Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pomocy - zakup produktu a brak faktury - gwarancja


majes

Recommended Posts

Witam serdecznie

 

Rozpadający się płot!!!!

 

Potrzebuje pomocy - porady co mogę zrobić w tej sytuacji. 5 miesięcy temu kupiłem płot z paneli betonowych od producenta wraz z usługą montażową, problem pojawił się już na początku ponieważ okazało się że cena o jakiej była mowa była bez vat -u czyli nie dostałem faktury, ale miałem dostać rachunek z firmy, od której kupiłem ogrodzenie. Po około miesiącu wykonując prace na podwórku zobaczyłem, że na panelach pojawiły się pęknięcia płyty, z zakupionych 130 sztuk ponad 80 było już na ten czas popękanych. Zadzwoniłem do sprzedawcy prosząc o wymianę tych płyt, przyjechał ,oczywiście gadka na temat rachunku za płot dlaczego nie zabrał itp. Wymienił mi tylko 25 sztuk twierdząc,że nie ma auta większego - jak chciał sprzedać to przyjechał tirem z całą dostawą w tej chwili i resztę wymieni mi po zimie. Mam nagraną kamerą cała rozmowę, dotycząca wymiany i jakości płotu, w której gwarantuje mi sprzedawca,że ten płot przeżyje mnie i że jest obięty gwarancja, wraz ze zdjęciami podczas wymiany części ogrodzenia. W tej chwili płyt popękanych jest jeszcze więcej około 90%. Dzwoniąc teraz odkłada telefon lub wymyśla różne historie, że nie może teraz przyjechać, co mogę zrobić w tej sprawie koszt takiego płotu to ponad 9 tyś zł. Nie stać mnie na kupno drugiego, proszę o pomoc.

Dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do wykonawcy, popros o dostarczenie faktury na drugi dzien do danej godziny. Powiedz, ze jak nie dostarczy jej to bedziesz zmuszony zglosic sprawe do urzedu skarbowego. Mysle, ze powinno poskutkowac, rowniez w zakresie naprawy. Aha - jesli nie odbierze telefonu to wyslij mu smsa. Napewno zareaguje :)

Jesli tylko dostarczy fakture a nie naprawi - to wyslij droga oficjalna (polecony za potwierdzeniem odbioru) zgloszenie reklamacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Caly czas mi to chodzi po głowie żeby nasłać mu skarbówkę, ale wówczas na pewno nie przyjedzie mi naprawić ogrodzenia - choć wolałbym zwrot gotówki bo z tego co widzę to będę miał problemy z tym płotem zawszę, szukam jakiś podstaw prawnych, na których mógłbym oprzeć się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie zmuszony do naprawy lub innego odszkodowania jesli zglosisz to mu oficjalnie. Dopoki nie masz dowodu ze on to zrobil (czyli faktury) to nie ma zadnego dowodu (z wyjatkiem Twojego slowa) ze on to zrobil.

 

Pisales, ze masz nagranie rozmowy z wykonawca. Jesli jednak nagranie to nie bylo wykonane z jego zgoda to nie moze to byc traktowane jako dowod w sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie pytałem o pozwolenie o nagrywanie rozmowy po prostu trzymałem kamerę na szyj i nagrywała wszystko, spróbuje wysłać takie pismo mam nadzieje, że pomoże to trochę lecz bez postraszenia go jakąś notką prawną pewnie nie pomoże to nic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...