Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Mam okna o profilu Rehau 70.

Kupiłem je w jednym ze sklepów w swoim mieście zaś producent znajduje sią w Gostyninie duża firma na "P" .

Zamontowano mi je 3 miesiące temu. Od razu przy montażu pękła szyba w jednym z okien.

Montażyści ze sklepu sporządzili protokół reklamacyjny. Na prośbę producenta zrobiłem i wysłałem im zdjęcia tego felernego okna.

Prawie we wszystkich oknach były pozawijane uszczelki wiec od razu poprosiłem o poprawienie tych uszczelek.

Wczoraj zjawił się serwisant przyjechał z nowym pakietem szybowym.

Wyjął uszkodzony. Okazało sie że szyba pękła od niewkręconego wkrętu co łączy profil ze wzmocnieniem w srodku.

Wyjął wkręt kombinerkami, uszczelkę poprawił a brud znajdujący sie na uszczelkach wycierałem już sam.

Kazałem mu rozebrać jeszcze kilka okien i okazało się że nie było takiego w którym by nie było takich wkrętów!!

Powyjmował je ale przecież one muszą tam do czegoś tam być a powyszczerbiane szyby kiedyś zaczną pękać.

Gość obleciał resztę okien poprawiając uszczelki bez wyciągania szyb w taki sposób że lepiej nie mówić.

W protokole "naprawy"?? kazałem mu zapisać o niewkręconych wkrętach które spowodowały uszkodzenie szyb.

Chłop był szczery powiedział od razu że zmiana która to robiła nie przyłożyła się !!

Z protokołem pojechałem od razu do sprzedawcy. Pokazałem protokół powiedziałem co zobaczyłem.

Znów ma przyjechać serwisant tym razem z technologiem produkcji.

Proszę o pomoc jak się wziąć za ta sprawę.

Czy spróbować sprawę załatwić spokojnie bez emocji, czy może od razu jechać z nimi od razu

Bo czytając posty innych, którzy mają podobne problemy czy to z producentem czy montażystą

to trzeba chyba od razu chyba lać pałą po plecach.

Nie wiem czy od razu żądać wymiany (z tym pewnie będą od razu komplikacje)

Czy może tylko usunięcia usterki ( tylko nie potrafię sobie tego wyobrazić na czym to ma polegać)

Dopiero zacząłem czytać forum ale bede sie musiał wziąć i za montażystów bo coś mi sie kojarzy że poprzybijali okna na gwoździe a nie na dyble o piance nie wspomnę

Z góry Dziękuję, pozdrawiam Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli problem leży tylko w niedokręconych wkrętach mocujących wzmocnienia w skrzydłach to serwis powinien zdemontować pakiety szybowe w każdym oknie, podokręcać wkręty (a nie je wyrywać bo one mają trzymać wzmocnienie) i zaszklić ponownie zwracając uwagę na ewentualne uszkodzenia wkładów szybowych kwalifikujące je do wymiany. Po takiej operacji okna będą w pełni funkcjonalne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Dziękuję bardzo za odpowiedz. Zrobiłem tak jak napisałeś Zdemontowano wszystkie pakiety sprawdzono wszystkie okna, wkręty powkręcane, uszczelki wymienione czekam jeszcze na dwie szyby bo są wyszczerbione i temat okien zamykam. Pozdrawiam Urwojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...