pawcik7 30.01.2004 02:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2004 A może ktoś z braci budowlańców ma właśnie takie hobby ? Ja dopiero zaczynam, jestem na etapie zakupu elektryka ale zapału mam dużo ( tylko kasy mniej ) Jak nie wiesz co to jest ASG to kliknij na : military.pl wmasg.pl Sie ma ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Juras XR4Ti 01.04.2004 06:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2004 Mam P99 i lubię go. Fajna rzecz popykać sobie do tarczy. I na dodatek w miarę bezpieczna. Jak na razie z całej rodziny udało mi się zarazić córkę (9lat). Nawet nieźle jej idzie. Przymierzałem się do kupienia czegoś poważniejszego z gwintowaną lufą, ale BHP takiej broni jest niskie w warunkach domowych. Dlatego pozostanę przy ASG. Może z czasem kupię jakiegoś ,,gaziaka'' ale koniecznie z ,,blow-back''. Pozdrawiam - Juras XR4Ti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Geno 18.01.2007 14:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2007 Podnoszę. Może ktoś nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sail 19.01.2007 07:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 Mi się to bardzo podoba. Byłem na jednej strzelance i mimo, że lata młodości już za mną to było super. Zresztą okazuje się, że średnia wieku całkiem wysoka Niestety, pomijając notoryczny brak kasy, to brakuje mi również czasu, bo weekendy staram się jednak spędać z rodzinką, ale może jeszcze kiedyś znajdę czas żeby pobiegać po lesie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania