Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

To jednak nie byl blad pilota . A jesli nie pilota to czyj byl ten blad ?


barakuda1

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 128
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Piloci byli dobrze wyszkoleni .

 

To kompletny absurd informacyjny zeby nie napisac falsz informacyjny ........ze nie znali angielskiego jak podawano w telewizji , lub, ze nie rozumieli rosyjskiego .

 

-

 

Warunki pogodowe nie byly tez az tak zle jak podawano to w pierwszej chwili.

 

Taka mgla jaka byla nie jest przeszkoda do ladowania gdy dziala system naprowadzajacy ,

 

-

Na JFK , Newarku czy LaGuardii samoloty laduja w znacznie gorszych warunkach pogodowych , przy znacznie silniejszym wietrze - pasy startowe JFK sa przy samym oceanie - i znacznie gestszej mgle albo bardzo silnym deszczu .

 

-

 

barakuda ,jaja sobie robisz ,czy serio nie majac nawet najmniejszej wiedzy na te temat zaczynasz nowy watek, do tego stwierdzajac od razu ze to nie byl blad pilota ? Na poczatek poczytaj moze to http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem.html , bo inaczej wychodzisz na kogos pozbawionego umiejetnosci logicznego myslenia i przestan sie kompromitowac brakiem wiedzy.Chyba tez zaczne tu nowy temat pt"laduj dziadu" gdzie wyjasnie jasno i logicznie podpierajac sie ogolnie dostepnymi wiadomosciami z katastrofy ,ze odpowidzialnosc za katastrofe smolenska L.Kaczynski ,jego kumplowie z PiSu ,system szkolenia ,oraz niekompetencja kncelari prezydenta i prawdopodobnie jego alkoholizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barakuda ,jaja sobie robisz ,czy serio nie majac nawet najmniejszej wiedzy na te temat zaczynasz nowy watek, do tego stwierdzajac od razu ze to nie byl blad pilota ? Na poczatek poczytaj moze to http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem.html , bo inaczej wychodzisz na kogos pozbawionego umiejetnosci logicznego myslenia ......

 

no to już zostało akurat dawno stwierdzone..... nie ma co rozważać "wychodzisz" czy "nie wychodzisz" gdy mamy do czynienia z pewnikiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wszystko się wyjaśniło,

za sterami siedział generał Błasik a pijany Kaczyński nawigował.

 

"Komsomolskaja Prawda" publikuje natomiast opinię byłego eksperta Ministerstwa Obrony Rosji ds. bezpieczeństwa lotów, pułkownika Wiktora Timoszkina, który zasugerował, że to generał Błasik mógł siedzieć za sterami Tu-154M w momencie katastrofy.

 

"O tym, że ktoś z postronnych w samolocie mógł nie tylko przebywać w kabinie, lecz nawet siedzieć za sterami, mówiliśmy od dawna. Dzisiaj bez odpowiedzi pozostaje kilka ważnych pytań. Nie wiemy, czy ze względu na wiek polski dowódca Sił Powietrznych był dopuszczony do lotów; czy miał doświadczenie w pilotowaniu Tu-154" - cytuje gazeta Timoszkina.

 

http://wiadomosci.onet.pl/2175986,12,polacy_dopuscili_do_presji_wobec_pilotow,item.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) piloci mieli świadomość, że schodzą poniżej tzw. wysokości decyzji (100 - 120 metrów). - To niemal samobójstwo - ocenił major Michał Fiszer.

Klich sugerował, że piloci byli źle wyszkoleni, ale stwierdził, że "są oni na samym końcu tego łańcuchu błędów, który zaczyna się już od Sejmu" i ustawy o prawie lotniczym.

- Piloci zginęli, prawda? I co, i będą następni, którzy będą tak samo źle wyszkoleni, źle przygotowani i mogą popełnić te same błędy? - pytał retorycznie Klich - Ten wypadek miał kilka, kilkanaście przyczyn - ocenił.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7937932,Klich__Piloci_swiadomie_zeszli_do_wysokosci_20_metrow.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Ostatnie 30 sekund lotu i milczenie dowódcy świadczy o tym, że załoga była w szoku, bo utraciła sterowność. Maszyna przestała reagować - uważa Janusz Więckowski, emerytowany pilot, który wylatał na Tupolewie 154 prawie 20 tysięcy godzin.

 

[url=http://wiadomosci.onet.pl/2179016,11,piloci_w_szoku__utracili_sterownosc,item.htmlogl%C4%85dnijcie][/url]http://wiadomosci.onet.pl/2179016,11,piloci_w_szoku__utracili_sterownosc,item.html

 

 

 

oglądnijcie filmik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-

 

Ten typ maszyny miał 60 ! katastrof .

 

Słynna jest sprawa z prezydentem Bułgarii , który o d m ó w i ł wejścia do tego samolotu , to samo zrobili turyści francuzcy, których chcieli zawieźć tym gratem do Egiptu .

 

Diało się to na dlugo przed tą katastrofą.

 

Jasne, że Rosjanie bronią jak mpgą osiągnięć swojej myśli technicznej bo mają dużo do stracenia - trochę tego złomu jeszcze lata .

 

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10:40:59,3 10:41:04,6 Odgłos zderzenia z drzewami

10:41:00,3 10:41:01,4 2P Kurwa mać!

10:41:00,5 10:41:01,8 TAWS PULL UP, PULL UP

10:41:02,0 10:41:03,4 D Odejście na drugi krąg!

10:41:02,7 10:41:04,6 A Krzyk Kurwaaaaaa.....

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7962680,Zapis_rozmow_z_czarnych_skrzynek_Tu_154.html?as=6&startsz=x

 

a przecież miało być zupełnie inaczej, tak patriotycznie..

http://www.fakt.pl/Piloci-krzyczeli-Jezu-Jezu-,artykuly,71784,1.html

 

Pilot przeszarżował. To on ponosi winę za katastrofę – mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Tomasz Hypki, sekretarz Krajowej Rady Lotnictwa.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Wine-ponosi-pilot-ktory-przeszarzowal,wid,12328374,wiadomosc.html?ticaid=1a453

 

 

Transkrypcja rozmów załogi samolotu Tu-154 M Nr 101, który uległ katastrofie w dniu 10 kwietnia 2010 roku w czasie podejścia do lądowania na lotnisku Smoleńsk „Północ”.

(Rejestrator dźwięku MARS-BM) Dokument przekazany 31 maja 2010 roku przez MAK stronie polskiej - do pobrania w pdf (ze strony MSWiA)

http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

a przecież miało być zupełnie inaczej, tak patriotycznie..

http://www.fakt.pl/Piloci-krzyczeli-Jezu-Jezu-,artykuly,71784,1.html

...

... przecież to żadna zagadka :) ;)

Tajemniczym "informatorem" Faktu był marian :) ... jednakowoż kiedy zdawał relację, popierdzieliły mu się "cytata" z jakieś uroczystości kościelnej, no i ... wyszło jak wyszło :) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pilot przeszarżował. To on ponosi winę za katastrofę – mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Tomasz Hypki, sekretarz Krajowej Rady Lotnictwa.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Wine-ponosi-pilot-ktory-przeszarzowal,wid,12328374,wiadomosc.html?ticaid=1a453

 

 

 

HA HA HA ekspert Tomasz Hypki,teoretyk gawędziarz,

proponuję poszperać w necie jakim to ekspertem jest Hypki,

czyich interesów broni

i co o nim sądzą forumowicze piszący na forach lotniczych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10.26 - no to mamy problem

10.30 - nie ma jeszcze decyzji prezydenta

 

Czy to nie bylo mniej wiecej w tym samym czasie jak panowie K rozmawiali telefonicznie ?

Zastanawiające tez jaki byl prawdziwy powód dla którego Jarek odmówił uczestniczenia w odsłuchaniu nagrań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego się spodziewacie po rozmowie braci? Że Jaro powiedział: Ty się lepiej rozbij, a ale bądź na czas. Jakby co, Wawel ci załatwię?

 

W tych tekstach nie ma słowa, że piloci zobaczyli ziemię!

Jest tekst "odchodzimy" drugiego pilota. Interpretowany przez komentatorów jako rozkaz. Był to rozkaz czy pytanie / sugestia? Na wysokości 80 m. JAK informował, że podstawa chmur jest na 50. Schodził wciąż w dół, 10 sekund później walną w drzewa. Brakuje, o czym wielu ekspertów mówi, informacji, czy schodzili dalej celowo, czy rozpoczęli czynności związane z poderwaniem się, tylko z jakiegoś względu (jakiego) nie zdążyli. Bezwładność maszyny to jedno, ale może kapitan liczył, że jeszcze metr-dwa i będzie poniżej chmur, coś zobaczy... Za długo zwlekał z wyrównaniem, odejściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego się spodziewacie po rozmowie braci? Że Jaro powiedział: Ty się lepiej rozbij, a ale bądź na czas. Jakby co, Wawel ci załatwię?

 

 

nie róbmy jaj z pogrzebu.

Presja żeby na tę uroczystość zdążyć zapewne była ogromna. Nie musial byc wyrazona "werbalnie" nawet.

Załoga raczej zdawała sobie sprawę, że nie leci z Orbisem na wczasy.

 

ale to już bylo sto razy powiedziane chyba ;)

matko - zaczyznam sie zachowywac jak lump. kończe z tym ;)

Edytowane przez Zochna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...