty są na wysokości kolan i widać gołą ...pe!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ode mnie ta Porta wzięła w lutym dziesięć tysięcy zaliczki i drzwi nie ma. Połowa lipca. Co ciekawe nie odpowiadają na listy polecone, nie tylko szeregowy personel ale nawet sam Pan Prezes. Polecone z pokwitowaniem odbioru! Może się obrazili bo zamówiłem tylko za trzydzieści tysięcy? ... a może Pan prezes jest gdzieś bardzo daleko? 27 lutego, p czterech miesiącach oczekiwania napisał do mnie napisał do mnie Pan Jacek Woniak i pocieszył że :zamówienie jest traktowane przez nas priorytetowo"   dlatego dostane drzwi za które już prawie połowę zapłaciłem , może nawet za 11 tygodni. Przepraszam wszystkich którzy to czytają, bo zapewne myślą że to jest żart. Niestety to nie jest żart. To są fakty. W tej sytuacji, pisanie do mnie że traktują mnie priorytetowo, nie może być odczytane inaczej niż jak szyderstwo i kpina z klienta. Jestem ich zakładnikiem bo byłem głupi i wpłaciłem dziesięć tysięcy zaliczki, ostrzegam wszystkich. Teraz traktują mnie jak szmatę lub jak kto woli jak Stalin Berję.Bolszewickie traktowanie klientów przez firmę porta być może nie jest przypadkowe bo rezyduje ona w miejscowości Bolszewo. Ta sytuacja kojarzy mi się z Amber Gold. Tam nie było złota, tu nie ma drzwi, Porty są na wysokości kolan i widać gołą ...pe!

 

Nie no raczej nie zapadną się pod ziemię z Twoją kasą. To duża firma. Masz na pewno jakieś pokwitowanie, przelew albo coś co potwierdzi Twoją wersję zdarzeń. Jak tak to nagłośnij temat w necie, podaj numer zamówienia, żeby ktoś od strony Porty wiedział, ze nie można tak traktować klientów. Uważam, że takie sytuacje nie powinny się zdarzać, a kwestie opóźnień lub problemów od strony producenta powinny być sygnalizowane klientowi. Szkoda, że tak nie jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...