mazar 19.02.2010 22:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2010 Witam,chciałbym się podzielić moimi nieciekawymi doświadczeniami jakie miałem i wciąż mam ze sprzętem firmy ACV i samą firmą ACV Polska. Piszę bo informacji/opinii o sprzęcie ACV i firmie ACV jest niezbyt dużo a szkoda bo gdyby było to nie popełniłbym błędu w postaci zakupu fatalnego zestawu: piec kondensacyjny z zasobnikiem firmy ACV. Sprzęt wybrałem wg info znalezionego w internecie, doradztwa instalatora i przedstawiciela handlowego firmy ACV K.Kondratowicza. Z uwagi na to że mam trochę podłogówki i grzejniki chciałem by 2 obiegi grzwcze były automatycznie i niezależnie sterowane przez piec z uwzględnieniem temp. zewnętrznej i wewnętrznej. Wg zapotrzebowanie przedstawiciel K.Kondratowicz polecił mi zestaw 11 z oferty ACV (kocioł Prestige Solo) wraz z zasobnikiem ACV smart 100. Sprzęt został zamontowany na początku grudnia 2009 i od razu wezwałem autoryzowanego serwisanta do uruchomienia pieca. Serwisant przyjechał i po jakiś 10 godz.walki stwierdził, że główny sterownik 'room unit' jest uszkodzony i trzeba go wymienić. Wymiana trwała jakieś 3tyg. po czym serwisant pojawił się powtórnie. Znowu z 10 godz. walki i informacja, że moduł komunikacyjny jakiś 'rmci' nie działa i trzeba go wymienić. Wyobrażacie sobie taką jakość sprzedawanych produktów ? Pomimo, że mamy już prawie koniec lutego zestaw ACV wciąż nie jest u mnie poprawnie zainstalowany bo w Polsce nie ma modułu 'rcmi' - modułu który niby jest w standardowej ofercie ACV. Nie chcę sobie nawet wyobrażać jakiejś przyszłej awarii tego sprzętu, szczególnie w sezonie grzewczym - jeżeli na część z podstawowej oferty trzeba czekać dłużej niż 2 miesiące... Najlepsze jest to, że za sprzęt wybuliłem kilkanaście tys. na początku grudnia a mamy koniec lutego i sprzęt wciąż nie działa. Co do ludzi z ACV to mają cie centralnie gdzieś, przedstawiciel ACV K.Kondratowicz na początku ściemniał, że się wszystkim zajmie i wszystko będzie szybko załatwione, a później przestał odbierać telefon - dosłownie jak jakiś majster z 'firmy krzak'. Nie pozostaje mi nic innego jak rzecznik konsumentów i dalsza walka... Tak więc, bazując na własnym doświadczeniu serdecznie odradzam sprzęt ACV i kontakty z ta firmą - zmarnujecie furę kasy, czasu i nerwów - lepiej wziąć sprzęt już sprawdzony przez wielu innych i z porządnym profesjonalnym serwisem, co chyba jest najważniejsze, a nie szukać jakiś niby nowych patentów bo to reklamowa ściema fundowana przez ACV. pozdromarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz_p 20.02.2010 15:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 A jam mam Junkersa za 3,5 tys złotych... Tak jak ktoś napisał "zabawka z marketu"... Instalacja przebiegła bez problemów i śmiga, aż miło. Ale jak widzę ciągle wydanie dużej ilości kasy daje poczucie wyjątkowości i posiadania czegoś lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mazar 20.02.2010 15:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 A jam mam Junkersa za 3,5 tys złotych... Tak jak ktoś napisał "zabawka z marketu"... Instalacja przebiegła bez problemów i śmiga, aż miło. Ale jak widzę ciągle wydanie dużej ilości kasy daje poczucie wyjątkowości i posiadania czegoś lepszego z częścią twojego posta się na pewno zgodzę - sprzęt ACV jaki mam z pewnością nie jest wart swojej ceny i w mojej ocenie może być nazywany kiepska zabawką z marketu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Artis0 20.02.2010 15:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 generalnie mam podobne doswiadczenia a ACV - srodek zimy, padal jesdna plytka i czekanie 2 tyg na sprowadzenie. Inwestor musial dogrzewac budynek butlami, zeby nie zamrozilo instalacji. Z tego powodu jestem zwolennikiem produktow moze drozszych ale bardziej markowych i z odpowiednim serwisem. Tutaj w czołówce mamy Buderusa, Broetje, Dietricha, Junkersa, Valliant, Viesmman. Kolejnosc alfabetyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz_p 20.02.2010 16:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2010 A jam mam Junkersa za 3,5 tys złotych... Tak jak ktoś napisał "zabawka z marketu"... Instalacja przebiegła bez problemów i śmiga, aż miło. Ale jak widzę ciągle wydanie dużej ilości kasy daje poczucie wyjątkowości i posiadania czegoś lepszego z częścią twojego posta się na pewno zgodzę - sprzęt ACV jaki mam z pewnością nie jest wart swojej ceny i w mojej ocenie może być nazywany kiepska zabawką z marketu Ale ja tak napisałem o moim junkersie, hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
www.lzkserwis.pl 16.03.2015 14:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 (edytowane) Sprzęt został zamontowany na początku grudnia 2009 i od razu wezwałem autoryzowanego serwisanta do uruchomienia pieca. Serwisant przyjechał i po jakiś 10 godz.walki stwierdził, że główny sterownik 'room unit' jest uszkodzony i trzeba go wymienić. Wymiana trwała jakieś 3tyg. po czym serwisant pojawił się powtórnie. Znowu z 10 godz. walki i informacja, że moduł komunikacyjny jakiś 'rmci' nie działa i trzeba go wymienić. Wyobrażacie sobie taką jakość sprzedawanych produktów ? To bardzo przykre, że tak pana potraktował autoryzowany serwis, elementy o których mowa są na stałe w centrali więc, jego wymiana zazwyczaj trwa 3-4 dni, moduł mógł zostać uszkodzony w transporcie i każdej marce się to moze zdarzyć. ACV stosuje elektronikę honeywell, która jest jedną z najlepszych na świecie, wielu czołowych producentów stosuje płyty tego producenta. Problem raczej mi wygląda na użycie nieekranowanego przewodu do komunikacji, to często jest przyczyną wadliwego działania urządzeń. 10 godzin to trochę długo jak na tak prostą diagnozę, wystarczy użyć kilkanaście centymetrów przewodu aby wykryć czy usterką jest przewód komunikacyjny, czy to wina elektroniki. Pomimo, że mamy już prawie koniec lutego zestaw ACV wciąż nie jest u mnie poprawnie zainstalowany bo w Polsce nie ma modułu 'rcmi' mało prawdopodobne, ponieważ, moduł jest dołączany do każdego kotła ze sterownikiem mcba, więc nawet z ekspozytora można go wyjąć. Znowu z 10 godz. walki i informacja, że moduł komunikacyjny jakiś 'rmci' nie działa i trzeba go wymienić. Wyobrażacie sobie taką jakość sprzedawanych produktów ? jak już mówiłem, wygląda mi to na użycie niewłaściwego przewodu komunikacyjnego, który łapie zakłócenia i uniemożliwia pracę urządzeń. [moderowano] Edytowane 16 Marca 2015 przez joliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.