Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

CZARNA LISTA SKLEPÓW INTERNETOWYCH


Recommended Posts

Kiedy przeczytałam "epopeję o drzwiach" odetchnęłam z ulgą, że nie tylko ja byłam tak naiwna i zapłaciłam kilka tysięcy (całość zamówienia) z góry, przy zamówieniu. Moja historia była bardzo podobna do opisanej przez użytkownika Alma_.

Zamówiłam drzwi na początku sierpnia 2009, odczekałam 8 tygodni i zaczęło się...

Zadzwoniłam pod koniec września do Erobudu i dowiedziałam się, że dzwi właśnie przyszły na skład i teraz można umawiać się na montaż :D

Najpierw pan R. zapomniał porozmawiać z montażystą (tak było przez pierwszy tydzień). Na szczęście w końcu przypomniał sobie o moich drzwiach , dorwał montażystę i umówił termin montażu. Wzięłam urolp i czekam... mija godzina, dwie... nikogo nie ma...

Dzwonię do Eurobudu dlaczego nikogo u mnie nie ma i dowiaduję się, że zapomnieli, ups!

Następnie kilka telefonów do montażystów, cała ekipa chora, na wyjeździe, zapili itp...

W końcu kolejny termin (po około 2 tygodniach). W dniu montażu dzwoni montażysta i mówi, że drzwi nie ma!!!

Zwodzili mnie kolejne miesiące, wyznaczając kolejne terminy, upusty, gratyfikacje za stracony dzień urlopowy.

W końcu okazało się, że nie złożyli zamówienia i przez kilka miesięcy dysponowali moją gotówką (kilka tysięcy złotych). Pieniądze odzyskałam

w listopadzie 2009. Mąż pogratulował panu R. zdolności aktorskich (oj potrafi ten pan kłamać w żywe oczy i to z takim przekonaniem... ). Do kabaretu panie R.!!! albo na prezydenta!

:evil:

Mam nadzieję, że kiedyś ktoś dobierze się do tych oszustów i kłamców!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
  • Odpowiedzi 137
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Oburzona pewnym postem na temat konkretnej firmy internetowej sprzedającej materiały, tworzę ten post z przestrogą dla innych. Na pierwszej pozycji

sklep. kati- kati. pl

 

proszę wpisywać nazwę sklepu, adres (prosze tak zmienić link by nie działał, np. dać spację po którejś z kropek) , jak i przyczyne wystawienia negatywnego komentarza

 

 

wpis zmieniony dzięki uwadze fighter1983.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie dobry pomysł tylko może by tak podać podwód czemu akurat ten sklep jest nie za dobry ?

 

tu jest dokładny opis co firma zrobiła nie tak

http://forum.muratordom.pl/adresy-sklepow-internetowych-z-jakich-korzystacie,t165323-120.htm

 

i faktycznie zmienie trochę główny temat postu

 

 

Jedyna dobra rada to jak ktoś na tym forum zaznaczył brać przesyłki za pobraniem i oglądać towar przy obecności kuriera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna lista ma swoje zalety w tym przypadku... "podpadniety" sklep dostaje linka do swojej strony z forum o PR4 :) z pkt. widzenia pozycjonowania strony w google: jest to zaleta :) to ja też chce na ta liste, jeszcze nie udalo mi sie podpaść ale skoro taki gratis można dostać jak link bezposredni to może warto zawalić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oburzona pewnym postem na temat konkretnej firmy internetowej sprzedającej materiały, tworzę ten post z przestrogą dla innych. Na pierwszej pozycji

sklep. kati- kati. pl

 

proszę wpisywać nazwę sklepu, adres (prosze tak zmienić link by nie działał, np. dać spację po którejś z kropek) , jak i przyczyne wystawienia negatywnego komentarza

 

 

wpis zmieniony dzięki uwadze fighter1983.

a co Ci ta firma zrobiła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
  • 1 year później...

Szczerze radzę omijać z daleka EURO-BUD Łódź ul.Tuwima 88/90 mogę o tej "firmie" powiedzić tylko same złe rzeczy ,jedno wielkie oszustwo i kretactwo

Szkoda czasu , nerwów i pieniedzy na telefony i dojazdy.Pomijając fakt że zamówine plytki przyszły po terminie to brakujący asortyment dostalem po dwóch tygodniach i to nie w tym gatunku co zaplacilem.O odzyskaniu pieniedzy juź przestalem myśleć.W piątek umawiam się ,źe przyjadę rano w sobotę po zwrot gotowki - sklad zamknięty.Jestem pewny że takich klijentów jest więcej tylko dali juź sobie spokój z firmą euro-bud

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months później...

Z przykrością muszę stwierdzić, że firma "www.narzedziowy.bazarek.pl", posługująca się danymi adresowymi "Promotions" z Gorlic, to pospolici oszuści.

Na allegro posługują się przynajmniej dwoma nick'ami (aspira8 i Beata 6662), podając przy tym dwa różne, fikcyjne adresy.

Padłem ofiarą ich spekulacji, kiedy za pośrednictwem allegro zakupiłem szlifierkę kątową. Zamiast wylicytowanego modelu przysłano mi model dużo tańszy (m.in. bez reg. obrotów). Po odesłaniu towaru (na adres skrytki pocztowej), do chwili obecnej (minął miesiąc) nie zwrócono mi pieniędzy, choć kilkakrotnie mnie o tym zapewniano. Postanowiłem o tym napisać, ponieważ okazało się, że nie jest to odosobniony przypadek, a świadczą o tym negatywne komentarze pod poniższymi linkami:

http://allegro.pl/show_user.php?search=aspira8

http://allegro.pl/show_user.php?uid=10692410

Jak znam życie, takich "kwiatków" może być więcej, ponieważ nie każdy oszukany decyduje się na wystawienie negatywa, w obawie o własną reputację (komentarz odwetowy).

 

Po wielu nieudanych próbach dogadania się, lojalnie uprzedziłem tę firmę, że przedsięwezmę stosowne kroki, mające na celu ostrzeżenie innych, potencjalnych klientów, przed ich nieuczciwymi praktykami.

Może bym i odpuścił, ponieważ zostałem "trafiony" na niezbyt dużą kwotę 95 pln, ale sposób w jaki postępują z klientem, ze wszech miar zasługuje na napiętnowanie.

Nie dość, że świadomie wysyłają tańszy sprzęt niż zakupiony (w komentarzach opisanych jest kilka identycznych przypadków), to jeszcze naciągają klienta na koszty wysyłki zwrotnej, po czym, pomimo wielu obietnic, nie zwracają ustalonej kwoty, pokrywającej koszt zakupu i przesyłek. W efekcie klient nie ma ani towaru, ani kasy, a jeszcze musi się natrudzić przy pakowaniu, wysyłce itp.

Z uważnej lektury komentarzy można też dowiedzieć się, że ich koronnym argumentem jest "brak danych do przelewu", choć ja osobiście takie dane przesyłałem im kilkakrotnie. Niestety, większość komentarzy pojawiła się po moim zakupie, a drugie konto "wyśledziłem" dopiero niedawno, na podstawie wpisu na pewnym forum o zbliżonej tematyce.

Kiedy kupujący uprzedza ich o zamiarze wystawienia negatywa, w odpowiedzi otrzymuje pogróżki i straszenie komentarzem tego samego typu (typowy komentarz odwetowy). Jak na ironię, w tej kwestii firma jest bardzo słowna, co można wywnioskować z negatywnych komentarzy, jakie w bezczelny sposób serwują "ofiarom" swoich bezprzykładnych oszustw.

Z treści sporu, jaki toczył się za pośrednictwem Allegro, wynika niezbicie, że to ich wina, oraz, że pieniądze zostaną zwrócone, po czym w dalszym ciągu olewają klienta. Allegro ich upomina, ale na tym ich rola, jako rozjemcy, kończy się.

Z tego właśnie powodu postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce. Zakładając, że po przeczytaniu powyższego, przynajmniej jedna osoba zrezygnuje z zakupu w tej firmie, mój cel zostanie osiągnięty, bo na zwrot kasy i tak już przestałem liczyć.

Liczę bowiem na to, że moja nauczka stanie się przestrogą dla innych, niczego nie świadomych klientów.

Na poparcie swoich powyższych słów posiadam bogatą dokumentację w formie korespondencji email, którą gotów jestem udostępnić każdej zainteresowanej osobie.

Konkludując... "www.narzedziowy.bazarek.pl" to zwykli oszuści, a moja rada - omijaj ich z daleka!!!

Edytowane przez twoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Okazuje się, że społeczność internetowa to silne lobby, które czasem czyni cuda (w tym wypadku po części, o czym dalej)...

Niniejszym poczuwam się do obowiązku poinformowania o wpłynięciu kwoty 58 pln, (zamiast należnej 95 pln) w formie zwrotu poniesionych kosztów zakupu szlifierki.

Nie wiem dlaczego akurat taka kwota, ale jedno jest symptomatyczne, wpłata nastąpiła w... Urzędzie Pocztowym.

W połączeniu z adresem skrzynki pocztowej, na który odsyłałem szlifierkę, wniosek nasuwa się sam... Ta "firma" ma coś do ukrycia, skoro z takim zapamiętaniem broni swojej "prywatności" ;-).

Zdecydowanej większości firm zależy na rozgłosie, ale nie tej.

W kolejnej korespondencji upomniałem się o pozostałą kwotę, więc zobaczymy co przyniesie czas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
Witam. Do tej pory byłem biernym "przeglądaczem" tego forum, jednakże nikła przyjemność spotkania na mej drodze niżej opisanego osobnika spowodowała, iż postanowiłem zarejestrować się i przestrzec przed "sprzedawcą" Allegro o nicku: PreZes-8 , a w rzeczywistości : KRZYSZTOF ZYCHLA USŁUGI I HANDEL, Plac Zamkowy 4/5, 49-300 Brzeg. Osobnik ten proponuje m. in. płytki w "dobrych" cenach, co skusiło moją małżonkę do złożenia u niego zamówienia. I tak zamówione i zaliczkowane płytki miały być na budowie 2tyg temu. Wczoraj okazało się, że "będą" za tydzień... Wstyd już tłumaczyć się przed glazurnikami. Dobrze że są wyrozumiali i mogą ciągle przenosić termin rozpoczęcia prac u nas. Typ jest tak bezczelny, że nie próbuje nawet sensownie wyjaśnić całej sytuacji. Jeśli nie chcecie miesięcznej obsuwy, trzymajcie się od niego z daleka! Pętak nie handlowiec!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Do tej pory byłem biernym "przeglądaczem" tego forum, jednakże nikła przyjemność spotkania na mej drodze niżej opisanego osobnika spowodowała, iż postanowiłem zarejestrować się i przestrzec przed "sprzedawcą" Allegro o nicku: PreZes-8 , a w rzeczywistości : KRZYSZTOF ZYCHLA USŁUGI I HANDEL, Plac Zamkowy 4/5, 49-300 Brzeg. Osobnik ten proponuje m. in. płytki w "dobrych" cenach, co skusiło moją małżonkę do złożenia u niego zamówienia. I tak zamówione i zaliczkowane płytki miały być na budowie 2tyg temu. Wczoraj okazało się, że "będą" za tydzień... Wstyd już tłumaczyć się przed glazurnikami. Dobrze że są wyrozumiali i mogą ciągle przenosić termin rozpoczęcia prac u nas. Typ jest tak bezczelny, że nie próbuje nawet sensownie wyjaśnić całej sytuacji. Jeśli nie chcecie miesięcznej obsuwy, trzymajcie się od niego z daleka! Pętak nie handlowiec!

 

i weź tu sobie cokolwiek zaplanuj.... nie wiem czy takiego czegoś nie możn azgłosić w allegro.... musi byc na nich jakiś sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety zakup nie był realizowany przez allegro - zbyt wiele różnego rodzaju płytek i stąd też zapewne takie podejście tego pseudosprzedawcy. dodatkowo staje teraz na głowie, by pousuwać moje negatywne o nim wpisy. nawet z tego forum usunięto mój wpis sprzed 2 tyg., ponoć jako jednopostowiec jestem niewiarygodny :no:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...

Witam,

moje problemy w trakcie. Odradzam sklep multimarket.com.pl. Lampy od tego Pana znalazłam na allegro ale po kontakcie z nim polecił mi zamówić na stronie swojego sklepu a wtedy nie będzie kosztu przesyłki. Na allegro lampa była po prostu jako lampa zewnętrzna ale już na stronie sklepu pisze wyraźnie, że to kinkiet typu Valence. Zamówiłam na stronie sklepu, czekałam 3 dni nikt nie dał znaku, że dopiero czekają na towar. Dopiero sama dzwoniłam i się dowiedziałam. Przesyłka dotarła, coś koszt był mniejszy to myślałam, że brakuje może jednej sztuki. Ale nie, okazało się , że dostałam lampy Rega. Niby podobne ale jedna lampa z czujnikiem ruchu była Velence. Zaczęłam szukać w internecie i okazało się, że lampy Velence i Rega to odrębne artykuły. Velence kosztują około 45zł a Rega 28zł. Czyli sprzedawca w ofercie podaje lampę Velence i taką cenę a a przysyła mi Rega. Napisałam e-maila i pan przepraszał i jak nie jestem zadowolona to mogę odstąpić od umowy.

Tak też zdecydowałam i pana poinformowałam. Pan zmienił "ton" maili, twierdząc, że to takie same lampy tylko pudełkami się różnią. Widocznie inni kupujący takie wyjaśnienia przyjmowali. Jak odpowiedziałam, że jednak nie takie same jak oferty w internecie takie różnice w cenie mają. Proponował nieznaczną obniżkę ceny. Jednak zdecydowałam od umowy odstąpić. Twierdził, że się nie znam a potem w ogóle dostałam emila , że głupia jestem ( hmmm....poważny przedsiębiorca?:D ). Od umowy odstąpiłam, towar odesłałam z odpowiednim pismem o odstąpieniu. Odczekałam ustawowy termin na zwrot pieniędzy i wysłałam emila z przypomnieniem o tych pieniądzach. Dowiedziałam się, że pan odstąpienia nie uznaje, i ma towar w magazynie i jeszcze mi nalicza opłatę za magazynowanie. Żadnego pisma o odstąpieniu nie otrzymał i jeszcze mi swój adres w Angli przesłał do ewentualnego pozwu . Czyli czuje się bezkarnie bo firmę ma w Anglii zarejestrowaną. A w Polsce paragony wystawia na jakiś sklep żony/siostry.

Teraz będę działać dalej w celu uzyskania pieniędzy przez Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów. Mam nadzieje, że ta historia pomoże w uniknięciu nieprzyjemności z pseudosprzedawcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years później...

OSTRZEGAM

 

Firma ED-BUD Materiały Budowlane sp. z o.o. z Sieradza ul. Uniejowska 20 - Waldemar Piątek - Edyta Kałuzińska Piątek -

 

Radzę się dobrze zastanowić przed współpracą i dobrze pilnować sposobu wystawiania faktur.

 

Wpłaciliśmy im na materiały (YTONG) prawie 80 tys. złotych 10 sierpnia 2016r. - nie wystawili nam faktury w terminie, mieszali dokumentami i obracali naszymi pieniędzmi przez 8 miesięcy a do dzisiaj nie zwrócili nadpłaty 11 tys. pln.

 

Opóźniały się dostawy z Ytonga - ciągle były wymówki, obietnice, zwodzenie... a w Ytongu nie wysyłali towaru bo nie dostawali płatności..

 

Część materiału musieliśmy kupić na szybko=drogo u innego dystrybutora, aby nie przerywać budowy.

 

Korektę faktury łaskawie wystawili w styczniu z terminem zwrotu 28 dni !!! do dzisiaj - czyli 3 kwietnia 2017 - nie rozliczyli nadpłaty.

 

Sprawa już w drodze na wokandę i w stosownych urzędach...

 

Szczerze przestrzegam.

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...