annecy 25.03.2010 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 długo się nosiłem z zamiarem poskarżenia sie na FM na w.w. firmę ale dziś mam więcej czasu więc w skrócie -są nieterminowi -nie oddzwaniają , choć obiecują... -przetrzymują zamówiony towar na sklepie, tak długo aż im będzie pasowało jechać w stronę klienta... -przy przycinaniu w mokrych pomieszczeniach drzwi z paździerza używają tępej piły , dzięki czemu niszczy się laminat... -nie sprawdzają czy towar od producenta jest zniszczony po transporcie , więc tak jak w moim przypadku część towaru wraca do nich z powrotem na kolejne tygodnie , np drzwi od jedynej łazienki... - przeszło rok czasu w moim przypadku realizują zgłoszoną reklamację na towar przez nich sprzedany - mają jeden stary samochód transportowy , dzięki czemu zawsze jest na co zwalić opóźnienie... generalna zasada , która im przyświeca to zasada, że towar jest zgodny z zamówieniem i nie podlega reklamacji jeżeli nie dostrzegasz rys, odprysków i przebarwień na nowym towarze z odległości 1m! nie wiem jak wygląda u nich egzekucja tej zasady , bo ich wygoniłem z mojego domu kiedy przywieźli porysowane drzwi z odpryskami na skrzydłach i ościeżnicach... wtedy jeszcze towar nie był dopłacony... teraz , kiedy jest zapłacone a po czasie 1 miesiąca od zamontowania drzwi uległy deformacji i kiedy nawet ich właściciel uznał moją reklamację, chyba tak na odczep, telefony umilkły... dziś jestem juz przy końcu wykończeniówki więc się uodporniłem i mam duzo więcej dystansu do pewnych kwestii , ale był czas , że nieco mnie wkurzali.... więc jak ktoś nie ma ochoty mieć zszarganych nerwów przez firmę , która ma Cię w nosie do proponuję omijac max door ze rzgowskiej w łodzi szerokim łukiem.... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.