andrzej99 19.03.2010 15:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Muszę z przykrością stwierdzić że wyżej wymieniona firma parkieciarska z Choczni jest nieuczciwa i traktuje "dobrze" klienta przed podpisaniem umowy. Natomiast w dalszym trakcie współpracy wychodzą wszystkie wady, minusy oraz nieprofesjonalne i nieuczciwe podejście do klienta. Zamówiliśmy podłogę dębową naturalną. Na przedstawionym nam stojaku podłoga ta wyglądała jednolicie i bardzo nam się spodobała. Ku naszemu rozczarowaniu po dostarczeniu wyżej wymienionej podłogi na naszą budowę okazało się po otwarciu kilku paczek, że dostarczony towar był owszem dębowy, ale w żaden sposób nie przypominał tego który był w sklepie. Właściciel zaczął nas przekonywać, że dostarczony towar jest taki jak być powinien a my sobie coś wymyślamy. Przy montażu również wyszło wiele problemów. Jego podejście było lekceważące i nieprofesjonalne. Przed podpisaniem umowy Pan Wiesław B. był szalenie "milutki" natomiast później kiedy pieniądze spłynęły na jego konto zaczął mnie i moją żonę traktować nieodpowiednio. Z takim podejściem nigdy nie będzie on miał dobrej opinii. Nikomu nie polecimy firmy wimat z Choczni. Przestrzegamy wszystkich aby uniknęli takiego rozczarowania jakiego my doświadczyliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zbigmor 19.03.2010 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 Wszystko ładnie i pięknie, ale żeby uwierzyć przydałoby się trochę detali.Poza tym co oznacza dla Ciebie "dobrze" i "milutki"? Chodzi o ten cudzysłów.Na stojaku wyglądała jednolicie, a po dostarczeniu już nie. Co oznacza jednolicie, a co, że nie?Jakie problemy wyszły przy montażu?Na czym polega podejście lekceważące i nieprofesjonalne w tym przypadku?Co to jest traktowanie nieodpowiednie?Nie chodzi o to, że nie ufam Twojej opinii, ale o odrobinę rzetelności w wypowiedzi. Tak przedstawiona wypowiedź to zwykłe pomówienie, ale po przedstwieniu detali otrzymamy listę pretensji (słusznych, lub nie), do których będą mogli się odnieść inni forumowicze (jeśli mają inne odczucia) jak i może sama oskarżana firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Phant0mas 19.03.2010 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2010 to ze ktos mniej lub bardziej "milutki" to zalezy od jego "cooltoory" Najwazniejsze, zebys otrzymal to za co zaplaciles. Jezeli to nie spelnia twoich oczekiwan to uzgodnij to z wykonawca Jezeli sa "bledy w sztuce" to zloz reklamacje - masz do tego prawo. Na potwierdzenie tych "problemow przy montazu: wrzuc zdjecia - nikt cie nie posadzi o pomowienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.