Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

projekt DOM Z WIDOKIEM pracownia DOMY Z WIZJĄ

Recommended Posts

Zaczynam budowę tego domu (jako bliźniak). Mam kilka Pytań:

1. Czy można i opłaca się zastosować ogrzewanie podłogowe (parter) góra zwykłe.

2. Jaki kominek?

3. Centralen odkurzanie - czy to się opłaca?

TO na razie tyle bo jestem laikiem i w dodatku pierwszy raz na forum.

• Odpowiedzi 42
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

• 5 years później...
Szukaliśmy i szukaliśmy domku, który spełniłby nasze oczekiwania. Czyli ma być nieduży, ale ładny i ciekawy. Ważnym kryterium przy wyborze była antresola, użytkowe poddasze i dodatkowy (oprócz salonu) pokój na parterze. Znaleźliśmy projekt, który jest blisko naszego ideału. Wady to brak kominka (który i tak byśmy dobudowali), zastanawia nas też sposób ogrzewania domu. Dom jest w konstrukcji szkieletowej, którą i tak zamierzaliśmy zastosować.

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/1.jpg

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/2.jpg

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/3.jpg

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/4.jpg

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/5.jpg

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/7.jpg

Pow. użytkowa: 104,5 m2

Pow. zabudowy: 82,8 m2

Kubatura: 450 m3

Wys. w kalenicy: 6,98 m

Kąt nach. dachu: 30 °

ŚCIANY : szkieletowe drewniane wypełnione wełną mineralną, pokryte szalówką drewnianą, na fragmentach kamień naturalny, STROPY : drewniane, SCHODY : drewniane, DACH : dachówka ceramiczna lub cementowa

Czekamy na ocenę domu i rady

Oczywiście, że mam rzuty :D

http://i469.photobucket.com/albums/rr59/grzegorzTST/rzuty.jpg

Parter:

Kuchnia+jadalnia 12,8m

Salon 27,4m

Gabinet/sypialnia 13,2m

Łazienka 7,8m

Hol 4,7m

Poddasze:

Sypialnia 13,8m

Sypialnia 14,0m

Antresola 10,8m

Bardzo prawdopodobne, że wiatę zastąpimy garażem.