Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

jestem nowy, całkiem zielony i zaczynam budowę


Recommended Posts

Witam serdecznie, to mój pierwszy post na forum.

 

Bez Waszego wsparcia sobie nie poradzę. Szczególnie liczę na wszelkie fachowe porady i słowa otuchy (wiem, że będzie mi ciężko) co by mieć dość siły, zapału i samozaparcia wewnętrznego aby budowę zacząć i skończyć. Dzień w którym przeprowadzę się z rodziną do mojego domu będzie chyba jedym z najszczęśliwszych w życiu.

 

Działka już jest, 700m2, Kobyłka koło Warszawy.

 

Projekt wstępnie wybrany, to Słoneczko pracowni Horyzont:

http://www.domnahoryzoncie.pl/pl/index.php?s=71&sid=5

Dlatego ten projekt, bo chodzi generalnie o koszty, aby wybudować maksymalnie tanio, bez zbędnych udziwnień podnoszących cenę.

 

Kwota na zbudowanie domu to 300kzł (kredyt na ok. 270kzł).

 

Budowę chciałbym zacząć na wiosnę lub w lato 2011. Obecnie poza zakupem działki nie zrobiłem jeszcze nic. Obecnie zaczynam załatwianie kredytu w banku, właściwie rozeznanie się czy w ogóle dostanę.

 

Co powinienen już teraz robić czyli na ponad rok przed budową:

1. Złożyć wnioski o przyłącza (prąd, woda)? Ile się czeka?

2. Starać się o pozwolenie na budowę?

3. Załatwiać ekipę budowlaną?

 

Co jeszcze? Laik jestem, ale uparty i potrafię dążyć do celu.

 

Pozdrawiam.

 

P.S.

Jeśli wątek umieściłem w niewłaściwym dziale forum, to proszę moderatora o przesunięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najpierw musisz złożyć w gminie wniosek o wydanie warunków zabudowy

z zalącznikiem o zapewnieniu dostawy mediów (prąd, woda, kanalizacja, gaz)

Jezeli zjazd do działki jest z drogi wojewodzkiej to musisz otrzymać wstepną

zgodę na wybudowanie zjazdu z tej drogi, jezeli to droga gminna to nie ma problemu. Wydanie warunków zabudowy trwa do ok 2 miesiecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach