majes 14.03.2010 14:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Witam serdecznie Rozpadający się płot!!!! Potrzebuje pomocy - porady co mogę zrobić w tej sytuacji. 5 miesięcy temu kupiłem płot z paneli betonowych od producenta wraz z usługą montażową, problem pojawił się już na początku ponieważ okazało się że cena o jakiej była mowa była bez vat -u czyli nie dostałem faktury, ale miałem dostać rachunek z firmy, od której kupiłem ogrodzenie. Po około miesiącu wykonując prace na podwórku zobaczyłem, że na panelach pojawiły się pęknięcia płyty, z zakupionych 130 sztuk ponad 80 było już na ten czas popękanych. Zadzwoniłem do sprzedawcy prosząc o wymianę tych płyt, przyjechał ,oczywiście gadka na temat rachunku za płot dlaczego nie zabrał itp. Wymienił mi tylko 25 sztuk twierdząc,że nie ma auta większego - jak chciał sprzedać to przyjechał tirem z całą dostawą w tej chwili i resztę wymieni mi po zimie. Mam nagraną kamerą cała rozmowę, dotycząca wymiany i jakości płotu, w której gwarantuje mi sprzedawca,że ten płot przeżyje mnie i że jest obięty gwarancja, wraz ze zdjęciami podczas wymiany części ogrodzenia. W tej chwili płyt popękanych jest jeszcze więcej około 90%. Dzwoniąc teraz odkłada telefon lub wymyśla różne historie, że nie może teraz przyjechać, co mogę zrobić w tej sprawie koszt takiego płotu to ponad 9 tyś zł. Nie stać mnie na kupno drugiego, proszę o pomoc.Dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szymon_J 14.03.2010 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2010 Zadzwon do wykonawcy, popros o dostarczenie faktury na drugi dzien do danej godziny. Powiedz, ze jak nie dostarczy jej to bedziesz zmuszony zglosic sprawe do urzedu skarbowego. Mysle, ze powinno poskutkowac, rowniez w zakresie naprawy. Aha - jesli nie odbierze telefonu to wyslij mu smsa. Napewno zareaguje Jesli tylko dostarczy fakture a nie naprawi - to wyslij droga oficjalna (polecony za potwierdzeniem odbioru) zgloszenie reklamacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
majes 15.03.2010 07:15 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Witam Caly czas mi to chodzi po głowie żeby nasłać mu skarbówkę, ale wówczas na pewno nie przyjedzie mi naprawić ogrodzenia - choć wolałbym zwrot gotówki bo z tego co widzę to będę miał problemy z tym płotem zawszę, szukam jakiś podstaw prawnych, na których mógłbym oprzeć się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szymon_J 15.03.2010 09:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Bedzie zmuszony do naprawy lub innego odszkodowania jesli zglosisz to mu oficjalnie. Dopoki nie masz dowodu ze on to zrobil (czyli faktury) to nie ma zadnego dowodu (z wyjatkiem Twojego slowa) ze on to zrobil. Pisales, ze masz nagranie rozmowy z wykonawca. Jesli jednak nagranie to nie bylo wykonane z jego zgoda to nie moze to byc traktowane jako dowod w sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
majes 15.03.2010 21:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Marca 2010 Niestety nie pytałem o pozwolenie o nagrywanie rozmowy po prostu trzymałem kamerę na szyj i nagrywała wszystko, spróbuje wysłać takie pismo mam nadzieje, że pomoże to trochę lecz bez postraszenia go jakąś notką prawną pewnie nie pomoże to nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.