Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

A co do samych drzwi to zdania nie zmieniłem.

Kolejny mój cytat z tego wątku :

 

drzwi wybrałem świadomie ze względu na ich walory estetyczne. Po prostu spodobały mi się. Te które są kompletnie zmontowane w moim domu prezentują się nieźle. Powiem więcej - reprezentacyjnie. Moje uwagi krytyczne dotyczą sposobu załatwiania reklamacji klienta. Potrafię zrozumieć, że producentowi może przydarzyć się jakaś pomyłka, usterka. Ale firma dbająca o dobre, własne imię powinna z tej sytuacji wybrnąć w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229647
Udostępnij na innych stronach

http://www.murator.com.pl/forum/viewtopic.php?t=19002&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=4d8ac74d030667b887d58b4d4fcc6450

 

jakiś czas temu Wowka niesamowicie zachwalał drzwi Pol-Skone (temat postu: drzwi zewnętrzne pol-skone)

 

a teraz pol-skone nieźle go załatwiło.

 

ciekawe, czy dziśiaj wowka podpisalby się pod tamtymi postami

 

 

Dla tych którym nie chce się szukać - zacytuję ten konkretny fragment w którym w.g anonima niesamowicie wychwalałem drzwi Pol-skone

 

 

Mam Roztocze. Czy będę nadal zadowolony? Odpowiem na wiosnę

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229654
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwie się Wowce. Kupując drzwi , był przekonany o wysokiej jakości. Każdemu zdarzyć może się potknięcie, Pol-Skone takze. Ale olewanie klienta przez producenta jest niedopuszczalne! Szkoda tylko, że za to płaci (pieniędzmi, nerwami) ktoś, kto akurat firmę obdarzył zaufaniem. Niektórzy producenci wciąż jeszcze nie zrozumieli, że to, że akurat Wowka czy inny Iksiński wybrał ich produkt, to jakby zrobił im łaskę obdarzając ich (producentów) kredytem zaufania. Niestety, myślą - że to oni łaskę robią.

 

Niech więc wypowiedzi Wowki będą przestrogą dla potencjalnych klientów. Niech nie zmuszają Pol-Skone do robienia klientom łaski.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229693
Udostępnij na innych stronach

Gość busstop niezalogowany

Witaj Wowka!

 

Poznałeś firme z innej strony. Kto wie, czy wychwalani tu przez nas producenci nie są podobni do POL-SKONE, a nie mamy się o tym okazji przekonać (dzięki Bogu!), bo nie jesteśmy zmuszeni składać reklamacji...

 

Współczuję problemów, ale nie odpuszczaj! Sadząc po dotychczasowych perypetiach na zadośćuczynienie POL-SKONE bym nie liczył. Byleby tylko uznali i szybko załatwili reklamację. A życie im z nawiązką odpłaci, bo ja będąc potencjalnym klientem, po Twoim opisie produkty POL-SKONE obchodziłbym szerokim łukiem.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229757
Udostępnij na innych stronach

Busstop - na zadośćuczynienie nie liczę. Powtórze tylko to co juz napisałem poprzednio -

 

Nie domagam się przecież żadnych upustów cenowych, bonusów czy też czegoś w tym rodzaju. Chcę tylko za niemałe w sumie pieniądze które wydałem - mieć takie drzwi jakie zamówiłem.

 

Na dniach chcę się wprowadzić do budowanego przez lata domu. Ktoś mógłby powiedzieć - w takiej perspektywie czasu miesiąc w tę czy miesiąc w tamtą stronę- żaden problem. Ale tak niestety nie jest.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-229805
Udostępnij na innych stronach

wowka

Dziasiaj zapytałam w składzie, gdzie kupuję wszystkie drzwi (porta) o to co pisałeś. Powiedzieli mi, że i oni już nie mają sił na tę firmę, bo nawet oni doża firma budowlana w Szczecinie, nie może sobie poradzić z Pol-Skone. Nie ma odzewu na zadne faxy, polecone i telefony.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-231083
Udostępnij na innych stronach

Didi Czyli niestety, ale potwierdza się to o czym piszę z kolejnego źródła. Nawet na drugim końcu Polski :wink: .

 

Dzisiaj po południu dostałem telefon od przedstawiciela handlowego który poinformował mnie, że co prawda dotarł już do Lublina ale okazało się, że "papiery reklamacyjne" ma źle wypełnione i musi ponownie przyjechać do Dąbrowy Górniczej aby PONOWNIE oglądnąć usterki i ponownie wypełnić formularze.

Na pocieszenie obiecał sprawę załatwic w trybie pilnym :p :p :p

 

Ręce już nawet nie opadają ...... bo.... dawno opadły wraz ze szczęką.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-231095
Udostępnij na innych stronach

No to mnie nieżle przestraszyliście, skoro nawet duzi maja z nimi problemy to co ja - biedny żuczek.

Szkoda, że żyjemy w kraju w którym klient stoi na drugoplanowym miejscu. Dziwi mnie już nie sam fakt, że oferowane produkty są nisiej jakosci, ale to jak traktuje sie klientów.

Pytam więc, gdzie specjaliści od brand marketingu, public relations, czy jak to tam zwał????

Chyba jednak zapomnę o tej firmie ( szkoda - chcialem wspierac rodzime produkty).

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233319
Udostępnij na innych stronach

.....Chyba jednak zapomnę o tej firmie ( szkoda - chcialem wspierac rodzime produkty).

 

tommi5 - jedna uwaga z mojej strony. Moje "żale" nie dotyczą drzwi jako takich. Nawet przeciwnie, te drzwi w dalszym ciągu podobają mi się.

 

Moim pechem jest to, że trafiłem na pewne wady które postanowiłem zareklamować (co nie wydaje się być dziwnym). A na pewno mam zastrzeżenia do jakości pracy serwisu a raczej jego bezczynności.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233325
Udostępnij na innych stronach

Ja po prostu jestem uczulony na punkcie obsługi klienta. Kiedyś miałem wątpliwą przyjemność pracy za granicą i wiem jak tam wygląda pożądny "customer service". Daleko nam, ojjjjjjjjj daleko do tego by poczuć się ( jako klient) lubianym przez duże firmy.

Ale jestem pełen szacunku dla postawy Wowki, pomimo tych "przygód" potrafi obiektywnie ocenić sytuację.

Życzę wszystkim oby jak najmniejszej liczby takich "przygód".

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233356
Udostępnij na innych stronach

A juz mialem zamowic okna i drzwi w POL-Skone. Lacznie 18 kompetow. Ale tego nie zrobie. Pewnie sie chlopaki uciesza. Ja na pewno, ze tego nie zrobilem. Dzieki.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-233931
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

nu, dobry sposób. ja na początku wybrałem sobie drzwi antywłamaniowe chyba najpolularniejszego producenta drzwi antywłamaniowych w Polsce (flagowy model).

 

panowie przyjechali, zrobiłem im kawkę i obserwowałem. złożyli futrynę, przymierzyli, kombinowali, zabrali drzwi, przyjechali za tydzień z nowymi

 

następnie scenariusz się powtórzył. z nowymi drzwiami niby szło ok, montażyści już kończyli więc wziąłem poziomice i sprawdzam. nie pasuje. panowie popriwają. jest ok, ale drzwi się nie zamykają. potem znów sprawdzają, poprawiają i dzrwi się zamykają, ale znów sprawdzam, a drzwi pionu nie trzymają. i tak przez kilka godzin. nie pomogło rozpiłowywanie dziur w futrynach (tych w które wchodzą rygle).

 

po kolejnych dwóch tygodniach, przepychankach słownych itp firma zabrała sobie te drzwi (bo okazało się, ze same skrzydło drzwi było wygięte i nie sposób było ich zamontować do pionu by się przy tym zamykały) i oddali mi kase.

 

mam nadzieje, ze Ciebie omina juz takie "rozrywki". ale pilnuj, na koniec skontroluj. bo gdybym tego nie pilnował to pewnie by fuchę odpierd... a ja bym miał potem z tym problemy

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-242636
Udostępnij na innych stronach

Prawie, że OK. Trzeba było co prawda to i owo podocinać (opaski z futryny regulowanej). Ale już właściwie po robocie.

Mam nadzieję, że nic więcej mnie z tymi drzwiami przykrego nie spotka.

 

m@ly powtórze swoją poprzedną wypowiedź-

 

Drzwi wybrałem świadomie ze względu na ich walory estetyczne. Po prostu spodobały mi się. Te które są kompletnie zmontowane w moim domu prezentują się nieźle. Powiem więcej - reprezentacyjnie. Moje uwagi krytyczne dotyczą sposobu załatwiania reklamacji klienta. Potrafię zrozumieć, że producentowi może przydarzyć się jakaś pomyłka, usterka. Ale firma dbająca o dobre, własne imię powinna z tej sytuacji wybrnąć w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta.

 

Czyli zanim zrezygnujesz zastanów się... Może będziesz miał więcej szczęścia niż ja......

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/14095-reklamacja-w-pol-skone-groch-o-cian/page/2/#findComment-244194
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...