luk453 28.02.2010 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Witam, Mam pytanie do osob które podłączały panel prysznicowy. Otóż mam wyjscia wodne dosyć nisko tak jak do wanny. Czy powinienem wzywać hydraulika zeby mi je przestawił wyżej czy może mocując panel wystarczy pociągnąć wężyki ktorych nie bedzie widac bo będą w zabudowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czmirek 28.02.2010 21:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 zalezy jaki panel ma byc zamontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
luk453 28.02.2010 21:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Nie znam się na panelach i jeszcze nie wiem jaki wybrać. Jak odróżnić taki z możliwością poprowadzenia wody wężykami. Czy taki panel można montować po położeniu płytek czy wczesniej zrobić otwory i otwory w płytkach żeby go jakoś zamocować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
luk453 01.03.2010 08:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Sprawa chyba się rozwiązała bo mam piecyk dwu funkcyjny ariston i wyczytałem że piecyki nie nadążają z grzaniem wody przy panelu. Więc raczej z rezygnuje z panela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adi_ 01.03.2010 20:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 a niemozna zamontowac jakiegos zbiornika na ta wode podgzana i dac panel co ma 180cm ??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania