Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

MEBLE WAJNERT: OPINIE


Batyskaf

Recommended Posts

Ja ma Wajnerta już od 5 lat. Sofa 3-osobowa, nierozkładana i fotel są nadal bardziej niż OK. Prane 5 razy "karczerem" przez firmę. NIe mogę sobie teraz przypomnieć nazwy materiału obiciowego - w dotyku jak ircha. Był chyba najdroższy z proponowanych i reklamowany jako dobry do prania. Potwierdzam: bardzo dobry do prania!

 

Mam jeszcze sofę 2=osobową, rozkładaną. Jestem bardzo z niej NIE zadowolona. Powody są następujące: 1- poduchy na krórych się siedzi, wyjeżdzają spod tyłka w kierunku kolan, powodując, że robi sie pustka między oparciem, a wysuniętymi poduchami. Jest niewygodnie, nieestetycznie i krępująco dla gospodyni. 2. Materac do spania leży na "drucianej siatce", która przy najmniejszym ruchu moich gości, skrzypiała. Biedny goście:)))) (Na sofie śpią tylko goście). 3. Poduchy stanowiące oparcie zjechaływ dół tworząc łuk zamiast lini prostych. (meble są proste, "kanciaste"). Tak się nie stało w nierozkładanych meblach. One zachowały pierwotny kształt.

 

Mam małe dzieci, psa i miałam kota - sofy są bardzo intensywnie użytkowane. Polecam nierozkładane. Te z możliwością spania oceniam jako słabsze i w efekcie szybciej się niszczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
  • Odpowiedzi 95
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Ludzie,uwaga na firmę Wajnert!

Kupiliśmy z małżonką kanapę narożną Enso,przywieźli ją do domu opakowaną.

Po rozpakowaniu dość ładna,ale śmierdziała!(wybraliśmy najdroższy materiał do tej kanapy).

 

Zgłosiliśmy reklamację lecz nie uznali jej nam,stwierdzili,że to tak mam być,że to zapach nowego

mebla,który powinien zaniknąć.Chemiczny smród jednak nie zaniknął.

Wynieśliśmy mebel na balkon, a odór po prawie roku dalej nie zaniknął.

Zapłaciliśmy za mebel prawie 3000,a sprzedali nam śmierdzący bubel.

Wzywaliśmy rzeczoznawcę,czyściliśmy nawet chemicznie kanapę,aby ten smród ustał,

ponieśliśmy w związku z tym dodatkowe koszty.

To nic nie dało.Firma

Wajnert uznała,że reklamacja jest nie zasadna.

Ani Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta,ani wzywanie rzeczoznawcy,

to nic nie daje,straciliśmy czas,pieniądze i nerwy.

Meble z tej firmy,nie dość,że są drogie to do tego oszukane.

Ludzie,nie oddawajcie Waszych ciężko zarobionych pieniędzy oszustom!!!

Nie płaćcie za zamówiony mebel,jeżeli nie macie możliwości wcześniejszego jego obejrzenia i sprawdzenia!!!

Nie przejmują się klientem wcale!

Naprawdę szczerze odradzamy zakupu mebli firmy Wajnert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

także nie polecam. Wprawdzie jestem właścicielem 2 kanap 2 i 3 od tygodnia, ale jakość wykonania nie jest najwyższych lotów. Umówmy się, że cena też może nie należy do najwyższych ale minimum jakościowe spełnione być powinno. Jeśli chodzi o dziwny zapach - potwierdzam, że w moim przypadku też występuje, zobaczymy czy będzie za jakiś czas lepiej. Uwaga na na nóżki - niby plastikowe, czyli nie powinny rysować, ale wystarczy lekko przesunąć kanapę a tu zostają ślady na parkiecie. Z dodatkowych errorów: niezgodne z zamówieniem kolor wypełnienia boku drewnioanego, nierówne pufy na ktgórych można się kołysać. NIE POLECAM.

 

PIVEK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam naroznik tej firmy + fotel uzytkowany 3 lata z tkaniny ( nie znam nazwy ale wyglada jak nubuk) , moje uwagi:

1 . po dostarczeniu nowego okazalo sie ze jest przeciety material na boku. Reklamowalam i bez problemow przyjechal ekspert z firmy. Zabrali bok do wymiany i po miesiacu otrzymalam nowy poprawiony. Troche obawialam sie roznic kolorystycznych , ale nie ma.

2. uzytkownie super . Moj 4-letni syn skacze na niej , my uzywamy go ciagle (głowny mebel w centralnym pokoju) i nic sie wygniotlo , wciaz jest wygodny. Poza tym czesto spia na nim goscie i jeszcze nikt nie narzekal a wrecz chwalil.

3 . jedyny mankamet to jakosc tkaniny. Z tego rodzaju wybralam tanszcz opcje ( na probkach wygladala tak samo wiec zaoszczedzilam :( ) . Na jednej czesci , chyba najczesciej uzytkowanej tkanina juz sie "wyswiecila" i powstala dziwna plama. Czyscilam roznymi sposobami i nie schodzi.

 

Ale ogólnie to jestem zadowolnoa , bo jest MEGA wygodna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
Witam wszystkich serdecznie,

od kilku tygodni śledzę forum poszukując informacji na temat wykończenia wnętrz i muszę powiedzieć, że to prawdziwa kopalnia...

Tym razem mam pytanie - czy ktoś ma i uzywa mebli firmy Wajnert ?

Właśnie dziś byliśmy w salonie meblowym i jestem pod wrażeniem ich mebli.

Są nie tylko niebanalne ale wydają się dość solidne. A ceny co najmniej przystęne.

I to właśnie budzi moje wątpliwości - bo jak na porządne to jakby za tanie (od razu proszę o niekomentowanie mojego toku myślenia :wink: ).

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie ?

Każda opinia mile widziana.

 

Uwaga na oszustów z WAJNERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drogie meble!!! Katastrofalny serwis reklamacyjny i nieuczciwe podejście do klijenta!!! Przestrzegam przed firmą WAJNART!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

I ja odradzam firmę WAJNERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oszukują ludzi Z PREMEDYTACJĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tzn. Serwis, ktory przyjechał do mojej sofy przyznal,że sprzedają towar wadliwy z pełną świadomością!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam to udokumentowane!!! U W A G A N A W A J N E R T ! ! !

Ludzie,uwaga na firmę Wajnert!

Kupiliśmy z małżonką kanapę narożną Enso,przywieźli ją do domu opakowaną.

Po rozpakowaniu dość ładna,ale śmierdziała!(wybraliśmy najdroższy materiał do tej kanapy).

Zgłosiliśmy reklamację lecz nie uznali jej nam,stwierdzili,że to tak mam być,że to zapach nowego

mebla,który powinien zaniknąć.Chemiczny smród jednak nie zaniknął.

Wynieśliśmy mebel na balkon, a odór po prawie roku dalej nie zaniknął.

Zapłaciliśmy za mebel prawie 3000,a sprzedali nam śmierdzący bubel.

Wzywaliśmy rzeczoznawcę,czyściliśmy nawet chemicznie kanapę,aby ten smród ustał,

ponieśliśmy w związku z tym dodatkowe koszty.

To nic nie dało.Firma

Wajnert uznała,że reklamacja jest nie zasadna.

Ani Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta,ani wzywanie rzeczoznawcy,

to nic nie daje,straciliśmy czas,pieniądze i nerwy.

Meble z tej firmy,nie dość,że są drogie to do tego oszukane.

Ludzie,nie oddawajcie Waszych ciężko zarobionych pieniędzy oszustom!!!

Nie płaćcie za zamówiony mebel,jeżeli nie macie możliwości wcześniejszego jego obejrzenia i sprawdzenia!!!

Nie przejmują się klientem wcale!

Naprawdę szczerze odradzamy zakupu mebli firmy Wajnert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ja także jestem posiadaczką mebla firmy WAJNERT. Narożnik FOLLY, w bardzo jasnym kremowym kolorze. Jestem z niego BARDZO ZADOWOLONA. Mam dwóch synów, więc narożnik jest prany co 2-3 mc, i nadal wygląda świetnie. System rozkładania jest fantastyczny!!! Uważam że naprawdę nie mogłam lepiej wybrać. Osobiście polecam tego producenta!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam narożnik Wajnert Olimpia, kupiony 1,5 miesiąca temu. MASAKRA inaczej nazwać tego nie można - 3 dniach materiał strasznie się pomarszczył, gdzie praktycznie był używany przez 2-3 godziny dziennie. złożyliśmy reklamację i po pomagleniach zjawili się panowie. w pierwszym momencie zdębieli tym co zobaczyli a potem stwierdzili że to że się marszczy materiał to normalne i tak musi być. Nasz narożnik wygląda koszmarnie - na siedzisku zwały zmarszczonego materiału. Mój poprzedni mebel nie był firmowy i po 10 latach używania wygląda o niebo lepiej niż ten po miesiącu. Serdecznie nie polecam mebli tapicerowanych WAJNERT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
  • 3 years później...
mam narożnik Wajnert Olimpia, kupiony 1,5 miesiąca temu. MASAKRA inaczej nazwać tego nie można - 3 dniach materiał strasznie się pomarszczył, gdzie praktycznie był używany przez 2-3 godziny dziennie. złożyliśmy reklamację i po pomagleniach zjawili się panowie. w pierwszym momencie zdębieli tym co zobaczyli a potem stwierdzili że to że się marszczy materiał to normalne i tak musi być. Nasz narożnik wygląda koszmarnie - na siedzisku zwały zmarszczonego materiału. Mój poprzedni mebel nie był firmowy i po 10 latach używania wygląda o niebo lepiej niż ten po miesiącu. Serdecznie nie polecam mebli tapicerowanych WAJNERT

 

Ostatni post na temat mebli tapicerowanych Wajnert jest z 2012r. Ale moze cos sie zmieniło od tego czasu?

Przymierzam sied o kupna narożnika. Ma być wygodny - miękki, z wysokim oparciem i głebokim siedziskiem, musi rozkładać się do spania i mieć określone wymiary. Usiadłam na chyba 100 narożnikach w różnych sklepach - jak był wygony, to za duży, jak wysokie oparcie, to siedzisko twarde i płytkie, itd., itp.

 

W końcu usiadłam na narożnik Figo - nooooo :) Fajnie podpiera głowę, ale nie siedzi sie pionowo, dość miekki, rozkładany do okazjonalnego spania, wymiarami pasuje - wszystko tak, jak ma być. Wybrałam nawet tkaninę łatwą w czyszczeniu z Fargotexu. Myślicie, ze warto zaryzykować?

Nie rozlezie się ten mebel po roku????? Bo jak czytam opinie (ale głównie znalazłam stare posty, sprzed 4-8 lat) to się trochę boję :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months później...
  • 1 year później...

Mam łóżko FLY i po kilku miesiącach użytkowania podczas podnoszenia stelaża wystrzelił jeden z siłowników (odkręciła sie nakrętka) dokręciłem ale zauważyłem że nadal sie luzuje ( po trzecim dokręceniu ) niby jest ok . Ale po tygodniu żona podnosiła stelaż i wystrzelił siłownik ALE z drugiej strony !!!

Żona została uderzona w rękę przez opadający stelaż z materacem. Powiadomiłem o tym Mailowo firmę Wajnert ale olali mnie komisyjne i odesłali do sklepu .

Po wizycie fachowców ze sklepu (bardzo grzecznych) dowiedziałem się że firma przesłała im nowe mechanizmy z informacją że oni nie zajmują się takimi pierdołami ( w skrócie)

Po przywiezieniu kanapy do nowo wyremontowanego pokoju pojawiły się w nim robaki tzw. gryzki które wyłażą pewnie z tego łóżka nie jest to uciążliwe ale walczę z tym już kilka miesięcy.

ODRADZAM produkty firmy Wajnert z uwagi na olewanie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...