tomal81 28.04.2010 18:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 Witam.Właśnie jestem w trakcie remontu balkonu.Podłoga już zrobiona,teraz kolej na ściany.No właśnie..Chciałbym położyć coś w rodzaju tynku ozdobnego.Ściany są pomalowane farbą balkonową.Niestety nie wiem jaką,ponieważ mieszkanie niedawno kupiłem.Czy po zagruntowaniu,mogę na to położyć np.tynk mineralny z domieszką żwirku?Niestety jestem dość zielony w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość Chciałbym,aby koszt nie był zbyt wysoki,portfel niestety cienki.. Dzięki z góry za porady i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomal81 29.04.2010 12:56 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2010 Nikt mi nie pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomal81 30.04.2010 12:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 No to dzięki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zbigniew100 30.04.2010 15:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Aleś nerwowy. Dlaczego tynk mineralny ? Mineralny pasuje pomalować. Lepszy akrylowy ; wyczyścić, zagruntować , wyrównać klejem do elewacji ,zagruntować , dać tynk akrylowy Bardzo ważne jest oczyszczenie starej farby przed zagruntowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania