Wowka 05.02.2004 12:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 A co do samych drzwi to zdania nie zmieniłem.Kolejny mój cytat z tego wątku : drzwi wybrałem świadomie ze względu na ich walory estetyczne. Po prostu spodobały mi się. Te które są kompletnie zmontowane w moim domu prezentują się nieźle. Powiem więcej - reprezentacyjnie. Moje uwagi krytyczne dotyczą sposobu załatwiania reklamacji klienta. Potrafię zrozumieć, że producentowi może przydarzyć się jakaś pomyłka, usterka. Ale firma dbająca o dobre, własne imię powinna z tej sytuacji wybrnąć w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 05.02.2004 12:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 http://www.murator.com.pl/forum/viewtopic.php?t=19002&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=4d8ac74d030667b887d58b4d4fcc6450 jakiś czas temu Wowka niesamowicie zachwalał drzwi Pol-Skone (temat postu: drzwi zewnętrzne pol-skone) a teraz pol-skone nieźle go załatwiło. ciekawe, czy dziśiaj wowka podpisalby się pod tamtymi postami Dla tych którym nie chce się szukać - zacytuję ten konkretny fragment w którym w.g anonima niesamowicie wychwalałem drzwi Pol-skone Mam Roztocze. Czy będę nadal zadowolony? Odpowiem na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 05.02.2004 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 busstop napisał: Jaka jest trwałość takich drzwi? Wowka napisał: Większa. Nie rozsychaja się .... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 05.02.2004 12:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 Nie dziwie się Wowce. Kupując drzwi , był przekonany o wysokiej jakości. Każdemu zdarzyć może się potknięcie, Pol-Skone takze. Ale olewanie klienta przez producenta jest niedopuszczalne! Szkoda tylko, że za to płaci (pieniędzmi, nerwami) ktoś, kto akurat firmę obdarzył zaufaniem. Niektórzy producenci wciąż jeszcze nie zrozumieli, że to, że akurat Wowka czy inny Iksiński wybrał ich produkt, to jakby zrobił im łaskę obdarzając ich (producentów) kredytem zaufania. Niestety, myślą - że to oni łaskę robią. Niech więc wypowiedzi Wowki będą przestrogą dla potencjalnych klientów. Niech nie zmuszają Pol-Skone do robienia klientom łaski. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość busstop niezalogowany 05.02.2004 13:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 Witaj Wowka! Poznałeś firme z innej strony. Kto wie, czy wychwalani tu przez nas producenci nie są podobni do POL-SKONE, a nie mamy się o tym okazji przekonać (dzięki Bogu!), bo nie jesteśmy zmuszeni składać reklamacji... Współczuję problemów, ale nie odpuszczaj! Sadząc po dotychczasowych perypetiach na zadośćuczynienie POL-SKONE bym nie liczył. Byleby tylko uznali i szybko załatwili reklamację. A życie im z nawiązką odpłaci, bo ja będąc potencjalnym klientem, po Twoim opisie produkty POL-SKONE obchodziłbym szerokim łukiem. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 05.02.2004 13:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lutego 2004 Busstop - na zadośćuczynienie nie liczę. Powtórze tylko to co juz napisałem poprzednio - Nie domagam się przecież żadnych upustów cenowych, bonusów czy też czegoś w tym rodzaju. Chcę tylko za niemałe w sumie pieniądze które wydałem - mieć takie drzwi jakie zamówiłem. Na dniach chcę się wprowadzić do budowanego przez lata domu. Ktoś mógłby powiedzieć - w takiej perspektywie czasu miesiąc w tę czy miesiąc w tamtą stronę- żaden problem. Ale tak niestety nie jest. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Didi 06.02.2004 20:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2004 wowkaDziasiaj zapytałam w składzie, gdzie kupuję wszystkie drzwi (porta) o to co pisałeś. Powiedzieli mi, że i oni już nie mają sił na tę firmę, bo nawet oni doża firma budowlana w Szczecinie, nie może sobie poradzić z Pol-Skone. Nie ma odzewu na zadne faxy, polecone i telefony. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-231083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 06.02.2004 20:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lutego 2004 Didi Czyli niestety, ale potwierdza się to o czym piszę z kolejnego źródła. Nawet na drugim końcu Polski . Dzisiaj po południu dostałem telefon od przedstawiciela handlowego który poinformował mnie, że co prawda dotarł już do Lublina ale okazało się, że "papiery reklamacyjne" ma źle wypełnione i musi ponownie przyjechać do Dąbrowy Górniczej aby PONOWNIE oglądnąć usterki i ponownie wypełnić formularze. Na pocieszenie obiecał sprawę załatwic w trybie pilnym Ręce już nawet nie opadają ...... bo.... dawno opadły wraz ze szczęką. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-231095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tommi5 10.02.2004 11:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2004 No to mnie nieżle przestraszyliście, skoro nawet duzi maja z nimi problemy to co ja - biedny żuczek.Szkoda, że żyjemy w kraju w którym klient stoi na drugoplanowym miejscu. Dziwi mnie już nie sam fakt, że oferowane produkty są nisiej jakosci, ale to jak traktuje sie klientów.Pytam więc, gdzie specjaliści od brand marketingu, public relations, czy jak to tam zwał???? Chyba jednak zapomnę o tej firmie ( szkoda - chcialem wspierac rodzime produkty). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233319 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 10.02.2004 11:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2004 .....Chyba jednak zapomnę o tej firmie ( szkoda - chcialem wspierac rodzime produkty). tommi5 - jedna uwaga z mojej strony. Moje "żale" nie dotyczą drzwi jako takich. Nawet przeciwnie, te drzwi w dalszym ciągu podobają mi się. Moim pechem jest to, że trafiłem na pewne wady które postanowiłem zareklamować (co nie wydaje się być dziwnym). A na pewno mam zastrzeżenia do jakości pracy serwisu a raczej jego bezczynności. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 10.02.2004 11:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2004 Ja po prostu jestem uczulony na punkcie obsługi klienta. Kiedyś miałem wątpliwą przyjemność pracy za granicą i wiem jak tam wygląda pożądny "customer service". Daleko nam, ojjjjjjjjj daleko do tego by poczuć się ( jako klient) lubianym przez duże firmy.Ale jestem pełen szacunku dla postawy Wowki, pomimo tych "przygód" potrafi obiektywnie ocenić sytuację.Życzę wszystkim oby jak najmniejszej liczby takich "przygód".Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tommi5 10.02.2004 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2004 To byłem ja, cosik mnie wylogowało . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jasto 10.02.2004 21:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2004 A juz mialem zamowic okna i drzwi w POL-Skone. Lacznie 18 kompetow. Ale tego nie zrobie. Pewnie sie chlopaki uciesza. Ja na pewno, ze tego nie zrobilem. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 20.02.2004 13:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2004 Wczoraj przywieziono mi zausterkowane elementy. W sobotę montaż. Aż się boję czy wszystko będzie pasować do siebie.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-242530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pirat 20.02.2004 14:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2004 Kup browara ... ustaw krzesełko , patrz jak beda montować a jak bedzi ekoniec weź lupe i sprawdzaj Jak bedzie rysa reklamuj Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-242600 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 20.02.2004 14:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2004 nu, dobry sposób. ja na początku wybrałem sobie drzwi antywłamaniowe chyba najpolularniejszego producenta drzwi antywłamaniowych w Polsce (flagowy model). panowie przyjechali, zrobiłem im kawkę i obserwowałem. złożyli futrynę, przymierzyli, kombinowali, zabrali drzwi, przyjechali za tydzień z nowymi następnie scenariusz się powtórzył. z nowymi drzwiami niby szło ok, montażyści już kończyli więc wziąłem poziomice i sprawdzam. nie pasuje. panowie popriwają. jest ok, ale drzwi się nie zamykają. potem znów sprawdzają, poprawiają i dzrwi się zamykają, ale znów sprawdzam, a drzwi pionu nie trzymają. i tak przez kilka godzin. nie pomogło rozpiłowywanie dziur w futrynach (tych w które wchodzą rygle). po kolejnych dwóch tygodniach, przepychankach słownych itp firma zabrała sobie te drzwi (bo okazało się, ze same skrzydło drzwi było wygięte i nie sposób było ich zamontować do pionu by się przy tym zamykały) i oddali mi kase. mam nadzieje, ze Ciebie omina juz takie "rozrywki". ale pilnuj, na koniec skontroluj. bo gdybym tego nie pilnował to pewnie by fuchę odpierd... a ja bym miał potem z tym problemy Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-242636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mly 20.02.2004 17:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2004 Ha! A ja dzisiaj z zonka caly dzien chodzilem i szukalem drzwi!!! Pol-skone tez mamy na liscie!!! WYKRESLAMY!!! Pa Pa... Trzeba poszukac innych. Tak na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-242742 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tommi5 21.02.2004 23:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2004 Wowka napisał: Wczoraj przywieziono mi zausterkowane elementy. W sobotę montaż. Aż się boję czy wszystko będzie pasować do siebie.... Ciekaw jestem jaki jest efekt końcowy? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-243605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Wowka 23.02.2004 08:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2004 Prawie, że OK. Trzeba było co prawda to i owo podocinać (opaski z futryny regulowanej). Ale już właściwie po robocie.Mam nadzieję, że nic więcej mnie z tymi drzwiami przykrego nie spotka. m@ly powtórze swoją poprzedną wypowiedź- Drzwi wybrałem świadomie ze względu na ich walory estetyczne. Po prostu spodobały mi się. Te które są kompletnie zmontowane w moim domu prezentują się nieźle. Powiem więcej - reprezentacyjnie. Moje uwagi krytyczne dotyczą sposobu załatwiania reklamacji klienta. Potrafię zrozumieć, że producentowi może przydarzyć się jakaś pomyłka, usterka. Ale firma dbająca o dobre, własne imię powinna z tej sytuacji wybrnąć w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta. Czyli zanim zrezygnujesz zastanów się... Może będziesz miał więcej szczęścia niż ja...... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-244194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.