Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Dom w Mirabelkach - moje wnętrza, wizualizacje i inspiracje


Recommended Posts

A pani powiedziała, że cena to 1700 zł już po zniżce. I skąd ja mam wiedzieć, czy to rzeczywiście ze zniżką jest czy nie? Rozumiesz, o co mi chodzi?

 

Ananek tego to się nigdy nie dowiesz, równie dobrze mogła powiedzieć z 2500 na 1700 przeceniono, ale czy to naprawdę prawda? takich rzeczy nie sprawdzisz. Ja w takiej sytuacji oceniam, że taka rzecz jest warta 1700.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31,3k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • Venus_m

    9186

  • reni1980

    2840

  • Magda_lena85

    1749

  • london23

    1546

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

A ja się Ananek z Tobą zgadzam w całej rozciągłości. Venuska - piszesz o tym, że Sprzedawca robi łaskę, że chce sprzedać swój produkt... :bash:

 

Sympatia do kogoś to jedno, a biznes to biznes. Może gdybym kupowała coś u koleżanki to miałabym dla niej więcej wyrozumiałości, ale neutralny klient powinien być równie neutralnie obsłużony. Jakby mi coś zamówionego nie przyszło to też bym darła ryja, bo niby jakim prawem? Prawem tego, że powinnam mieć cierpliwość? No nie... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego , ja w przeceny wierzę tylko gdy np jestem w zara, oni nie ciulają, widzę daną rzecz po 99 a potem po 49, w każdej innej nie wierzę, byłam kiedys w media, było bez vatu, poszłam z ciekawości zobaczyc po ile są garnki bo chciałam je kupić i co zobaczyłam, w tym dniu cena brutto była juz ceną netto z poprzedniego dnia, też okłamują w gino rossi, benetonie, a w takim sklepie jak MG nie ma bata aby klient doszedł do prawdy, oczywiscie nie mówię , ze MG oszukuje ale tam nie sposób aby klient to sprawdził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asiu myślę, ze tu nie o sympatię chodzi. Ja zawsze byłam dobrze obsluzona więc nie będę mówić inaczej. Poza tym nie ma co generalizowac, jedno opóźnienie w odpowiedzi mailowej to dla mnie nie powód do przekreslania sklepu. Nie mam żadnego interesu w tym aby pisać o MG dobrze lub źle. To przede wszystkim sklep stacjonarny, jeżeli nie wiesz jaka była faktyczną cena a konsola chyba dobrze ponad 2k to pozostaje sucha ocena czy mozesz tyle za dany produkt zapłacić, ewentualnie sprawdzić u konkurencji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyny, ja tak na szybko.

 

Nie byłam w MG, ale wydaje mi się, że Magda handluje towarami z wyższej półki (ceny, które czasami poznaję tu na forum są dosyć wysokie). Różna jest klientela, zależy do kogo Magda chce trafić. Prawda jest jednak taka, że ekskluzywny klient kupuje, nie patrząc na cenę, więc może też dlatego Madzia tych cen nie podaje? W sklepie z biżuterią Tiffaniego, w butiku Chanel itp. nie ma cen przy towarach :no: (przynajmniej za granicą, w Polsce w żadnym takim nie byłam, bo też u nas nie ma, chyba że w Warszawie, gdzie jak jadę na zakupy to po to, żeby coś kupić, a nie szlajać się po sklepach bez celu). Jak zapytasz, to sprzedawca odpowie i tyle.

 

Choć słyszałam, że podobno sprzedawca w takim butiku wie, że jeśli ktoś szuka metki, to przyszedł sobie popatrzeć i wyjdzie z pustymi rękoma, bo ich klientela zna ceny, jakiego są rzędu, a kilka stówek w tą czy w tą nie robi im różnicy.

 

Może Magdzie zależy na takim sklepie? Niejednokrotnie pisała tutaj, że chciałaby pracować z towarem luksusowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście jestem ZA pisaniem - każdy co uważa

 

ale niektóre argumenty mnie wręcz rozbawiły - dzisiaj są takie czasy, że klient nasz pan - i niestety jakby mnie ktoś olał w sklepie to prosić się nie będę, konkurencja jest na rynku bardzo duża.

Co innego z fachowcami których jest mało, ale w detalu jest tak duża konkurencja.

 

Dziwi mnie ocenianie przez pryzmat forum - a co jakby sklep nie był związany z fm?

Dlatego Reni wielki szacun, że tu jesteś nie jako bizneswoman ale jako Reni i nie robisz kariery na forum - tylko jesteś ponad to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak samo - 2 lata temu mąż kupował auto - za gotówkę i tak chodziliśmy od salonu do salonu - ubrani normalnie, bez jakiś stylizacji - raczej na sportowo - w 2/3 salonach nas olewali... od niechcenia obsługiwali bo przecież "nie wyglądamy" - w 2 salonach obsługa była taka, że kopara nam opadła - pokazał wszystko od a-z

 

Reni - bo to bardzo dobra zasada i widać profesjonalizm -a nie ma co ukrywać wszelkie "problemy" są ze znajomymi a nie obcymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ananek ja nie napisałam, że ta cena to na pewno była 2k, wydaje mi się że u konkurencji widywałam ją dużo droższą.

 

Jak pisałam, konkurencja jest tak duża, że można sobie wybrać, nie wiem po co cała ta dyskusja konkretnie o MG. Nieprofesjonalizm obsługi zawsze można zgłosić do właściciela.

 

Skoro uważacie, że ja mam dobre zdanie o MG przez pryzmat fm to nie macie racji, ale ja nie zamierzam się tłumaczyć. Byłam, jestem i będę ich klientką, chyba że odwalą jakąś niewybaczalną akcję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...