Marek-B 22.05.2010 21:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2010 Czyżby zmartwychwstał już raz ? . Nie strasz mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gumis107 26.05.2010 11:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Piloci byli dobrze wyszkoleni . To kompletny absurd informacyjny zeby nie napisac falsz informacyjny ........ze nie znali angielskiego jak podawano w telewizji , lub, ze nie rozumieli rosyjskiego . - Warunki pogodowe nie byly tez az tak zle jak podawano to w pierwszej chwili. Taka mgla jaka byla nie jest przeszkoda do ladowania gdy dziala system naprowadzajacy , - Na JFK , Newarku czy LaGuardii samoloty laduja w znacznie gorszych warunkach pogodowych , przy znacznie silniejszym wietrze - pasy startowe JFK sa przy samym oceanie - i znacznie gestszej mgle albo bardzo silnym deszczu . - barakuda ,jaja sobie robisz ,czy serio nie majac nawet najmniejszej wiedzy na te temat zaczynasz nowy watek, do tego stwierdzajac od razu ze to nie byl blad pilota ? Na poczatek poczytaj moze to http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem.html , bo inaczej wychodzisz na kogos pozbawionego umiejetnosci logicznego myslenia i przestan sie kompromitowac brakiem wiedzy.Chyba tez zaczne tu nowy temat pt"laduj dziadu" gdzie wyjasnie jasno i logicznie podpierajac sie ogolnie dostepnymi wiadomosciami z katastrofy ,ze odpowidzialnosc za katastrofe smolenska L.Kaczynski ,jego kumplowie z PiSu ,system szkolenia ,oraz niekompetencja kncelari prezydenta i prawdopodobnie jego alkoholizm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 26.05.2010 12:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 barakuda ,jaja sobie robisz ,czy serio nie majac nawet najmniejszej wiedzy na te temat zaczynasz nowy watek, do tego stwierdzajac od razu ze to nie byl blad pilota ? Na poczatek poczytaj moze to http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem.html , bo inaczej wychodzisz na kogos pozbawionego umiejetnosci logicznego myslenia ...... no to już zostało akurat dawno stwierdzone..... nie ma co rozważać "wychodzisz" czy "nie wychodzisz" gdy mamy do czynienia z pewnikiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
barakuda1 26.05.2010 14:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 - Wiedzę to widocznie mają ci, którzy na dzień po zdarzeniu zaczęli urabiać opinię publiczmę - TVN24 i Gazeta Wyborcza - , że to był błąd pilota . Tylko s k ą d oni to wiedzieli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bold 26.05.2010 15:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 no i wszystko się wyjaśniło,za sterami siedział generał Błasik a pijany Kaczyński nawigował. "Komsomolskaja Prawda" publikuje natomiast opinię byłego eksperta Ministerstwa Obrony Rosji ds. bezpieczeństwa lotów, pułkownika Wiktora Timoszkina, który zasugerował, że to generał Błasik mógł siedzieć za sterami Tu-154M w momencie katastrofy. "O tym, że ktoś z postronnych w samolocie mógł nie tylko przebywać w kabinie, lecz nawet siedzieć za sterami, mówiliśmy od dawna. Dzisiaj bez odpowiedzi pozostaje kilka ważnych pytań. Nie wiemy, czy ze względu na wiek polski dowódca Sił Powietrznych był dopuszczony do lotów; czy miał doświadczenie w pilotowaniu Tu-154" - cytuje gazeta Timoszkina. http://wiadomosci.onet.pl/2175986,12,polacy_dopuscili_do_presji_wobec_pilotow,item.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
barakuda1 26.05.2010 15:10 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 - No, zapił Kaczor, zapił . To ile miał promili we krwi ? - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 26.05.2010 16:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 (...) piloci mieli świadomość, że schodzą poniżej tzw. wysokości decyzji (100 - 120 metrów). - To niemal samobójstwo - ocenił major Michał Fiszer.Klich sugerował, że piloci byli źle wyszkoleni, ale stwierdził, że "są oni na samym końcu tego łańcuchu błędów, który zaczyna się już od Sejmu" i ustawy o prawie lotniczym.- Piloci zginęli, prawda? I co, i będą następni, którzy będą tak samo źle wyszkoleni, źle przygotowani i mogą popełnić te same błędy? - pytał retorycznie Klich - Ten wypadek miał kilka, kilkanaście przyczyn - ocenił.http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7937932,Klich__Piloci_swiadomie_zeszli_do_wysokosci_20_metrow.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Pepeg z Gumy 26.05.2010 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 :DBardzo ciekawe, kto wydał decyzję w 97 roku o skreśleniu z planów szkolenia pilotów w Rosji ? Jakieś typy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek-B 26.05.2010 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Będę strzelał ..... ulubieńcy barrakudy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Pepeg z Gumy 26.05.2010 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 Trafiony, zatopiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
barakuda1 26.05.2010 20:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Maja 2010 - * To niedorzeczność obarczać winą pilotów * . Niedorzecznoćś i głupta - dodam od siebie . Scczególnie na drugi dzień p o katastrofie . - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
barakuda1 31.05.2010 15:49 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2010 - ech...... ten ' błąd pilota ' ....... - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bold 01.06.2010 20:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 - Ostatnie 30 sekund lotu i milczenie dowódcy świadczy o tym, że załoga była w szoku, bo utraciła sterowność. Maszyna przestała reagować - uważa Janusz Więckowski, emerytowany pilot, który wylatał na Tupolewie 154 prawie 20 tysięcy godzin. [url=http://wiadomosci.onet.pl/2179016,11,piloci_w_szoku__utracili_sterownosc,item.htmlogl%C4%85dnijcie][/url]http://wiadomosci.onet.pl/2179016,11,piloci_w_szoku__utracili_sterownosc,item.html oglądnijcie filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
barakuda1 01.06.2010 21:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2010 - Ten typ maszyny miał 60 ! katastrof . Słynna jest sprawa z prezydentem Bułgarii , który o d m ó w i ł wejścia do tego samolotu , to samo zrobili turyści francuzcy, których chcieli zawieźć tym gratem do Egiptu . Diało się to na dlugo przed tą katastrofą. Jasne, że Rosjanie bronią jak mpgą osiągnięć swojej myśli technicznej bo mają dużo do stracenia - trochę tego złomu jeszcze lata . - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 02.06.2010 00:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 10:40:59,3 10:41:04,6 Odgłos zderzenia z drzewami10:41:00,3 10:41:01,4 2P Kurwa mać!10:41:00,5 10:41:01,8 TAWS PULL UP, PULL UP10:41:02,0 10:41:03,4 D Odejście na drugi krąg!10:41:02,7 10:41:04,6 A Krzyk Kurwaaaaaa..... http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7962680,Zapis_rozmow_z_czarnych_skrzynek_Tu_154.html?as=6&startsz=x a przecież miało być zupełnie inaczej, tak patriotycznie..http://www.fakt.pl/Piloci-krzyczeli-Jezu-Jezu-,artykuly,71784,1.html Pilot przeszarżował. To on ponosi winę za katastrofę – mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Tomasz Hypki, sekretarz Krajowej Rady Lotnictwa. http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Wine-ponosi-pilot-ktory-przeszarzowal,wid,12328374,wiadomosc.html?ticaid=1a453 Transkrypcja rozmów załogi samolotu Tu-154 M Nr 101, który uległ katastrofie w dniu 10 kwietnia 2010 roku w czasie podejścia do lądowania na lotnisku Smoleńsk „Północ”.(Rejestrator dźwięku MARS-BM) Dokument przekazany 31 maja 2010 roku przez MAK stronie polskiej - do pobrania w pdf (ze strony MSWiA)http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Chef Paul 02.06.2010 02:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 ... a przecież miało być zupełnie inaczej, tak patriotycznie.. http://www.fakt.pl/Piloci-krzyczeli-Jezu-Jezu-,artykuly,71784,1.html ... ... przecież to żadna zagadka Tajemniczym "informatorem" Faktu był marian ... jednakowoż kiedy zdawał relację, popierdzieliły mu się "cytata" z jakieś uroczystości kościelnej, no i ... wyszło jak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bold 02.06.2010 06:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 Pilot przeszarżował. To on ponosi winę za katastrofę – mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Tomasz Hypki, sekretarz Krajowej Rady Lotnictwa. http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Wine-ponosi-pilot-ktory-przeszarzowal,wid,12328374,wiadomosc.html?ticaid=1a453 HA HA HA ekspert Tomasz Hypki,teoretyk gawędziarz, proponuję poszperać w necie jakim to ekspertem jest Hypki, czyich interesów broni i co o nim sądzą forumowicze piszący na forach lotniczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zochna 02.06.2010 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 10.26 - no to mamy problem10.30 - nie ma jeszcze decyzji prezydenta Czy to nie bylo mniej wiecej w tym samym czasie jak panowie K rozmawiali telefonicznie ?Zastanawiające tez jaki byl prawdziwy powód dla którego Jarek odmówił uczestniczenia w odsłuchaniu nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
m.k.k 02.06.2010 09:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 Czego się spodziewacie po rozmowie braci? Że Jaro powiedział: Ty się lepiej rozbij, a ale bądź na czas. Jakby co, Wawel ci załatwię? W tych tekstach nie ma słowa, że piloci zobaczyli ziemię!Jest tekst "odchodzimy" drugiego pilota. Interpretowany przez komentatorów jako rozkaz. Był to rozkaz czy pytanie / sugestia? Na wysokości 80 m. JAK informował, że podstawa chmur jest na 50. Schodził wciąż w dół, 10 sekund później walną w drzewa. Brakuje, o czym wielu ekspertów mówi, informacji, czy schodzili dalej celowo, czy rozpoczęli czynności związane z poderwaniem się, tylko z jakiegoś względu (jakiego) nie zdążyli. Bezwładność maszyny to jedno, ale może kapitan liczył, że jeszcze metr-dwa i będzie poniżej chmur, coś zobaczy... Za długo zwlekał z wyrównaniem, odejściem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zochna 02.06.2010 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) Czego się spodziewacie po rozmowie braci? Że Jaro powiedział: Ty się lepiej rozbij, a ale bądź na czas. Jakby co, Wawel ci załatwię? nie róbmy jaj z pogrzebu. Presja żeby na tę uroczystość zdążyć zapewne była ogromna. Nie musial byc wyrazona "werbalnie" nawet. Załoga raczej zdawała sobie sprawę, że nie leci z Orbisem na wczasy. ale to już bylo sto razy powiedziane chyba matko - zaczyznam sie zachowywac jak lump. kończe z tym Edytowane 2 Czerwca 2010 przez Zochna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.