kmad 24.03.2010 19:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2010 Witam Zakupilem naroznik skorzany. niestety po kilku miesiacach uzytkowania zauwazylem ze pod obiciem wyczuwa sie drut ktory za chwile przebije obicie mebla. Zadzwonilem do sklepu zapytac sie o warunki gwarancji i tu okazalo sie ze musze miec jakis druczek gwarancyjny, ktory powinni mi zostawic przy dostawie.Druczka nie mam nawet nie jestem pewien czy cokolwiek takiego dostalem. Posiadam jednak fakture na ten zakup. W sklepie, w ktorym zakupilem mebel poinformowano mnie ze producent moze odmowic swadczen gwarancyjnych z powodu braku kwitu gwarancyjnego.Moze ktos wie czy mimo wszystko moge dochodzic usuniecia usterki przez producenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.