VPS 24.02.2010 17:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 od 08 lutego do 24 lutego 2010 łącznie 15 dni (bez niedziel) i nadal jesteś bez kotła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 24.02.2010 21:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Kocioł bada NASA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m123 27.02.2010 15:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 od 08 lutego do 24 lutego 2010 łącznie 15 dni (bez niedziel) i nadal jesteś bez kotła ? Tak. Kocioł bada NASA Kocioł już po badaniach: W piecu dwa elementy do wymiany. Jakaś rurka i .... coś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 27.02.2010 16:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Elementy w kotle to drobiazg, a jak tam instalacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m123 28.02.2010 09:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Elementy w kotle to drobiazg, a jak tam instalacja ? Jeden rozdzielacz do wymiany. Jakieś kolanka, wodomierz, coś tam ... generalnie parę rzeczy które były "na zewnątrz" tj. nie w betonie. Próba szczelności (powietrze pod ciśnieniem) wykazała w jednej pętli nieszczelność - jeszcze nie wiadomo w którym miejscu - prawdopodobnie gdzieś przy połączeniu rurki do rozdzielacza. W przyszłym tygodniu będą mi wszystko wymieniać i instalować i wtedy wyjdzie dokładnie gdzie jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m123 20.04.2010 19:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, Czas na zakończenie SPRAWY. 1. JUNKERS naprawił piec, odwiesił go i uruchomił. Z tego, co mi mówił mój instalator to potem jeszcze raz ktoś był w domu obejrzeć czy wszystko ok.2. Mój instalator dokonał napraw/wymian w instalacji. W rurkach wszystko ok, nic nie trzeba było kuć.3. Rozliczenie zostało dokonane pomiędzy moim instalatorem a firmą JUNKERS. Tak, więc nawet nie wiem ile to ostatecznie kosztowało. Jak wg mnie powinno "to" wyglądać od początku - ale to pewnie tylko moje pobożne życzenia...:1. Dzwonię, że mam awarię - operator bierze ode mnie numer tel a oddzwania do mnie ich serwisant, który wie, że może przyjechać. 2. Serwisant przed wydaniem wyroku, co do przyczyny awarii ogląda piec. Dokładnie.3. Jak nie wie co mówić to się nie odzywa a nie co chwila zmienia zdanie.4. Jak ktoś mówi, że zadzwoni jutro to... dzwoni jutro.5. Serwis nie wydaje opinii po opisie słownym instalatora sytuacji tylko najpierw ogląda piec.6. Potem było ok. To, że coś może ulec awarii to normalka. Nawet przysłowiowy mercedes się psuje. I w tym wszystkim nie chodzi o to, że coś się psuje tylko jak jest cała sprawa załatwiana.Mówi się, że pierwsze "cokolwiek" sprzedaje sprzedawca. Kolejne serwis. Początek JUNKERS miał fatalny... koniec OK. Nie chodzi tu o to, że dokonał naprawy pieca i pokrył koszty naprawy instalacji, ale o całość działań/rozmów/zachowania. Czy kupiłbym piec JUNKERSa jeszcze raz?Mimo wszystko chyba tak... chyba... Pozdrawiam i życzę wszystkim trafnych decyzji. PS Dla mieszkańców Warszawy i okolic: POLECAM swojego instalatora za to, że świetnie mi zrobił całą instalację oraz za całość jego działań i zachowania podczas tego co się działo. W sytuacji podejrzewam był trudnej, bo i ja jego klientem byłem jak i JUNKERS partnerem do współpracy. Tak jakby między młotem a kowadłem.Świetny młody fachowiec o bardzo ludzkim podejściu do ludzi i profesjonalnym do roboty. kontakt p. Maciek 502 286 264 Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez m123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekaqua 20.04.2010 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 JUNKERS ,BUDERUS to dwie firmy które olewają klientów i instalatorów ,ja dawno wyleczyłem sie z tych firm ,oraz innych PIECOPODOBNYCH wynalazków ,podstawa to DOSTEPNOSC CZĘSCI i SERWISU ---------dobrze jest czasami posłuchać przy zakupie instalatora ,a nie faceta za ladą sklepową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
manieq82 27.04.2010 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 To jakie firmy twoim zdaniem są godne poleceniai przy okazji skorzystam - Immergas? Mój instalator - nie gość za ladą poleca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 27.04.2010 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 w domu mam buderusa i działa do dzisiaj czyli jakieś 6 lat ok, 2 przeglądy jedna awaria jakiegoś gówienka z elektroniki, na serwisanta czekałem za każdym razem jeden dzień, w biurze grzeje junkers, awaria płyty głównej(czyli tego co nie powinno sie zepsuć) po roku użytkowania zaraz po gwarancji koszt 700zł (!) na serwis trzeba czekać nawet tydzień na dokładkę serwisant wypaplał że to częste zjawisko w tych piecach, nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekaqua 27.04.2010 21:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2010 To jakie firmy twoim zdaniem są godne polecenia i przy okazji skorzystam - Immergas? Mój instalator - nie gość za ladą poleca... polecam vaillanta ,viesmanna --serwisy w miare dobrze pracuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.