kismo 05.06.2010 07:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2010 Witam !!!Chciałbym się zapytać szanownych forum'wiczów o taką kwestie: odbieramy z żoną nie długo mieszkanie i zastanawiamy się czy przy kładzeniu podłogi jest sens mieszać w/w elementy (chodzi mi o aneks kuchenny).Wiem że tu wchodzi aspekt wizualny - WSZYSTKO MOŻNA SOBIE POŁOŻYC - ale czy nie wystarczą same panele ? 1.Chodzi mi o to czy w obrębie kuchni panele nie stracą na właściwościach czy po pewnym czasie w panere sie coś nie "wgryzie".? 2. Jeżeli zostaniemy przy panelach to w jakiej najlepiej klasie kupować takie elementy ? Co by było dobrym rozwiązaniem 3 . Z względu że jestem laikiem w kwestiach remontów stąd moje pytanie.... przed kładzeniem paneli wpierw zamontować ościeżnice drzwiowe ?4. Czy powinno się grupować w mieszkaniach klasę paneli czy po prostu dać sobie z tym spokój i położyć jednakowe we wszystkich pomieszczeniach ? z poważaniem kismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panfotograf 10.06.2010 09:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 W kuchni nie położyłbym paneli. Woda potrafi wnikać w szczeliny pomiędzy panelami i powodować ich puchnięcie i wyginanie.W kuchni (według mnie) najlepszy jest gres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jarekkur 10.06.2010 21:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 panele w kuchni i owszem są takie, które tam się nadają równiez do łazienki. Są one o dużej gęstości z wypełnionymi szerokimi szczelinami uszczelniaczem (specjalnym). Koszt od 90zł wzwyż. Wszystko zależy od kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panfotograf 11.06.2010 06:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 Czyli taniej wyjdzie zwykła glazura, no i trwałość nieporównywalnie większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania