Piotr Marmurowicz 21.01.2004 00:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2004 Jestem laikiem w zakresie budowy domu wiec zadane pytanie moze wydawać sie śmieszne jednak jeżeli ktoś ma coś do powiedzenia to proszę o odpowiedź na nie, gdyż każda sugestia z waszej strony napewno przyda się. Chcę zakupić gotowy projekt domu, z wstępnych informacji wiem, że projektant zaproponował technologię oparta na keramzycie firmy Optronic, i w tym kierunku jest zrobiony kosztorys określający wartośc robót budowalnych, czy jest możliowść zmian zaproponwanej technologii, i kto może tego dokonać ( czy to bedą jakieś zmiany w projekcie - zastsowanie innych materiałów, kto dobiera materiały do realizacji zgodnie z projektem wykonwaca czy własny architekt ). Jaka jest w chwili obecnej najbardziej ekonomiczna technologia pozwalająca na znaczne zmniejszenie kosztów od w/w. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania