rafek11 18.05.2010 15:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 W nawiązaniu do tematu oszczędzania wody w kiblu. ROCA wypuściła na rynek hybrydę umywalki z sedesem o nazwie W+W. Myjemy ręce, woda gromadzi się w zbiorniczku, a potem spłukujemy nią wiadomo co. Zgadnijcie na ile ją wycenili? 14 000 netto. Chorzy ludzie. I gdzie tu jest oszczędzanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafek11 18.05.2010 16:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 A ile grubości mają płyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 18.05.2010 18:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 Grubość styropianu to 33 cm x 50 x 100. Cokół płyty fundamentowej mam na 30 cm i aby powstał jakiś kapinos styropian na ścianach będzie lekko wystawał. Cena za umywalkę z kibelkiem niezla, znajdą się oszczędni którzy kupią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafek11 18.05.2010 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 Będziesz kleił na piankę czy na klej? I co z kołkami, olewasz całkowicie, czy kołkujesz narożniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 18.05.2010 20:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 Klejone będzie na piankę, kołki jeśli kupię od ręki to będą, jeśli głębokie zamówienie to ich nie będzie. Zdania co do kołkowania są podzielone, jedni dają kołki inni nie. Coraz mniej chce mi się szukać po świecie różnych pierdół, typu kołki czy inne nietypowe sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alpak 20.05.2010 17:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2010 hej, a ja mam pytanie odnośnie kosztu płyty fundamentowej, ile? Jesteś w stanie określić dokładnie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 21.05.2010 11:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 25000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PrzemcoOl 22.05.2010 15:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 WitajCzy możesz umieścić zdjęcia rozłożonego uziomu po płytą? (i wyprowadzeń)Nie zauważyłem/nie pamiętam instalacji odkurzacza centralnego w płycie -masz czy nie ? Jeśli tak daj fotki proszę. I pytanie z zupełnie innej beczki:Gdybym miał płytę fundamentową bez instalacji odkurzacza centralnego, a na niej bezpośrednio rozłożone elektryczne przewody grzejne zalane wylewką anhydrytową (4-5cm) to jak rozprowadzić instalacje tego odkurzacza ? Kuć w ścianach ?PozdrawiamPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 22.05.2010 20:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Witam. Uziom pod płytą to tylko bednarka wyprowadzona z pomieszczenia gospodarczego pod styropianem na zewnątrz płyty gdzie teraz czeka na połączenie z odgromem. Odkurzacz centralny miałem prowadzony po wierzchu płyty, w styropianie podłogówki. Raczej nie jestem zwolennikiem mocowania czegoś w płycie, ale to tylko ze względu na czasochłonność takiego montażu. Jeśli ktoś robi sam i ma więcej czasu to można się bawić i wszystko montować w płycie, ale płacąc firmom za pracę wyjdzie drożej. Ja robiłem płytę zimą i montaż czegokolwiek był mocno utrudniony bo zwykłej rury do wody nie szło ugiąć, więc nie wyobrażam sobie robienia całej podłogówki przy tych temperaturach. Jeśli będziesz robił to latem to spokojnie taki odkurzacz możesz puścić w płycie a wyjścia i tak w ścianie, myślę, że to dobry pomysł, tym bardziej, że aż tak dużo tych rur nie ma. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sysia_w 26.05.2010 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 hej, widziałem twoje drzwi wejściowe. Przyglądałem się parę razy i czytałem i nie jestem pewien. Zdziwienie stąd, że to wejściowe i szyba po całości. Są na pewno cieplejsze od typowych mocarnych drewnianych. W ten sposób sobie poradziłeś. Co to w ogóle za drzwi? Jaki one mają próg, uszczelki, wspł U?Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 26.05.2010 22:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Witam. Na szkło jeszcze czekam i do końca nie wiem jakie będzie. Jak przywiozą to zobaczę jakie ma parametry, myślę, że u=1 lub u=0,6 dla szyby ale się okaże. W oknach jest u=0,6 nie wiem czy ze względu na pancerność drzwi wejściowych u nie będzie gorsze. Pewne jest, że profil to Reyners CS 86-HI, cokolwiek to znaczy Szyba będzie przezroczysta ale planuję od środka dorobić jakiś witraż albo coś innego co będzie kolorowe i będzie dobrze wyglądało. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jakie U mają typowe drzwi np. drewniane ? pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sysia_w 28.05.2010 21:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 (edytowane) hej, Myślałem, że w drzwiach już masz szybę, w oknach są szyby więc jak zobaczyłem folię na drzwiach to tak skojarzyłem. Nie wiesz co przywiozą? Chyba ty decydujesz co kupujesz i zamawiasz.Reyners - tego profilu nie znam ale poszukam z ciekawości co to jest.U mnie nie małżonka nie chce słyszeć o takich drzwiach. A to jest chyba dosyć niedrogi i prosty sposób mieć ciepłe i szczelne drzwi. Normalnie można znaleźć solidne drewniane drzwi za min 3,5tys np CAL, AFB i temu podobne. Jest w nich wkładka przeważnie 3cm styro, albo gdy wypas to pianka. W tym miejscu U jest ok 1,1. I tyle można się jedynie dowiedzieć. Żaden sprzedawca nic więcej nie powie, bo nie wie na ten temat. Tyle jest w ulotkach i certyfikatach, kropka. Dla całych takich drzwi wątpię by U zeszło poniżej 1,5. I nawet bym to jakoś przeżył ale co z tego jak się powyginają i będzie hulał wiatr.Z drugiej strony internorm ma drzwi do domków pasywnych U=0,79 po wmontowaniu. Z ciekawości zapytałem o cenę. Jedynie 16tys. z montażem. Mają też o gorszych parametrach ale to nie moja półka cenowa.Tak na koniec, jeśli mogę zapytać ile same twoje drzwi kosztują?---- Popatrzyłem na ten profil. Może i twoje drzwi zejdą z U poniżej 1,0. Jak byś wiedział ile to podziel się informacją. Jarek Edytowane 28 Maja 2010 przez sysia_w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 28.05.2010 23:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 Poszukam w papierach jakie będzie tam U. Szyby zamawiałem u- 0,6 ale nie mam pewności czy przy drzwiach będzie to samo Szyby jadą jakoś na raty ale już mam prawie koniec szklenia. Miałem porównanie do drzwi na tym samym profilu gdzie zamiast szyby miała być pianka i wypadały gorzej niż szyba. Trudno jest aby pianka 3-4 cm była lepsza niż ciepła szyba. Może porównanie mało precyzyjne bo porównywałem drzwi 110 do 140 szerokości, ale te większe i tak powinny lepiej wypaść a wypadały gorzej. Alternatywą dla ciepłych rozwiązań są podwójne drzwi. Zdecydowałbym się na takie rozwiązanie ale przypadkowo w trakcie prac wyszło tak, że okap schodzi mi w światło drzwi (nie wiem czy ktoś to zauważył . Nawet mi się to podoba, głową nie walę w dach więc tak zostanie. Robienie wycięcia w dachu, tak jak było w projekcie wyglądałoby gorzej bo dachówka nie da się tak łatwo obrobić jak na desce projektanta choć szacunek do tego kto ten dach wymyślił mam wielki Wracając do podwójnych drzwi, jeśli ktoś mam miejsce to warto coś takiego zrobić. Niektórym to się z blokami może kojarzyć ale jak się dobrze pomyśli to takie podwójne drzwi mogą całkiem dobrze wyglądać i działać, a cenowo też wyjdzie to korzystnie ( o ile nie są to podwójne dębowe pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kmk03 30.05.2010 19:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 witam, pewnie nie będe oryginalny ale podziwiam twoje tempo prac, pewnie jeszcze pare tygodni i przeprowadzka chicałem podpytać o gwc - jeśli to nie tajemnice to proszę podaje jaki był koszt wykonania oraz gdzie kupowałeś te rury z otworami oraz kamienie.pzdr K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sysia_w 30.05.2010 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Poszukam w papierach jakie będzie tam U. ... nie ( o ile nie są to podwójne dębowe pozdr adam Nie rozumiem np dlaczego producenci drzwi nie dają np 6cm pianki (nie znalazłem ile ten internorm ma). To jest porównywalne wtedy z szybą dwukomorową i pozostaje tylko kwestia odpowiedniego profilu/ramy. Drzwi podwójne lub ze szkleniem to nietypowy wybór na który trzeba uzyskać aprobatę drugiej połowy. Jak ktoś dostał sprawa rozwiązana. Okap nad drzwiami widziałem, ale nie wnikam w estetykę. Przy budowie mnie interesują parametry techniczne i cena, żonę estetyka. Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 30.05.2010 22:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 6 cm pianki plus profile po dwa centymetry i drzwi robią się dosyć grube. Może dlatego takich nie robią bo nie podobałyby się klientom? Flash back a może tak jaśniej proszę, Wiele Twoich postów czytam ale często brzmią jak Jolki gdzie ma pękać i dlaczego i co szczytowe? kmk03 koszt Gwc to około: kamienie 8000, kopanie 2000, agro, styro, folia, rury 2000. Rury to kanaliza nawiercana we własnym zakresie. Kamienie załatwiał koparkowy z jakiejś żwirowni ale nie chciał powiedzieć z której. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
orvis 04.06.2010 14:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 Hmmm, czyli "wykrakałem", w wakacje kończysz Rada ode mnie, dokładnie zmyj te napisy z szyb. Niby spece od okien maja do tego jakieś tam zmywacze ale mimo to jak popatrzysz pod kątem to nadal widać co i gdzie było napisane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sysia_w 08.06.2010 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 witam znowu, biegam po różnych tematach i trafiłem na post gdzie pytałeś o czujniki temperatury jakie zastosować do dużej liczby pomiarów w domku. Ja planuję rozłożyć trochę DS18B20. Nie mam do czynienia nic z elektroniką, ale to wygląda na prostą sprawę, a jak ty w końcu zdecydowałeś?Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 08.06.2010 14:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Mam takie czujniki porozkładane w kilku miejscach, przewód trochę gruby 3x1 ale powinno dać radę. Można też na dwóch żyłach ale ponoć lepiej na trzech. Jak już się uporam z budową to będę się bawił dalej aby to podłączyć. Trzeba tam jakiś mały serwer czy cholera router podpiąć, ale się na tym nie znam i kogoś będę szukał. pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sysia_w 08.06.2010 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Ale trafiłem. Gdzie te czujniki porozkładałeś? Zastanawiam się nad ścianami, podłogą, ale jak je umieścić by tynkarze i wylewkarze nie zniweczyli całej pracy. Nawet jak sprawdzę przed, że działają, to po takiej akcji już może być po sprawie. Jak to było u ciebie? Co do samych czuników to używałeś takich gołych jedynie w osłonce z koszulki termokurczliwej, czy takich odpornych na wodę w tulejce aluminiowej zalanych żywicą?U mnie po rozłożeniu mam zamiar skontrolować działanie na kompie. Adapter na port szeregowy, składa się z kilku diodek. Potem jeszcze nie wiem jak bedę z tych czujników korzystał.Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.