Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zamówiłem drzwi 12 marca i do dziś ich nie otrzymałem jestem zrozpaczony! Firma która miała je dostarczyć czyli Tessa Lisi Ogon Przedstawicielstwo Fordońska 135. Jestem zbywany ciągle nowymi obietnicami i kontaktami z kierowcą, który ma mi je dostarczyć! UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że wpłaciłem całą kwotę!!!

dzwoń bezposrednio do Porty co jest grane. W wielu przypadkach jest tak, że opóźnienia powstają z powodu opóźnień płatności dealera/przedstawiciela do Porty w tym przypadku. Dealerzy/przedstawiciele to zwykle niezależne podmioty gospodarcze na własnym rozliczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytul nadałeś "Porta" ale ona jest tu tylko przedmiotem.

Podmiotem winnym wydaje sie być firma, w której zamówiłeś drzwi... A czy firma, czy kierowca któremu to owa firma zleciła transport to nie wiem.

Jestem za to pewien, ze w Porcie takie rzeczy się nie zdarzają by tak opóźnic zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja konkretnie o drzwiach Porta. Kupiłem do mieszkania pięcioro drzwi:jedne łazienkowe, dwa z dużym szprosem i dwa pełne. Po 1,5 roku od zakupu ze WSZYSTKICH drzwi odkleiła się okleina. Zrobiłem zdjęcia i wysłałem na mejla do Porta. Do dziś mimo kilku jeszcze mejli nikt się nie skontaktował ze mną. NIGDY WIĘCEJ TYCH DRZWI NIE KUPIĘ.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rudzik..

ja też wiele rzeczy wysyłam "na mejla". Ale to jest jedynie informacja a nie formalna reklamacja.

 

Zgłoś się do sprzedawcy, odszukaj karty gwarancyjne /jeśli miałeś montaż potwierdzony przez autoryzowaną ekpię/ lub weź fakturę zakupu.

Jak masz pojęcie o pisaniu (a na forum potrafisz) to napisz reklamację i zanieś ją do sprzedawcy. Będzie zobowiązany.

W praktyce powiem Ci, że mimo gwarancji na 12 mies. Porta rozpatruje reklamacje, które zgłasza sprzedawca do 2 lat. Ostatnio uznano mi reklamację której spodziewałem się odrzucenia (na moje oko nieprawidłowe warunki użytkowania panujące w mieszkaniu).

 

Nie licz że po informacji mailowej ktoś przyjedzie i będzie Cię pieścił. To za duża firma a takie zainteresowanie powinien okazać sprzedawca.

Z drugiej strony uważam, że taką informację jak moja powinieneś uzyskać od Producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 years później...

Mam podobne doświadczenia z Porta a raczej ich autoryzowanym dystrybutorem Europejska Grupą Zakupową sp. z o.o. Firma wystepuje pod różnymi nazwami. Grupa Zakupowa Tarcza

Europejska Grupa Zakupowa sp. Z o.o.

Grupa Zakupowa Centrum Budowlane Drzwi Porta Bramy i Ogrodzenia

gz.com.pl

 

Odradzam tą firmę. Bardzo nie rzetelna, nieterminowa – jeśli w ogóle uda się wam odzyskać zamówione u nich rzeczy. Mnie się nie udało. Czekam teraz na wynik sprawy sądowej.

Na początku sierpnia zamówiłem u nich drzwi jako od autoryzowanego dystrybutora drzwi Porta. Według zapewnień sprzedawcy oraz zapisów umowy w ciągu 6 tygodni miałem mieć zamontowane drzwi. Jeden dzień później zjawił się ktoś kto mierzył standardowy otwór. Następnego dnia miałem otrzymać umowę do podpisu ze szczegółowym wyliczeniem. Czekałem dwa dni, trzy, 2 tygodnie, aż w końcu zadzwoniłem zapytać na jakim etapie jest moje zamówienie. Dowiedziałem się że już się robią u producenta. Zapytałem czy zawsze realizują zamówienie bez wysyłania umowy. Sprzedawcę zatkało. Kłamał w żywe oczy. Dopiero po tym telefonie (po 3 tygodniach od pomiaru) otrzymałem umowę na piśmie. Jakie było moje zaskoczenie kiedy dowiedziałem się że znów będę musiał czekać 5 tygodniu. Po tej wpadce liczyłem na to że Europejska Grupa Zakupowa zrehabilituje się i zrealizuje szybko moje zamówienie. Zrezygnowałem jednocześnie z innej firmy która była moim drugim wyborem. Wpłaciłem pieniądze i czekałem. Czekałem tak kolejne 7 tygodni kiedy to otrzymałem telefon że drzwi są gotowe i a najbliższy wolny termin na montaż to środa w przyszłym tygodniu. Ekipa montażowa miała dzwonić i umówić się na konkretną godzinę. Niestety mimo że od środy minęły kolejne tygodnie nadal nie mam drzwi. Kiedy zacząłem się o nie upominać, pisać majle firma zamilkła. Dodam że mieszkanie, w którym miały być zamontowane drzwi miało być wynajęte. Straciłem 1500 zł z wynajmu oraz 2000 zł za drzwi. Firma nie odpowiada na maile. Jedyna szansa na odzyskanie pieniędzy to sąd.

Ostrzegam każdego przed tą firmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months później...
W marcu zamówiłam 10 skrzydeł z ościeżnicami w salonie Vox Chorzów, 9 skrzydeł DRE a jedno białe łamane z Porty do garderoby. Drzwi Dre przyjechały o czasie ładnie zapakowane każde w osobny pełny karton więc było małe ryzyko uszkodzenia w transporcie zamontowano bez problemu. Drzwi Porty gdzieś zaginęły w transporcie znalazły się po dwóch tygodniach, zapakowane w kartony na brzegach i owinięte streczem, okazało się że są porysowane na środku w miejscu gdzie był strecz. Drzwi poszły do reklamacji która miała zająć dwa tygodnie!!!! Trwała półtorej miesiąca!!! Montażyści z Voxa przyjechali z drzwiami i znowu okazały się uszkodzone, były klejone na brzegach, ponownie pojechały do reklamacji czekałam cztery tygodnie i za trzecim razem przysłali ponownie uszkodzone drzwi te które były za pierwszym razem porysowane. Ta fabryka to chyba jakaś jedna wielka porażka a kontrola jakości nie istnieje jak można po raz trzeci wysłać do klienta uszkodzone drzwi!!! Całe szczęście że zamawiałam u nich tylko drzwi do garderoby a nie do całego domu!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam z drzwiami porta inne doswiadczenie. Mianowicie w katalogu okleiny drewnianaej maja taka sama nazwe koloru dla dwoch innych kolorow - nazwa rozni sie kodem. Jakis idiota to wymyslil. W moim przypadku nastapila pomylka....

a druga sprawa - z klamek porta po roku zaczal schodzic lakier - wlasciwei ze wszystkich bez wyjatku. Reklamacja zostala uznana i klamki zostaly wymienione.

 

a drzwi same w sobie sa bardzo landen i po roku sladow zuzycia nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kodów to rzeczywiście masz rację. Ja próbowałem to zamówić raz i przyznam się szczerze, że zatrudniłem dziewczynę która składa u nich zamówienia (między innymi), bo do dzisiaj ja tego nie jestem w stanie zrozumieć. To jak składanie dokumentów w ZUSie - zamiast napisać województwo takie czy śmakie to żądają wymyślonych kodów.

 

Najprostsze systemy sprawdzają się wyśmienicie. Zamawianie w Erkado czy Wikędzie to chyba najprostsza robota. Nawet nie chodzi tu o ułatwienie mi życia, ale o to że prosty system minimalizuje możliwość pomyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
Odradzam drzwi Porta. Po kilku miesiącach opuściły się tak, że nie da się ich zamknąć. Na zgłoszenie reklamacyjne dostałem odpowiedź, że jest bezzasadne i zrobili to bez oglądania drzwi. Nie wiem co się stało. Drzwi montowała Europejska Grupa Zakupwa sp. zoo. Ta firma to zwykli oszuści nie dotrzymujący żadnych terminów, postanowień umowy ani nawet przepisów kodeksu cywilnego. Straciłem przez nich 1600 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłem jeszcze raz na Twoje "zamawianie". Klasyczne niedogadanie. Zamówiłeś pomiar który się odbył (nie ma czegoś takiego że do standardowego otworu się nie jeździ - na pewno nie w specjalistycznej firmie). Po tym się nie dogadaliście. Nie wiem -jak się umówiliście: czy do Ciebie nie dotarło, czy pomiarowiec nie przekazał, ale zwykle cel pomiaru to określenie czy wybrane drzwi da się wstawić. Po tym należałoby zawrzeć umowę. W normalnej firmie powinno być to zawsze pisemnie. No i zwykle z zaliczką. Rozmowa "w międzyczasie" - gdzie mówisz że kłamali - to faktyczne nieporozumienie. Można mieć wielu klientów, można nie pamiętać od ręki wszystkiego. Wystarczyło sprawdzić dokładniej i mieć odwagę powiedzieć - że drzwi nie są zamówione, bo nie została zawarta umowa.

A gdy już zostało to potwierdzone to nie da się spełnić oczekiwania, że fabryka z takiego powodu wykona te drzwi od ręki. Wszystko ma swój cykl produkcyjny.

 

Co do montażu - odpowiedziałem już Ci w innym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn opuszczenia się skrzydeł może być caaaaaała masa. Od źle wyregulowanych skrzydeł, przez wadliwe zawiasy, po odspojenie piany od muru czyli niewłaściwy (zbyt szybki lub ze złą chemią) montaż. Z reguły skrzydła Porty nie mają jakiejś wybitnej tendencji do opuszczania się. Producent odpowiada za swój towar pod kątem wad ukrytych i defektów oraz do momentu dojechania do pierwszego punktu (np do hurtowni). A to, że ktoś źle zamontował, zamówił nie na czas, czy nie przekazał informacji do Klienta to jest już poza producentem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...