Esiak 28.02.2012 11:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 a innego dystrybutora/sprzedawcy tych mebli nie ma..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 28.02.2012 11:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 a innego dystrybutora/sprzedawcy tych mebli nie ma..? Teoretycznie są, ale raczej daleko. W naszym województwie ekoline ma monopol Wysłałam zapytania do innych dostawców i czekam, ale te odpowiedzi, które dostałam niewiele do sprawy wnoszą, bo jak jeden mebel tańszy to drugi droższy, jak mi do tego dojdą trudności logistyczne to skórka niewarta wyprawki chyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hazeleyes1982 28.02.2012 11:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 (edytowane) Myszoniku, nie mozesz po prostu Meza zabierac na zakupy meblowe:lol2: EDIT: Teraz doczytałam o sprzedawcy-niezła akcja i sprzedawca bezczelny....nie wiem, co doradzic, bo widze, ze Wam bardzo zalezy na tych meblach... Edytowane 28 Lutego 2012 przez hazeleyes1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 28.02.2012 13:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Mąż był ze mną No sprzedawca bezczelny i teraz się gryzę sama ze sobą czy mu ucierać nosa (robiąc sobie na złość, bo zostanę bez mebli nie wiadomo jak długo) czy też jednak odpuścić i dopłacić... Na razie myślę. Najlepsze, że to jest wielka sieć salonów meblowych i naprawdę myślę, że ta kwota to dla nich pikuś. Przy tej skali działalności powinni takie omyłki z honorem brać na siebie, a nie zniechęcać do siebie klientów. A już miałam ich polecić paru osobom, bo wcześniej kupowałam kanapę i byłam bardzo zadowolona. Teraz z rekomendacji nici Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monika996 28.02.2012 14:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 Monik cymbał zostanie cymbałem( mówię o sprzedawcy) masz umowę, to zamów meble i nie dopłacaj:no: ja bym zapłaciła tyle ile jest na wycenie. a manager sklepu powinien wszystko wyjaśnić , a przede wszystkim niekompetencje pracownika:mad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 28.02.2012 16:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 No właśnie najlepsze jest to, że cymbałem jest kierownik sklepu Więc jeśli już musiałabym szukać jakiejś instancji wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monika996 28.02.2012 16:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Lutego 2012 No właśnie najlepsze jest to, że cymbałem jest kierownik sklepu Więc jeśli już musiałabym szukać jakiejś instancji wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balbina200 29.02.2012 23:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Nie wiem co masz napisane w umowie - czy mogą tak po prostu od niej odstąpić. Wydaje mi się, że nie. A ja bym powiedziała, że planuję realizować umowę i jeśli chcą ją wypowiedzieć to teraz Ty obciążysz ich kosztami dojazdów (a możesz mieć daleko), telefonów do innych producentów w poszukiwaniu mebli (komórki sporo kosztują), opiekunki do dzieci wynajętej na czas dojazdu i podpisania umowy, a później na czas szukania alternatywnych mebli. To są realne wydatki, które łatwo można wyliczyć i jeśli byś je przedstawiła w sądzie to powinny być uwzględnione. Więc nie jesteś na straconej pozycji. Gdyby mi zależało na meblach - to bym nie odpuściła. Po pierwsze to nie Twoja pomyłka, po drugie chamskie zachowanie. A sklep po prostu za swoją niekompetencję mniej zarobi na prowizji od sprzedaży (spokojnie, napewno nie dopłacą). Nie ma powodu żebyś Ty płaciła za ich nieprofesjonalizm. A ciekawe czy ten przemiły sprzedawca zwróciłby Ci pieniądze, gdybyś nie sprawdziła i podpisała zamówienie z wyższą sumą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Esiak 29.02.2012 23:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Nie wiem co masz napisane w umowie - czy mogą tak po prostu od niej odstąpić. Wydaje mi się, że nie. A ja bym powiedziała, że planuję realizować umowę i jeśli chcą ją wypowiedzieć to teraz Ty obciążysz ich kosztami dojazdów (a możesz mieć daleko), telefonów do innych producentów w poszukiwaniu mebli (komórki sporo kosztują), opiekunki do dzieci wynajętej na czas dojazdu i podpisania umowy, a później na czas szukania alternatywnych mebli. To są realne wydatki, które łatwo można wyliczyć i jeśli byś je przedstawiła w sądzie to powinny być uwzględnione. Więc nie jesteś na straconej pozycji. Gdyby mi zależało na meblach - to bym nie odpuściła. Po pierwsze to nie Twoja pomyłka, po drugie chamskie zachowanie. A sklep po prostu za swoją niekompetencję mniej zarobi na prowizji od sprzedaży (spokojnie, napewno nie dopłacą). Nie ma powodu żebyś Ty płaciła za ich nieprofesjonalizm. A ciekawe czy ten przemiły sprzedawca zwróciłby Ci pieniądze, gdybyś nie sprawdziła i podpisała zamówienie z wyższą sumą? tego nie tłumacz Myszonik, w końcu jest prawniczką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balbina200 29.02.2012 23:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 tego nie tłumacz Myszonik, w końcu jest prawniczką... Ops! Nie wiedziałam:( A to nie powinna się martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monika996 01.03.2012 07:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Ops! Nie wiedziałam:( A to nie powinna się martwić no ale szewc w dziurawych butach chodzi;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 01.03.2012 15:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Się nie martwię A Balbina dobrze prawi:) To się nazywa porządna kultura prawna w społeczeństwie, że nawet ludzie spoza branży są zorientowani:) Napisałam do nich, że nie zamierzam niczego dopłacać i oczekuję realizacji umowy na określonych w niej warunkach (w tym cenowych). Na razie cisza (mail poszedł we wtorek). Nie wiem czego się spodziewać, ale jak nie odpowiedzą to zacznę ich nękać na piśmie... i nie boję żaby prędzej czy później z nimi wygram, tylko nie wiem kiedy meble będę miała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monika996 01.03.2012 16:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Się nie martwię A Balbina dobrze prawi:) To się nazywa porządna kultura prawna w społeczeństwie, że nawet ludzie spoza branży są zorientowani:) Napisałam do nich, że nie zamierzam niczego dopłacać i oczekuję realizacji umowy na określonych w niej warunkach (w tym cenowych). Na razie cisza (mail poszedł we wtorek). Nie wiem czego się spodziewać, ale jak nie odpowiedzą to zacznę ich nękać na piśmie... i nie boję żaby prędzej czy później z nimi wygram, tylko nie wiem kiedy meble będę miała Monik chcę cie za prawnika dla siebie:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 01.03.2012 16:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Monik chcę cie za prawnika dla siebie:p Mój zawód to raczej praca w kierunku pracy pro publico bono, a nie indywidualnych osób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monika996 01.03.2012 18:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Mój zawód to raczej praca w kierunku pracy pro publico bono, a nie indywidualnych osób no coś ty;) FOCH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balbina200 01.03.2012 22:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 a w umowie nie masz określonego terminu dostawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hazeleyes1982 01.03.2012 23:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2012 Myszonik, załatwiłas to mega profesjonalnie. Ja na miejscu pana Cymbała zaczełabym się bac:D trzymam kciuki, zeby odpowiedz była pozytywna dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 02.03.2012 16:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 No mam termin dostawy 6-8 tygodni, więc jeśli się nie odezwą to w zasadzie powinnam tyle czekać... Teoretycznie ja przedstawiłam swoje zdanie i czekam, ale przez telefon Pan Cymbał coś mi tam kwękał o odstąpieniu od umowy. Nie chciało mi się z nim dyskutować, że nie mają do tego prawa w tej sytuacji, bo jakoś rozmowa nam się nie kleiła tzn. od razu mnie zdenerwował swoim podejściem, a kiedy zasugerowałam, że nie mam zamiaru dopłacać, a oni mają obowiązek wykonać umowę opryskliwie rzucił "to niech sobie pani dochodzi swoich praw" (tonem sugerującym "z nami nie wygrasz"), więc w tej sytuacji nie zamierzam się z nimi patyczkować. No ale te 8 tygodni muszę poczekać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ardea 02.03.2012 16:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 Właśnie przeczytałam o Twoich perypetiach z meblami - pech. Najpierw problem, żeby coś wybrać, a jak już znalazłaś ładne meble to musiałaś trafić na impertynenta:mad: Oczywiście ja bym nie odpuściła - dla zasady. On jest tylko kierownikiem jednego punktu sprzedaży, może warto poinformować o sprawie managera firmy, myślę, że dbając o dobro marki, problem zostałby rozwiązany po Twojej myśli, a bubek - ukarany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
myszonik 02.03.2012 17:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2012 Na razie czekam. Nie omieszkam oczywiście powiadomić centrali firmy o ile bubek się nie zreflektuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.